Is wat ik hierboven ook al zei.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:28 schreef n0ir het volgende:
Als ik de mol was zou ik zo veel mogelijk vrijstellingen en jokers aan de andere kandidaten proberen te 'geven' zodat ook mensen die op de verkeerde mol zitten door gaan.
Omdat Anna heel slim twee vrijstellingen voor zichzelf regelde denk ik op het moment niet dat zij de mol is.
Whut? Ik snap hier niks van..quote:Op maandag 10 januari 2011 19:35 schreef Marrije het volgende:
Ik heb niet alles doorgelezen, maar ik zal niet de eerste zijn die het zegt.
[ afbeelding ]
Als je de eerste persoon weg streept tegen de eerste letter and so on met de zin 'wie is de mol', dan blijft Hanna over en dat is het antwoord![]()
Niet voor niets is de presentator erbij geshopt op die foto.
Maar eigenlijk verdenk ik Art. Waarom weet ik niet, alleen op basis van zijn achtergrond als presentator van Peking Express.
Zal wel met een opdracht van donderdag te maken hebben. Opletten als er iets met stillevens gaat komen..quote:Mijn Mollengeheugen en het Levend Stilleven. Zoek de verschillen tussen mij en de andere negen. Donderdag, 20:30 uur.
TweetDeck • 10-01-11 20:22
In mei/juni geloof ik.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:03 schreef amaranta het volgende:
Ff iets anders, hoe lang geleden waren de opnamen?
Ja, tuinartikelen.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:56 schreef tochweerhenk het volgende:
Als je op de homepage van WIDM komt, zie je bovenaan jardineria alticulos staan, of zoiets. iemand idee wat dat betekend?
jardenaria is in ieder geval iets van tuinbouw, ik kan even niet op het juiste woorden komen, maar dingen die met tuinieren te maken hebbenquote:Op maandag 10 januari 2011 20:56 schreef tochweerhenk het volgende:
Als je op de homepage van WIDM komt, zie je bovenaan jardineria alticulos staan, of zoiets. iemand idee wat dat betekend?
oh, ik dacht misschien korter geleden.quote:
Jahaa, dan had ie stoute dingen gedaan met Karin!quote:Op maandag 10 januari 2011 21:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
oh, ik dacht misschien korter geleden.
vandaag bericht dat jan k. vader wordt.
Ik dacht...als de opnamen nou korter dan 3 mnd geleden waren...
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jahaa, dan had ie stoute dingen gedaan met Karin!
Is daar een screenshot van? (zit op mobiel en kan 't niet vindenquote:Op maandag 10 januari 2011 21:09 schreef tochweerhenk het volgende:
Er staat trouwens een schuine streep, dan staat er: ja Art.
Ik hoop echt dat het een nephint is ofzo.quote:
Dit dus, zou wel een grote faal zijn.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:21 schreef n0ir het volgende:
Die 'Ja Art' is zo overduidelijk dat ik me bijna niet kan voorstellen dat het een echte hint is.
En waarom zou de mol dat nooit doen? Het kan ook een manier zijn om de andere kandidaten te testen op hun nieuwsgierigheid. Misschien zit er wel iets geweldigs in het laatste mandje, waarom zou de eerste daar eerlijk over zijn? De mol weet ook dat niet iedereen elkaar op het woord gelooft.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:23 schreef k_man het volgende:
Waarom niet? Omdat de Mol nooit aan de kandidaten zou vertellen dat het laatste mandje leeg is.
Maar er is niemand in die bus. Alleen een cameraman. Dan praat ze naar de kijkers. En die zien het in januari pas. Ik denk dat dit een onbewuste verspreking is.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:04 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Net pas de aflevering kunnen zien. Ik vind de gedragingen van Anna wel verdacht.
Bus:
Ze vraagt aan de chauffeur in het engels of de bus bijvoorbeeld 60 of 100 mijl per uur kan, en als ze als antwoord 50/15 krijgt, zegt ze: ah, 50 kilometer per uur.
Heel veel mensen lijken dit te denken. Alleen daarom wil ik al dat ze de mol is.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:55 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Anna vindt ik teveel op Kim lijken van vorig jaar. Alleen daarom al is ze de mol niet.
Is er iemand die deze gedachtegang begrijpt?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:35 schreef Marrije het volgende:
Ik heb niet alles doorgelezen, maar ik zal niet de eerste zijn die het zegt.
[ afbeelding ]
Als je de eerste persoon weg streept tegen de eerste letter and so on met de zin 'wie is de mol', dan blijft Hanna over en dat is het antwoord![]()
Niet voor niets is de presentator erbij geshopt op die foto.
Maar eigenlijk verdenk ik Art. Waarom weet ik niet, alleen op basis van zijn achtergrond als presentator van Peking Express.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |