Klopt. Topic is dicht en RichCalibier mag nu ophouden met baggeren. Ik begin het een beetje zat te worden.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:52 schreef o.us het volgende:
Mensen die chocolade sigaretten roken .
Ongepaste posts van RichCalibier en enkele anderen.
Dit soort intenties zou reden moeten zij om een reeks af te kappen.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:39 schreef illusions het volgende:
Hier verder afgeven op uitkeringtrekkers.
Omdat één iemand het verpest moet het maar dicht? Post is aangepast.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:55 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dit soort intenties zou reden moeten zij om een reeks af te kappen.
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:57 schreef illusions het volgende:
[..]
Laat dat nou juist de reden zijn dat dit topic geopend is, om op zulke mensen te bashen.
Tja de sluitpost is wat karig maar ik denk ook dat een audiofielen vervolgtopic niet echt op zijn plek is in KLB.quote:
Why wat?quote:
Beter laat dan nooit.quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:00 schreef linpunt het volgende:
[..]
nu reageer je wel heel erg laat hoor!
Daar kwam ik net vandaan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:11 schreef Tovenaar. het volgende:
Meneer Anus_cocainus die verkloot mijn topic nogal met vieze plaatjes, ik vind dit niet leuk
jochies die constant op straat kotsen
Ga lekker plaatjes draaien op dat station van je en blijf uit KLB en FB wanneer je niets te melden hebt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:53 schreef Paul het volgende:
Ludo wat doe je stoer, wil je vechten ofzo?
Euh. Dat is een vraag voor meet animo. Hoe precies wil je dat vergelijken met jouw onleuke duizend in een dozijn topicje?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:56 schreef john-x het volgende:
Klacht is duidelijk toch?
KLB meet
En Zoiets als dit is wel moeite voor gedaan + onderbouwt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |