abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 april 2011 @ 13:54:32 #201
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_95021418
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 13:09 schreef shiznuts het volgende:
eBay
Wat betreft de screenprotector: neem eentje die 'non glare fingerprint proof' is
Autohouder = zoeken op 'car mount desire z' (of 'holder' i.p.v. 'mount')

Ik weet hoe ik moet zoeken,... :{

Ik hoopte dat er hier mensen waren met goede ervaringen en die wilden delen.
quote:
99s.gif Op maandag 4 april 2011 13:32 schreef Joooo-pi het volgende:

[..]

screenprotector zit bij het hoesje ;)
Bij ieder hoesje? :?
Neem aan dat het uitmaakt welk hoesje je koopt.
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
  maandag 4 april 2011 @ 14:30:04 #202
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_95022735
Ondanks dat ik het een erg leuke telefoon vind, baal ik dat ik met Hi internet verbinding geen youtube kan luisteren (Met wifi wel, maar dit heb ik niet overal.) Ook baal ik dat mijn smsjes nooit goed gesorteerd worden maar gewoon ergens in mijn inbox komt te staan.. Wil je het smsje lezen vind je hem dus soms gewoon niet meer terug.

Voor de rest een super telefoon hoor maar toch erger me er rot aan. :x
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_95030312
quote:
Op maandag 4 april 2011 14:30 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ondanks dat ik het een erg leuke telefoon vind, baal ik dat ik met Hi internet verbinding geen youtube kan luisteren (Met wifi wel, maar dit heb ik niet overal.) Ook baal ik dat mijn smsjes nooit goed gesorteerd worden maar gewoon ergens in mijn inbox komt te staan.. Wil je het smsje lezen vind je hem dus soms gewoon niet meer terug.

Voor de rest een super telefoon hoor maar toch erger me er rot aan. :x
Ik heb dit op mijn vorige telefoon gehad, was wel Windows Mobile..
Wat je kan proberen is om je sms'jes te backuppen, alles te verwijderen, en deze weer te herstellen. Dit kan met het programma SMS Backup & Restore.

Als het niet lukt moet je eens zoeken op 'desire sms thread problem'.
pi_95032369
Ik heb een klein beetje vervelende bug. Ik heb mijn telefoon op de stand staan dat hij automatisch de tijd en datum van de profider krijgt. Alleen als ik een smsje ontvang is die twee minuten later dan de systeemtijd. Als ik dan op dat smsje meteen reageer, dan wordt hij op tijd gesorteerd in mijn sms gesprek en staat hij dus boven dat ontvangen bericht.

Heeft iemand hier een oplossing voor of zal ik mijn tijd handmatig moeten invoeren om dit te veranderen?
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_95032735
Iemand nog een leuke geweldige app gevonden de laatste tijd? :9
..non est vivere sed valere vita est ..
  maandag 4 april 2011 @ 18:53:30 #206
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_95034103
Waarom schakelt Wifi niet automatisch uit als er geen applicatie is die hem gebruikt? :?
Kan ik ook belprofielen toevoegen? Bijv. als de telefoon verbonden is met de carkit of een headset.
Klopt het dat de routeaanwijzingen van de navigatie niet over de carkit worden afgespeeld?
Mis ik ergens een instelling of kan je inderdaad geen verbinding maken met je PC via bluetooth?
pi_95034507
quote:
Op maandag 4 april 2011 18:20 schreef Waffle het volgende:
Ik heb een klein beetje vervelende bug. Ik heb mijn telefoon op de stand staan dat hij automatisch de tijd en datum van de profider krijgt. Alleen als ik een smsje ontvang is die twee minuten later dan de systeemtijd. Als ik dan op dat smsje meteen reageer, dan wordt hij yop tijd gesorteerd in mijn sms gesprek en staat hij dus boven dat ontvangen bericht.

Heeft iemand hier een oplossing voor of zal ik mijn tijd handmatig moeten invoeren om dit te veranderen?
Ik heb geen oplossing, maar het is misschien wel een oplossingsrichting voor geelkuiken met haar sms probleem
pi_95041674
quote:
Op maandag 4 april 2011 19:00 schreef Soohr het volgende:

[..]

Ik heb geen oplossing, maar het is misschien wel een oplossingsrichting voor geelkuiken met haar sms probleem
Heeft er mee te maken ja, alleen lijkt bij haar alles door elkaar te staan ipv een aantal sms'jes ;)
pi_95043313
quote:
5s.gif Op maandag 4 april 2011 18:53 schreef ManAtWork het volgende:
Waarom schakelt Wifi niet automatisch uit als er geen applicatie is die hem gebruikt? :?
Dat is omdat het verbinden met Wifi meer stroom vraagt dan een constante verbinding er mee hebben.Of tenminste het aan en uitschakelen van de wifi adapter kost veel stroom.
  maandag 4 april 2011 @ 21:06:39 #210
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_95043403
Waarom valt de internetexplorer spontaan uit als ik deze gebruik?
Tics van je petten.
  maandag 4 april 2011 @ 23:05:45 #211
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_95051532
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 13:54 schreef ManAtWork het volgende:

[..]

Bij ieder hoesje? :?
Neem aan dat het uitmaakt welk hoesje je koopt.
Ja, maakt wel uit denk ik ja, maar je had het toch over het hoesje dat genoemd werd in dit topic? Die heb ik besteld en daar zat een screenprotector bij.

quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 21:06 schreef nattermann het volgende:
Waarom valt de internetexplorer spontaan uit als ik deze gebruik?
internet explorer????? :X :|W 8)7
heitieh
  maandag 4 april 2011 @ 23:14:01 #212
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_95052041
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 17:29 schreef Spelvout het volgende:

[..]

Ik heb dit op mijn vorige telefoon gehad, was wel Windows Mobile..
Wat je kan proberen is om je sms'jes te backuppen, alles te verwijderen, en deze weer te herstellen. Dit kan met het programma SMS Backup & Restore.

Als het niet lukt moet je eens zoeken op 'desire sms thread problem'.
Heb ik al een keer gedaan of iig dit was gebeurd omdat mijn sms box leeg was toen ik wakker werd :') ..

Dat programma heb ik er op staan al een tijdje soms doet hij het soms niet en dan geeft hij aan "Sd card niet gevonden"

quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 19:00 schreef Soohr het volgende:

[..]

Wat die user zegt is niet echt het geval bij mij. Het varieert bij mij. Dan staan er bijv. 10 smsjes van 10maart op de goede volgorde. Tot een uur of 18.00 en als ik daarna bijv. weer 10 smsjes krijg dan kan het gerust zijn dat het van 18.30 , 18.14, 19.05, enz gaat en dan ineens ook andere dagen er tussen staan. Dus dat is dan niet zo dat het om een kleine tijd gaat waardoor het smsje net ergens anders terecht kan komen te staan toch? Of denk ik dan verkeerd..

Dus ja niet alles door elkaar heen maar bijna alles. Enkele berichten sorteert die goed, en andere berichten kiest ie een plek uit. Schakelt vaak ook over van januari-april een paar smsjes, dan maart een paar smsjes- dan weer april - dan weer januari :')
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
  donderdag 7 april 2011 @ 21:50:42 #213
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_95190812
Begin er steeds meer aan te wennen.
Maar wil nog wel graag Sygic op mijn HTC hebben. Gaat nog niet zo makkelijk als ik dacht. :{
  donderdag 7 april 2011 @ 22:24:40 #214
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_95194302
quote:
99s.gif Op maandag 4 april 2011 23:05 schreef Joooo-pi het volgende:

internet explorer????? :X :|W 8)7
Ja, de browser :')
Tics van je petten.
  zaterdag 9 april 2011 @ 21:53:12 #215
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_95277237
Ik heb iets heel vervelends ontdekt. Ik heb al een paar keer een filmpje opgenomen die na een tijdje helemaal weg is :o

Vlak na het opnemen kon ik het filmpje gewoon terug kijken, maar de volgende dag zie ik de map meteen verdwijnen als ik op galerij klik.

Is dit een bekend probleem?

Edit: ze zijn er nog wel gelukkig. In astro zijn ze wel te benaderen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Joooo-pi op 09-04-2011 22:03:11 ]
heitieh
  zondag 10 april 2011 @ 07:28:54 #216
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_95290340
Is een bekend probleem.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  dinsdag 12 april 2011 @ 11:21:43 #217
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_95383547
Jeetje godsnonde :')
Weer een ouder smsje die bovenaan kom te staan. Waarom....
stik vervelend is het gewoon.

Yeah nieuwe angry birds *O* Jammer genoeg moet je wachten per maand tot het nieuwe deel vrij komt ;( En april is al uitgespeeld.
pi_95385180
Ik heb alle angry birds, maar heb zelfs het eerste nog niet eens op 10% uitgespeeld volgens mij. :') Maar tof dat ze er zoveel van maken.
  dinsdag 12 april 2011 @ 18:31:12 #219
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_95404085
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 11:55 schreef Waffle het volgende:
Ik heb alle angry birds, maar heb zelfs het eerste nog niet eens op 10% uitgespeeld volgens mij. :') Maar tof dat ze er zoveel van maken.
Ik houd van angry birds :D vind het zo leuk *O*
De nieuwe RIO angry birds, is van die bananen, zag vandaag de reclame op de tv :P
  woensdag 13 april 2011 @ 09:17:02 #220
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_95431680
Ik heb een hekel aan mezelf herhalen maar misschien dat iemand toch nog een antwoord op onderstaande vragen heeft. Ik kan het in ieder geval niet vinden.
quote:
5s.gif Op maandag 4 april 2011 18:53 schreef ManAtWork het volgende:
Kan ik ook belprofielen toevoegen? Bijv. als de telefoon verbonden is met de carkit of een headset.
Klopt het dat de routeaanwijzingen van de navigatie niet over de carkit worden afgespeeld?
Mis ik ergens een instelling of kan je inderdaad geen verbinding maken met je PC via bluetooth?
Helaas kom ik er nu achter dat de Z in combinatie met de Nokia carkit CK-7W zorgen voor een echo aan de kant van de gesprekspartner. Zoeken op het www levert vergelijkbare problemen op. Misschien zit er hier iemand die het probleem wel heeft weten op te lossen?

Dan ben ik nog op zoek naar een mogelijkheid à la Nokia PCSuite. Telefoon is via BT verbonden met de PC. Oproepen worden in het scherm getoond en vanaf de PC kunnen SMS-jes worden verstuurd zonder de telefoon op te zoeken. Iemand een idee of dit mogelijk is en hoe?

(Ondanks een groot aantal voordelen van de Z, mis ik mijn Nokia 5800XM soms wel,... :@ )
pi_95439028
Zo ik heb dan toch de HTC desire Z nu, ik vind het een geweldig apparaat en had nooit verwacht dat het allemaal zo 'makkelijk' zou zijn, heerlijk!

Wat ik me nog af vroeg, staat er niet standaard een soort van kladblok op? Ik zou graag een tablad willen hebben waar ik gewoon wat notities neer kan zetten. Is hier wellicht een app voor?
  † In Memoriam † woensdag 13 april 2011 @ 14:27:25 #222
159966 lifeblind
pi_95442722
Interessant topic om te volgen, heb al heel wat maanden een Desire Z. Hiervoor sinds dag 1 een T-Mobile G1 gehad, dan is dit toch wel een verademing (in ieder geval qua snelheid van het apparaat).
pi_95442967
Vandaag final fantasy VI geinstalleerd op mijn desire z, lijkt goed te werken. :D Voor de rest weinig problemen, behalve dat het automatisch synchroniseren van de friends stream vaak niet werkt, maarja dan zelf maar even drukken.
  woensdag 13 april 2011 @ 14:40:20 #224
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_95443328
Ik gebruik ak notes, erg handig!

Iets anders, de achterkant van mijn telefoon, de batterijklep eigenlijk, zit al onder de krassen. Het bladdert gewoon af. Ziet er niet uit! Hebben jullie dat ook?
  † In Memoriam † woensdag 13 april 2011 @ 14:44:06 #225
159966 lifeblind
pi_95443492
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 14:40 schreef Aventura het volgende:

Iets anders, de achterkant van mijn telefoon, de batterijklep eigenlijk, zit al onder de krassen. Het bladdert gewoon af. Ziet er niet uit! Hebben jullie dat ook?
Nope, maar ik heb mijn telefoon altijd in een leren hoesje zitten als ik 'm in mn broekzak o.i.d. heb, blijft het scherm en de achterkant krasvrij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')