Ja inderdaad, op dat gebied is dat hier weer makkelijk. Maar ik kwam een aantal dingen tegen die bij Nokia zo logisch leken en hier veel gecompliceerder waren, weet alleen niet meer welke, dus zo belangrijk was het blijkbaar ook niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:52 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Best raar![]()
Ik moet namelijk wel eens wat instellen op een nokia en ik vind het zo verschrikkelijk. connectiviteit --> bestemming --> prioriteit + voorkeursbestemming(met instellen wlan bijv.) Dat gaat bij android toch 10x makkelijk??
Maar goed, het is net wat je gewend bent
Ik heb het al anders gedaan, koste wel wat werk, maar ach nu klopt het. Wilde het vooral doen om zodoende m'n contacten te linken aan fb-accounts waardoor ze van een afbeelding werden voorzien. Hiermee kon ik dan eindelijk de widget (van llp) netjes gebruiken, maar gek genoeg staan de fb afbeeldingen weer niet bij de contacten in de widget. Ook met syncmypix werkt het niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:52 schreef Waffle het volgende:
Ik denk dat hij contacten in zijn telefoon heeft staan en een pc wil gebruiken om email en achternamen aan de contacten toe te voegen.
Ik heb zelf echter geen flauw idee waar je dat mee kan doen. Ik gebruik mooi de gmail sync in combinatie met facebook.
Ik heb sowieso liever android dan iphone. Enige wat ik echt beter op de iphone vind is dat het "smoother" werkt. Verder echt geen iphone voor mij. (bijv. iTunes haalt het bloed onder mijn nagels vandaan)quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:03 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Ja inderdaad, op dat gebied is dat hier weer makkelijk. Maar ik kwam een aantal dingen tegen die bij Nokia zo logisch leken en hier veel gecompliceerder waren, weet alleen niet meer welke, dus zo belangrijk was het blijkbaar ook niet.
Maar voor simpiciteit koop je ook geen Nokia of HTC, dan ga je voor iPhone. Maar daarom vind ik HTC ook weer leuker, veel meer opties met de open source.
Sorry, geen last van. Alleen dat ie soms lege invulvelden als concepten zietquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:06 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Nog steeds gaan al mijn smsjes door elkaar heen staan. Loopt het van sept-jan en van maart tot nu de smsjesEr tussen in is alles kwijt
Wanneer ik nu soms smsjes binnen krijg staat het niet als eerste bericht wat je ziet (als je handcent of de andere sms app opent) maar kan je soms heel de inbox van die persoon door gaan zoeken omdat hij ergens anders tussen staat :S
Echt zo vervelend, soms vind ik hem dan ook niet meer terug. Het verschilt ene moment staat hij er wel dan weer niet. Ook hoort er bij ieder smsje de datum en tijd van gekregen bericht bij te staan maar dit doet hij ook niet altijd.
Iemand hier tips voor want word er een beetje erg gek van.
HTC Desirequote:Op zondag 3 april 2011 14:28 schreef algebra010 het volgende:
Wat is het grote verschil tussen de HTC desire en de HTC desire Z?
Het toetsenbord?quote:Op zondag 3 april 2011 14:28 schreef algebra010 het volgende:
Wat is het grote verschil tussen de HTC desire en de HTC desire Z?
Dat is heel persoonlijk. Het grote voordeel van een fysiek toetsenbord is dat het geen ruimte op je scherm kost, dus kun je het smsje wat je aan het beantwoorden bent tijdens het typen gewoon nog lezen, en de website waarop je aan het typen bent gewoon nog groot zien. Het typt ook iets sneller en je kan zonder voorspellende woordenboeken werken.quote:Op zondag 3 april 2011 14:43 schreef algebra010 het volgende:
Haha ja dat zag ik net. Maar wat is de ervaring, voor zover ik zie is namelijk iedereen tevreden met het touchscreen toetsenbord van de normale desire, werkt zo'n toetsenbord toch echt fijner?
Hoe werkt dat offline navigatie? Ik ben er nog niet helemaal achterquote:Op zondag 3 april 2011 15:24 schreef Roolio het volgende:
[..]
Dat is heel persoonlijk. Het grote voordeel van een fysiek toetsenbord is dat het geen ruimte op je scherm kost, dus kun je het smsje wat je aan het beantwoorden bent tijdens het typen gewoon nog lezen, en de website waarop je aan het typen bent gewoon nog groot zien. Het typt ook iets sneller en je kan zonder voorspellende woordenboeken werken.
Verder is de Z nog iets sneller dan de gewone Desire, en staat er een nieuwere versie van Sense op. Dat betekent dat de Z wel offline navigatie heeft, en automatische online backup van foto's en smsjes enzo. (gebruik van www.htcsense.com )
Ik kwam van een BB af, en het enige wat ik niet kwijt wilde, was dat fysieke toetsenbord. Soms, als ik snel even iets beantwoord ofzo, gebruik ik wel het onscreen toetsenbordje, maar ik kan er niet mee overweg, gekke woordsuggesties, en dan als je een typo maakt net weer niet enzo.quote:Op zondag 3 april 2011 14:43 schreef algebra010 het volgende:
Haha ja dat zag ik net. Maar wat is de ervaring, voor zover ik zie is namelijk iedereen tevreden met het touchscreen toetsenbord van de normale desire, werkt zo'n toetsenbord toch echt fijner?
Moet je op autopaneel drukken, op op Plaatsen. En dan daar op het vergrootglasje van je telefoon en iets opzoeken, en dan daarna op Premium Navigatie drukken.quote:Op zondag 3 april 2011 16:01 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Hoe werkt dat offline navigatie? Ik ben er nog niet helemaal achter
Fijne van een fysiek toetsenbord is dat je de knopjes kunt voelen en min of meer blind kunt typenquote:Op zondag 3 april 2011 14:43 schreef algebra010 het volgende:
Maar ik dacht dat ik bij de eerste keer een popup kreeg dat het maar 30 dagen gratis was...quote:Op zondag 3 april 2011 18:53 schreef Roolio het volgende:
[..]
Moet je op autopaneel drukken, op op Plaatsen. En dan daar op het vergrootglasje van je telefoon en iets opzoeken, en dan daarna op Premium Navigatie drukken.
gmail credentials ingeven en klaarquote:Op maandag 4 april 2011 09:32 schreef ManAtWork het volgende:
Hier is ie binnen. Eerst even zorgen dat alle gegevens erop komen te staan.
Dat werkt alleen als je alles in Gmail hebt staan.quote:
Kloptquote:Op maandag 4 april 2011 11:41 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Dat werkt alleen als je alles in Gmail hebt staan.
screenprotector zit bij het hoesjequote:Op maandag 4 april 2011 12:12 schreef ManAtWork het volgende:
Voordat ik me lam ga zitten zoeken,... iemand een tip voor een goed houder voor in de auto en een screenprotector? (Hoesje had ik al een tip van gelezen.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |