Dank! als het goed is komt mijn HTC vandaag binnen! Ben erg benieuwd!quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:12 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ga naar de galerij, klik op het plaatje, druk op menu, kies instellen als en maak uw keuze.
[..]
Gingerbread staat gepland voor het 2e kwartaal. Volgens de helpdesk van HTC zou het in juni uitgerold worden. Theoretisch kan dat dus nog.
Ja de mijne heb ik ook al sinds december, maar helaas. Dus word weer opsturen..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:37 schreef Aventura het volgende:
Wat hebben jullie allemaal een pech met deze telefoon. Ik heb hem nu 3,5 maand in gebruik en alles werkt perfect.
Ik zie het bij mij ook nog wel gebeuren dat ze zeggen dat het waterschade is.quote:Op donderdag 23 juni 2011 02:23 schreef Roolio het volgende:
[..]
[..]
Nog godverder. Kennelijk is het waterschade, en kan ik dus gaan betalen. Telefoon heeft nooit meer dan een klein regenbuitje meegemaakt in mijn broekzak, dus mooi kut.
Wat zij zegt. Kep em alleen 4,5 maandquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:37 schreef Aventura het volgende:
Wat hebben jullie allemaal een pech met deze telefoon. Ik heb hem nu 3,5 maand in gebruik en alles werkt perfect.
Hier ook geen enkel probleem gelukkig.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:37 schreef Aventura het volgende:
Maar voor het berekenen van de route heeft ie toch wel een dataverbinding nodig? Of is dat ook veranderd?quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:24 schreef _DaNi_ het volgende:
met google kan je nu ook maps van een land downloaden.. zodat je offline kan navigeren.. bij mij werkte dit gister nog in Reims.
Ik zou zeggen: probeer het eens en deel je ervaring met ons.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:36 schreef Dr.Sexy het volgende:
Hoi ik mag me sinds vandaag ook Desire Z eigenaar noemen , yeah
zou zoiets als dit ook daadwerkelijk meer uren opleveren ?
http://www.dealextreme.co(...)r-htc-desire-z-55616
hoe doe je dat dan?quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:24 schreef _DaNi_ het volgende:
met google kan je nu ook maps van een land downloaden.. zodat je offline kan navigeren.. bij mij werkte dit gister nog in Reims.
geen idee, heb ff voor je gezocht maar kan het niet vinden.Heb je de google maps app al geupdate?quote:
bedankt voor je hulp. Maar ik heb toch maar een standalone navigatie gekocht. Leek me op dit moment nog ff de duidelijkste en zekerste manier van navigeren in het buitenland.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:30 schreef _DaNi_ het volgende:
[..]
geen idee, heb ff voor je gezocht maar kan het niet vinden.Heb je de google maps app al geupdate?
http://www.androidplanet.(...)rten-lokaal-opslaan/
quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:16 schreef Proletariaat het volgende:
Hoera, hij is terug!
Met bekrast scherm, een plasticje achter de camera lens en een stroef aan/uit knopje
En hij was niet bekrast? En nu?quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:16 schreef Proletariaat het volgende:
Hoera, hij is terug!
Met bekrast scherm, een plasticje achter de camera lens en een stroef aan/uit knopje:')
Staat gepland voor eind juli.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |