Ik kom het krasje inderdaad constant tegen als ik scroll.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:58 schreef Aventura het volgende:
Nou ja ik zit er verder niet mee, het is een gebruiksvoorwerp. Krasjes op het scherm (die ik niet heb) is vervelender omdat dat het gebruik negatief beinvloedt. Maar de achterkant...
Ik vind het wel opvallend, het toestel is wat dat betreft wel erg kwetsbaar. Met mijn andere toestellen w.o. een iPhone ging het toch een stuk minder minder hard.
Nope, maar ik heb er geen screenpotector opzitten.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:16 schreef algebra010 het volgende:
Met een screenprotecter moet dat toch niet kunnen?
Dat doet die van mij ook zo af en toe. Best vervelend.quote:Op maandag 4 april 2011 21:06 schreef nattermann het volgende:
Waarom valt de internetexplorer spontaan uit als ik deze gebruik?
Nee geen last van, moet je je telefoon maar niet als plebsbestek op de tafel leggen constant.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:40 schreef Aventura het volgende:
Ik gebruik ak notes, erg handig!
Iets anders, de achterkant van mijn telefoon, de batterijklep eigenlijk, zit al onder de krassen. Het bladdert gewoon af. Ziet er niet uit! Hebben jullie dat ook?
Hier ook een hele 'vlek' wat weg is geschuurd. Naja liever de achterkant dan dat er krassen op men scherm komen of mijn toetsenbord naar zn mallemoer gaat.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:40 schreef Aventura het volgende:
Ik gebruik ak notes, erg handig!
Iets anders, de achterkant van mijn telefoon, de batterijklep eigenlijk, zit al onder de krassen. Het bladdert gewoon af. Ziet er niet uit! Hebben jullie dat ook?
Ik vind die in autopaneel wel erg goed.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:03 schreef mr-green het volgende:
Wat is eigenlijk een goed navigatie systeem voor Android?
'k Blijf Sygic nog steeds één van de betere vinden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:09 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik vind die in autopaneel wel erg goed.
Met snelheid en max snelheid en goeie aanwijzingen.
Wel even een usb kabeltje meenemen voor in de auto, want je wil op de terugweg ook nog kunnen navigeren
Ik ben erg tevreden met Navigon.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:03 schreef mr-green het volgende:
Wat is eigenlijk een goed navigatie systeem voor Android?
Ik zou geen taskkiller gebruiken en je telefoon gewoon eens resetten naar fabrieksinstellingen.quote:Op donderdag 28 april 2011 01:26 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Zicht/voelbare kras in mijn scherm.
Ik snap er echt niets van, hoe kan dit???
Ik mis laatste tijd zoveel smsjes, telefoontjes omdat soms het geluid niet meer afgaat.
Telefoon is naar mijn doen te snel leeg, ondanks taskkiller weer te gebruiken.
Smsbug is er ook nog steeds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |