SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen.
De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic.
bvdToday is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
Als je de mogelijkheid hebt om te promoveren, altijd doen. Er hoeven maar 1 of 2 zwakke(re) broeders in te zitten en je handhaaft je probleemloos. Daarnaast wordt je team door training normaal gesproken ook alleen maar beterquote:Op zondag 9 januari 2011 22:48 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee, heb nog nooit eerder een team gehad. Weet trouwens niet of ik wel wil promoveren, competitie hoger is veels te sterk voor mijn team volgens mij.
Collega van mij die dezelde tijd gestart is met Hattrick zit er nu één hoger. Hij staat stijf onderaan.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:58 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Als je de mogelijkheid hebt om te promoveren, altijd doen. Er hoeven maar 1 of 2 zwakke(re) broeders in te zitten en je handhaaft je probleemloos. Daarnaast wordt je team door training normaal gesproken ook alleen maar beter
Net pas je ratings ook even gecheckt. Als die van je collega vergelijkbaar zijn snap ik het 'stijf onderaan'-deel welquote:Op zondag 9 januari 2011 22:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Collega van mij die dezelde tijd gestart is met Hattrick zit er nu één hoger. Hij staat stijf onderaan.
quote:Op zondag 9 januari 2011 23:18 schreef MrMoon het volgende:
Na de valse start (om het zo maar even te noemen), ligt het na vanavond weer helemaal open in de competitie en doe ik weer volledig mee met 1 punt achterstand op de nr 1 en 1 punt voorsprong op de nr 3...
Ik train op het moment passen. Heb het merendeel met de main skill op goed of uitstekend en ben dus nu passen aan het trainen. Doe ik dat niet goed? Ik krijg graag tips van jequote:Op zondag 9 januari 2011 23:16 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Net pas je ratings ook even gecheckt. Als die van je collega vergelijkbaar zijn snap ik het 'stijf onderaan'-deel wel
Als ik mag vragen, wat train je eigenlijk? Ik vermoed Verdedigen, zie een hele hoop jonge spelers (wat uiteraard goed is), echter ook dat je 3-5-2 en 5-4-1 afwisselt. En dan heb ik zelf alweer het idee dat je in ieder geval niet 'optimaal' traint (toch heel belangrijk ik de lagere divisies)
Geen geblesserden, 275 Hatstats, 1e mijn competitie (18 uit 6) en #363 in IV volgens altidquote:Op maandag 10 januari 2011 07:31 schreef RemCOW het volgende:
Sjonge, weer een geblesseerde (+2). Maar wel weer 300+ htstats, 1e mijn competitie en #15 in IV volgens altid
Als ik mijn ratings vergelijk met III moet ik daar aardig mee moeten komen. Dus ik ga voor de promotie!quote:Op maandag 10 januari 2011 08:07 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Dat zijn nette ratings inderdaadPlannen om door te promoveren naar III of zit je wel prima zo in de IV?
Ik loop dan zelf te twijfelen als het zo door gaat of ik dan wel naar de IIIe klasse wil promoveren of dat ik een paar verlies partijtjes moet incasseren.quote:Op maandag 10 januari 2011 09:59 schreef RemCOW het volgende:
Als ik mijn ratings vergelijk met III moet ik daar aardig mee moeten komen. Dus ik ga voor de promotie!
quote:
Nou ja... eigenlijk...quote:
Viel me trouwens op hoeveel salariskosten jij hebt....quote:Op maandag 10 januari 2011 10:32 schreef TheVulture het volgende:
1-0 gewonnen, sta keurig tweede... alleen moet ik wel eens een hele goede spits gaan halen om mijn ratings wat verder te boosten...
Ik heb een mytische mid die een ton salaris opsloktquote:Op maandag 10 januari 2011 10:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Viel me trouwens op hoeveel salariskosten jij hebt....
Waarom? Da's nie goed heur...quote:Op maandag 10 januari 2011 10:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb een mytische mid die een ton salaris opslokt
Hehe, beetje overkillquote:Op maandag 10 januari 2011 10:35 schreef InsaneOnes het volgende:
Ik ben zelf weer terug naar VIII.
Had daar nog geen beker van, dus die ben ik nu binnen aan het slepen. Eigenlijk heb ik m al zo goed als binnen, want ik ben 4 maten te groot voor de overige teams.
Nogal ja. Heb ook vrij hoge salariskosten voor mijn divisie, maar heb een flinke buffer. Heb alleen geen zin om nu alles te ontslaan en volgend seizoen weer opnieuw op te bouwen.quote:
Zo'n soort situatie hebben we hier ook zo nu en dan. Maar dan minder gestructureerdquote:Op maandag 10 januari 2011 10:57 schreef InsaneOnes het volgende:
[..]
Nogal ja. Heb ook vrij hoge salariskosten voor mijn divisie, maar heb een flinke buffer. Heb alleen geen zin om nu alles te ontslaan en volgend seizoen weer opnieuw op te bouwen.
Ben wel met een andere hattricker een samenwerkingsverband aan gegaan. Hij traint spelers op met redelijk scoren en laag passen naar formidabel passen. Dan koop ik m over en train ik hem op in scoren.
Is een experimentje om te zien of dat een beetje werkt.
Ja, de eerste van de reeks staat nu pas op de list en kan ik over een paar dag kopen. Dus moeten nog gaan zien hoe gestructureerd het gaat worden, maar het idee is leukquote:Op maandag 10 januari 2011 10:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zo'n soort situatie hebben we hier ook zo nu en dan. Maar dan minder gestructureerd
I know maar hij zal vanaf nu alleen maar goedkoper worden want hij wordt 29quote:
Moet die alleen weer gebruikt gaan worden. Door dat knopje in de nieuwe layout wordt de wiki zo goed als niet meer gebruikt.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:10 schreef InsaneOnes het volgende:
Ik heb ondertussen ff de OP in de wiki bijgewerkt met de laatste topics en het cuptopic verwijst nu goed
Oh.. daar ben ik nog niet bekend meequote:Op maandag 10 januari 2011 11:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Moet die alleen weer gebruikt gaan worden. Door dat knopje in de nieuwe layout wordt de wiki zo goed als niet meer gebruikt.
quote:Op maandag 10 januari 2011 10:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zo'n soort situatie hebben we hier ook zo nu en dan. Maar dan minder gestructureerd
Dat was ik!quote:Op maandag 10 januari 2011 13:10 schreef NelisZ het volgende:
Ik weet niet meer wie de Hattrickfever federatie hier aanprees, maar![]()
![]()
![]()
Zij hebben behoorlijk veel vlaggetjes te vergeven, en relatief weinig leden, daar wil ik nog wel een paar supporterslots voor vrijmaken
Ik kwam ook al een forum topic tegen met teams die eerder een random challenge hebben geaccepteerd. Ik denk dat ik die lijst donderdag maar ga gebruikenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:13 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat was ik!En het supporter van één van de loterij organisatoren zijn leverde me gister dus ook al een vlaggetje Pakistan op voor woensdag!
En je kunt er nog even een paar aanklikken in de shuffler, bij deze heb je meer kans dan bij flag lottery!quote:Op maandag 10 januari 2011 13:16 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik kwam ook al een forum topic tegen met teams die eerder een random challenge hebben geaccepteerd. Ik denk dat ik die lijst donderdag maar ga gebruiken
quote:Op maandag 10 januari 2011 14:16 schreef NelisZ het volgende:
[FLAG] Easy Random Challenge (14353650)
Het ligt er helemaal aan op welke manier je tegenstander zijn 4-4-2 invult. Als je ons je teamnaam/teamid geeft, kunnen we je wellicht voorzien van advies op maatquote:Op maandag 10 januari 2011 17:14 schreef IPeePie het volgende:
Hallo iedereen, ik ben nieuw. Ik lees dit topic al een tijdje, maar nu ik zelf een vraag heb heb ik ook een account aangemaakt. De vraag is, ik moet volgende week spelen tegen iemand die 4-4-2 speelt. Ik speel 3-5-2. Wat is de beste tactiek tegen 4-4-2? Ik had ergens gelezen vleugelverdedigers naar achter, en liefst aanvallen over de vleugels. Betekent dit dat ik mijn vleugelspelers naar voren zou moeten zetten? En zou ik eigenlijk AOW moeten spelen?
Bedankt
Dus jij bent Dikkerds, neem ik aan?quote:
Dat dus!quote:Op maandag 10 januari 2011 17:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dus jij bent Dikkerds, neem ik aan?
De enige tip die ik je eigenlijk kan geven, is: speel zoals je altijd doet. Je verdediging hoef je niet aan te passen, want zijn aanval is echt heel slecht. Het middenveld ga je pakken, dus de meeste kansen zullen voor jou zijn.
Misschien kun je iets meer de nadruk leggen op je vleugels, maar ik zou geen AOW instellen...gewoon normaal
Gewoon opstellen as usual. Ik verwacht dat je deze pot normaal gesproken wint.quote:Op maandag 10 januari 2011 17:34 schreef IPeePie het volgende:
Ja klopt, ik ben Dikkerds, had ik eigenlijk even moeten vermelden.
Bedankt voor het advies. En hoe bedoel je iets meer nadruk leggen op de vleugels? Ik heb namelijk een echte vleugelspeler in de basis, die had ik vorige keer ook naar voren, en een eigenlijk centrale middenvelder. Wat zal ik met die eigenlijk centrale middenvelder doen?
Ah die van mij is vandaag 10k gezaktquote:Op maandag 10 januari 2011 18:59 schreef Flappekz het volgende:
Hmmz, mijn salarissen gaan binnenkort flink stijgen...al mn trainees zijn met 2 a 3 weken jarig
Ik heb het voordeel dat ze allemaal multiskilltrainees zijn....dus als de salarissen te hoog dreigen te worden, ga ik gewoon de andere stat trainen.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:04 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ah die van mij is vandaag 10k gezakt
Maar morgen krijg ik er zeker 15k bij.....
Je zult nog verbaasd zijn over de transfermanieren van sommigenquote:Op maandag 10 januari 2011 19:04 schreef IPeePie het volgende:
Haha, ik verkocht net een trainee die ik uiteindelijk toch te slecht vond, 18j 20d goed positiespel, en de koper bood elke keer dat iemand anders hem overbood 10k erbij. Uitendelijk nog 65k voor hem gekregen
.
Mja eigenlijk heb ik ook best wat multi's of niet te duren spelers. Alleen die 3 CM"s "verzieken" de boel wat. Maar gelukkig zijn 2 van die gasten al oud genoeg en worden die per jaar gewoon goedkoper.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb het voordeel dat ze allemaal multiskilltrainees zijn....dus als de salarissen te hoog dreigen te worden, ga ik gewoon de andere stat trainen.
Wat ik overigens toch wel van plan ben om te gaan doen tegen het eind van dit seizoen
Nouja, helemaal soepel is het ook weer niet. Nu ik positiespel train, kan ik 6 spelers voor de volle 100% trainen. Als ik naar vleugelspel switch, zijn dat er maar 4....quote:Op maandag 10 januari 2011 19:11 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mja eigenlijk heb ik ook best wat multi's of niet te duren spelers. Alleen die 3 CM"s "verzieken" de boel wat. Maar gelukkig zijn 2 van die gasten al oud genoeg en worden die per jaar gewoon goedkoper.
Leuke optie is dat jaHeb je bijna nergens last van en je training loopt gewoon lekker soepel door.
Kleinigheidje blijf je houdenquote:Op maandag 10 januari 2011 19:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nouja, helemaal soepel is het ook weer niet. Nu ik positiespel train, kan ik 6 spelers voor de volle 100% trainen. Als ik naar vleugelspel switch, zijn dat er maar 4....
True! Daarom heb ik ook maar 4 echte toptrainees in mn gelederen...anders waren dat er wel maar geweestquote:
Was die blessure van gister trouwens nog zwaar of viel dat mee?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
True! Daarom heb ik ook maar 4 echte toptrainees in mn gelederen...anders waren dat er wel maar geweest
Was de lichtst mogelijke, hij staat alweer op een pleister. Gaat zn tijd dus nog wel inhalen woensdagquote:Op maandag 10 januari 2011 19:49 schreef Drassss het volgende:
[..]
Was die blessure van gister trouwens nog zwaar of viel dat mee?
Oh, dat valt dan "nog" mee.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:49 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Was de lichtst mogelijke, hij staat alweer op een pleister. Gaat zn tijd dus nog wel inhalen woensdag
Neuh, heb al genoeg liters koffie op vandaag (ambtenaar eh....)quote:Op maandag 10 januari 2011 19:50 schreef Drassss het volgende:
[..]
Oh, dat valt dan "nog" mee.
Tijd voortrouwens.
Dat staat ook in je contract.. Drink x aantal bakkies per dagquote:Op maandag 10 januari 2011 19:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Neuh, heb al genoeg liters koffie op vandaag (ambtenaar eh....)
hij is redelijk vleugel, goed positiespel en matig passen. De manager wil hem pas verkopen als hij goed vleugel is...quote:Op maandag 10 januari 2011 21:24 schreef Drassss het volgende:
Moon, denk je dat je die Jozias binnen kan halen of wil die manager niet? In mijn competitie zit een gast die die manager weer kent( toeval ). Gruwelijke 17 jarige is dat wel volgens mij...
Zal je dus een flink wat flappen gaan kosten dus...quote:Op maandag 10 januari 2011 22:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hij is redelijk vleugel, goed positiespel en matig passen. De manager wil hem pas verkopen als hij goed vleugel is...
quote:10-01-2011 Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 33 260 ¤
nou... hij heeft ook zwak verdedigen, dus dat kan ook interessant zijn voor mezelf.. maar ik ben al aan het sparen.. ik vrees dat ik niet verder kan gaan dan een miljoen, dus ik hoop dat het nog een paar weken duurt voor hij popt...quote:Op maandag 10 januari 2011 22:02 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zal je dus een flink wat flappen gaan kosten dus...
Misschien wil iemand van de Fed hem wel voor je trainen?
Die is voor 1000 euro van de hand gedaanquote:10-01-2011 Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 2.5 ¤
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:57 schreef DutchieBre het volgende:
hahaha ,, Ik zie net dat ik op dat account inderdaad ook geld heb gekregen voor een voormalige speler
[..]
Die is voor 1000 euro van de hand gedaan
so true!quote:Op maandag 10 januari 2011 22:59 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
hey, je zou ze net tekort komen !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |