Guns n Roses kan er denk nog wel inquote:Op zondag 9 januari 2011 23:13 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik stem voor oude rock, zoals Guns n Roses, AC/DC Aerosmith enz enz
Sweet Child 'O Mine graagquote:Op zondag 9 januari 2011 23:14 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Guns n Roses kan er denk nog wel in
helaas is mijn CPU/internetverbinding dan gereserveerd voor de uitzendingquote:Op zondag 9 januari 2011 23:13 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
*fap*
* PiRANiA kan dan niet luisteren. Neem je het op?
Neil Young !quote:Op zondag 9 januari 2011 23:13 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik stem voor oude rock, zoals Guns n Roses, AC/DC Aerosmith enz enz
Zulke bazennummers hoor je al op je pc te hebbenquote:Op zondag 9 januari 2011 23:15 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Je krijgt ook niks anders
Ben m al aan t downloaden
Nieuwe pc.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:16 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Zulke bazennummers hoor je al op je pc te hebben
een geweldige nieuwe muziekstijl ontstaan in 2001 die je bij de eerste keer luisteren niks vind maar na 3x luisteren verslaafd aan bent.quote:
groetquote:Op zondag 9 januari 2011 23:16 schreef heloef het volgende:
Nou mensen ik ga weer slaap lekker, tot morgen en tschuss!
quote:Op zondag 9 januari 2011 23:16 schreef Dhaha het volgende:
[..]
een geweldige nieuwe muziekstijl ontstaan in 2001 die je bij de eerste keer luisteren niks vind maar na 3x luisteren verslaafd aan bent.
Tot morgen!quote:Op zondag 9 januari 2011 23:16 schreef heloef het volgende:
Nou mensen ik ga weer slaap lekker, tot morgen en tschuss!
Kan me er niks bij voorstellenquote:Op zondag 9 januari 2011 23:16 schreef Dhaha het volgende:
[..]
een geweldige nieuwe muziekstijl ontstaan in 2001 die je bij de eerste keer luisteren niks vind maar na 3x luisteren verslaafd aan bent.
Idd..quote:
ervaar het zelf door nu 3x dubstep te luisterenquote:Op zondag 9 januari 2011 23:18 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Kan me er niks bij voorstellen
Ach smaken verschillenquote:Op zondag 9 januari 2011 23:19 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik draai ook jou muziek, niet huilen!
Geen zin..quote:Op zondag 9 januari 2011 23:19 schreef Dhaha het volgende:
[..]
ervaar het zelf door nu 3x dubstep te luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |