Is dat daadwerkelijk wat je wil?quote:Op zondag 9 januari 2011 23:52 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Gaan die Fok!ers ook nog praten op de radio of wat?
Dan is dit geen radio. Maar gewoon een beetje muziek die niemand wil horen afspelen.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:52 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Is dat daadwerkelijk wat je wil?
Straks om 12 uur ga ik 1 ding zeggen.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:52 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Gaan die Fok!ers ook nog praten op de radio of wat?
quote:Op zondag 9 januari 2011 23:53 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Dan is dit geen radio. Maar gewoon een beetje muziek die niemand wil horen afspelen.
Ik weet ook niet de hoe's en de wat's, vandaar mijn tot nu toe genegeerdequote:Op zondag 9 januari 2011 23:53 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Dan is dit geen radio. Maar gewoon een beetje muziek die niemand wil horen afspelen.
quote:
helaasquote:Op zondag 9 januari 2011 23:54 schreef VETTESHITOUWE het volgende:
beach heb je?
dune - cant stop raving (evil activities & the viper mashup)
die is echt vet
Ben het wel eens met dit.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:53 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 januari 2011 23:53 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Mensen hier richten een website op met een radio. Goed initiatief.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:54 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik weet ook niet de hoe's en de wat's, vandaar mijn tot nu toe genegeerde
[..]
quote:Op zondag 9 januari 2011 23:56 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Luisterknop voor in de OP in elkaar geflanst:
[ afbeelding ]
Beter ga jij gewoon radio maken. Beetje historie en cultuur. Kunststof alles.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:54 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik weet ook niet de hoe's en de wat's, vandaar mijn tot nu toe genegeerde
[..]
via iTunesquote:Op zondag 9 januari 2011 23:56 schreef Penisbaard het volgende:
Tevens kan ik niet luisteren, want die shizz' doet het in geen enkele browser op mac en alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |