Ondertussen wel met een Voe-UI rondlopen.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:24 schreef antidood1 het volgende:
[..]
Dat penisbaard een fan van jou is is het bewijs dat je faalt![]()
Just sayin...
Ok.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:27 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ondertussen wel met een Voe-UI rondlopen.
Tevens walg ik van hem.
BIER EN TIETEN BIER EN TIETEN BIER EN TIETEN BIER EN TIETENquote:
je walgt van me hahahah jonge verkoop je kont op het station van almere a zemmel , kijk naar je kop je lijkt op een varken omdat je zoveel varken eet en je bent lelijk owwww hard he je moeders tanden zijn nog verroter dan je kop a mattiequote:Op zondag 9 januari 2011 23:27 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ondertussen wel met een Voe-UI rondlopen.
Tevens walg ik van hem.
Nog één quote, gewoon. Omdat het leuk is.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:28 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
BIER EN TIETEN BIER EN TIETEN BIER EN TIETEN BIER EN TIETEN
[..]
je walgt van me hahahah jonge verkoop je kont op het station van almere a zemmel , kijk naar je kop je lijkt op een varken omdat je zoveel varken eet en je bent lelijk owwww hard he je moeders tanden zijn nog verroter dan je kop a mattie
quote:Op zondag 9 januari 2011 23:28 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
[..]
je walgt van me hahahah jonge verkoop je kont op het station van almere a zemmel , kijk naar je kop je lijkt op een varken omdat je zoveel varken eet en je bent lelijk owwww hard he je moeders tanden zijn nog verroter dan je kop a mattie
Hoiquote:Op zondag 9 januari 2011 22:53 schreef LudoSanders het volgende:
Ja, een naamtopic voor jou. Kun je lekker de e-bink uithangen tegenover je zogenaamde "fans", genieten van de aandacht en mij uitmaken voor paupermod/boy. Vergeet vooral niet te vertellen over die fabuleuze shitlist van je, ik vind het erg fascinerend en ben je zeer erkentelijk daar deel van uit te mogen maken.
Vertel eens knul, waar is die grote bakkes die jij denkt te moeten hebben tegen mij op gebaseerd?
Zeker. Zie pagina 4 voor de pollquote:
Even quoten, opdat wij niet vergeten...quote:Op zondag 9 januari 2011 23:25 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat quotes niet ge-edit kunnen worden he? Dat dit voor altijd op internet blijft staanLekker voor je sollicitaties later.
Dit is weer jammer.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:25 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat quotes niet ge-edit kunnen worden he? Dat dit voor altijd op internet blijft staanLekker voor je sollicitaties later.
Matige reactie. 2/10. Zou het zeker niet weer lezen.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:28 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
[..]
Faalhaas, nu durft ie niet meerquote:Op zondag 9 januari 2011 23:31 schreef PizzaMizza het volgende:
met admins in de game is het al niet meer leukik ben gone samen met major
doeiiiiiiiiiiquote:Op zondag 9 januari 2011 23:31 schreef PizzaMizza het volgende:
Heb je het bonnetje nog?quote:Op zondag 9 januari 2011 23:31 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Matige reactie. 2/10. Zou het zeker niet weer lezen.
En moet je dan dat taalgebruik hier zien een dialoog op nivo!!!! In plaats om de vooroordelen te ontrkrachtigen met fatsoenlijk gedrag, bevestig je de vooroordelen!!!quote:Op zondag 9 januari 2011 23:31 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Matige reactie. 2/10. Zou het zeker niet weer lezen.
quote:Op zondag 9 januari 2011 23:33 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
En moet je dan dat taalgebruik hier zien een dialoog op nivo!!!! In plaats om de vooroordelen te ontrkrachtigen met fatsoenlijk gedrag, bevestig je de vooroordelen!!!
De uitwerking van je gedrag, daar moet je je ooit voor verantwoorden
Lafbekquote:Op zondag 9 januari 2011 23:31 schreef PizzaMizza het volgende:
Laten we hem roepen.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:34 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Beetje jammer. Ludo is er nog niet eens
Hij moest even rebooten.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:34 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Beetje jammer. Ludo is er nog niet eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |