Meneertje kan het niet winnen, dus maakt dan maar een kinderachtige opmerking van "Ga jij ff buitenspelen johquote:Op maandag 10 januari 2011 03:52 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Absoluut, weet dat nog heel goed. Kan alleen niet zo goed tegen dit soort 'forceer-topics', zeker als een mod het doet komt het nogal arrogant over.
[..]
Ga jij ff buitenspelen joh
quote:Op maandag 10 januari 2011 06:38 schreef Crimyclown het volgende:
PizzaMizza, is die weer weg.... Geen gemis.
Zal ik dan maar eens een naamtopic voor/over jou openen??quote:Op maandag 10 januari 2011 02:03 schreef jantjeschmit het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens.
Tenzij je als Mod! een naamtopic gaat openen, omdat je even wil laten zien dat je beter bent. Dan mag je blauw zijn of niet, maar een naamtopic openen op deze manier.. het maakt dan niet uit of je zwart, rood of blauw bent. Prima gast, die LudoSanders, maar hij mag zich als Mod! ook wel wat professioneler gedragen.. Ik had hem zijn blauwe kleur afgenomen (ongeacht wat er aan de hand is), omdat hij te zielig doet om iemand die geband is, ff zwart te maken
Doenquote:Op maandag 10 januari 2011 08:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zal ik dan maar eens een naamtopic voor/over jou openen??
Ga je me nou echt flamen omdat ik fok verkeerd schreef?quote:Op maandag 10 januari 2011 03:56 schreef donroyco het volgende:
[..]
Meneertje kan het niet winnen, dus maakt dan maar een kinderachtige opmerking van "Ga jij ff buitenspelen joh".
Nee, dat niveau willen we op FOK!
Wie the fuck ben jij eigenlijk?quote:
Aldus de Pizzajongen zelf op zijn fobo.quote:Op 10-01-2011 11:40 schreef PizzaMizza
Beste fokkers, zoals jullie weten heb ik een ban. Waarom vragen jullie je af natuurlijk...kort maar krachtig: ludosanders was jaloers op mij en begon een note te sturen en zei tegen andere moderators dat zij ook een note moesten zetten, en zo kreeg ik 8 notes in 1 dag, en dus besloot netsplitter mijn posthistorie te bekijken, en toen ontdekte dat ik een humorvolle, leuke jongeman was en dus begon zijn jaloezie en besloot hij mij te bannen.
quote:Op maandag 10 januari 2011 12:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Aldus de Pizzajongen zelf op zijn fobo.
[..]
[..]
Staan behoorlijk wat onwaarheden in dat stukje, zeg maar in iedere regel.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Niet helemaal waar.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Staan behoorlijk wat onwaarheden in dat stukje, zeg maar in iedere regel.
modjes humorquote:Op maandag 10 januari 2011 12:42 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Niet helemaal waar.
De regel waar staat dat hij een ban heeft klopt.![]()
Ach, zolang die jongen daar blij van wordtquote:Op maandag 10 januari 2011 12:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Staan behoorlijk wat onwaarheden in dat stukje, zeg maar in iedere regel.
Wow je sig faaltquote:Op maandag 10 januari 2011 12:59 schreef HappyBob het volgende:
Even globaal doorgelezen en tot de conclusie gekomen dat niet alleen Pizzamizza kansloos reageertGroetjes.
groetjesquote:Op maandag 10 januari 2011 12:59 schreef HappyBob het volgende:
Even globaal doorgelezen en tot de conclusie gekomen dat niet alleen Pizzamizza kansloos reageertGroetjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |