huh? que?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:55 schreef welkominspace het volgende:
maar kloot gij dan ook niet rond mike?
half om half is het hier denk ikquote:Op zondag 9 januari 2011 22:57 schreef Peter het volgende:
Volgens mij zijn er een aantal niet van het monogame leven..
??quote:Op zondag 9 januari 2011 22:57 schreef Peter het volgende:
pardon?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
huh? que?
Tuurlijk wel. Maar ik ben een beetje raar. Ik begin waar iedereen eindigt en ga zo terug.
vaag he?
i saw thatquote:
Ja, dat vetrandje moet er af he. De snelste manier is toch lichamelijke inspanning.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
i saw that![]()
helemaal niet zoveel hoor. Ik heb in Nederland twee fuckbuddies and that it. En wat ik af en toe op pik in de club.
Ik zit (nog) niet op Gayromeo etc..al die profiel sites... Maar als ik dat wel ga doen, dan ga ik los. Ik bedoel, ik moet toch ook kilometers en ervaringen opdoen.
ja, dat mis ik wel in NY..je hebt het er wel, maar niet die shit hier bij Jamin.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
[..]
geef het maar aan mij dan
wrijf het er maar in dat ik geen vriend heb. * rent huilend weg*quote:Op zondag 9 januari 2011 22:57 schreef Peter het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:55 schreef welkominspace het volgende:
maar kloot gij dan ook niet rond mike?
ik zapte meteenquote:Op zondag 9 januari 2011 23:01 schreef TheVulture het volgende:
De geluidsman van Sophie Hilbrand op Ned 1
Hebben
Maar jij bent veel erger..quote:Op zondag 9 januari 2011 23:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
I'm sorry
![]()
![]()
No really, I am, sorry
![]()
![]()
![]()
So sorry
![]()
![]()
![]()
![]()
Ok that's it.
quote:Op zondag 9 januari 2011 23:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wrijf het er maar in dat ik geen vriend heb. * rent huilend weg**troost*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Monogaam betekent trouw aan 1 persoon in een relatie hequote:Op zondag 9 januari 2011 22:57 schreef Peter het volgende:
Als het dezelfde persoon is zou ik het mortuarium eens checkenquote:Op zondag 9 januari 2011 23:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
afgelopen dag veel vreemd nieuws gehad.
vrijdag te horen gekregen dat een oude collega leider van de scouting (63) is overleden.
Vandaag hoorde ik dat een oude vriend van me van de scouting vermist is sinds oud en nieuw...
gedroomd, right?quote:Op zondag 9 januari 2011 23:00 schreef wonderer het volgende:
Ik weet het ineens weer, ik heb over jointjes gerookt
Ja precies, die met suiker er op en wit van binnen zijn stom.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:56 schreef mike_hunt het volgende:
pipo![]()
klas nog net 'bananenschuimpjes' in vorig topic.
tering, dat is echt eeuwen geleden....en dan bedoel ik niet met dat suiker erop, maar de 'echte.
Is dat die na Aquabest niet meer gezien is? Hoorde ik toevallig gister ook.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
vrijdag te horen gekregen dat een oude collega leider van de scouting (63) is overleden.
Vandaag hoorde ik dat een oude vriend van me van de scouting vermist is sinds oud en nieuw...
Die jaquote:
I doubt that. Alleen ik zeg het hier gewoonquote:Op zondag 9 januari 2011 23:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
volgens mij loop angel hier voorop
ja, ik train ook wel, maar veel minder hier. En ik was vroeger erg obsessief met mijn lichaam bezig, maar na mijn Pfeiffer en burn out stukken minder..quote:Op zondag 9 januari 2011 23:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dat vetrandje moet er af he. De snelste manier is toch lichamelijke inspanning.
Ik denk dat Yuri voorop loopt.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I doubt that. Alleen ik zeg het hier gewoonDat is het verschil.
nou, ik weet het niet hoor, maar xie weleens voorbij komen...barman 1, 2, 3, 4 ,5 een hetero, een prins en weet ik het allemaal...tuurlijk, ik mis ook veel topics..dus of het echt waar is...quote:
daarom. Is je tulp al af?quote:
Barman 3 4 en 5 bestaan niet. De hetero is mijn ex waar ik 3 jaar iets mee gehad heb en de Prins is al ... wat.... 4 jaar geleden?quote:Op zondag 9 januari 2011 23:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nou, ik weet het niet hoor, maar xie weleens voorbij komen...barman 1, 2, 3, 4 ,5 een hetero, een prins en weet ik het allemaal...tuurlijk, ik mis ook veel topics..dus of het echt waar is...
gadverquote:Op zondag 9 januari 2011 23:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ja de meeste van DN zijn wel in A'dam gelokaliseerd he?quote:Op zondag 9 januari 2011 23:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
![]()
![]()
als ik in Amsterdam zou wonen misschien wel
quote:Op zondag 9 januari 2011 23:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja de meeste van DN zijn wel in A'dam gelokaliseerd he?
Daar heb ik alleen geen reet aan als dat geen mannen aantrekt.quote:
Nou, dan ben ik het wel eens met A. ik ga het niet eens proberen om het niet te hebben.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nou als je 2x post dat je gaat 'proberen' om geen sex te hebben
Geen reet aan je bui hebben lijkt me een voordeel, want dat zou er freaky uitzien.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daar heb ik alleen geen reet aan als dat geen mannen aantrekt.
dat zeg ik ook. Je moet je NIET gaan verdedigen. Fuck those bitches...quote:Op zondag 9 januari 2011 23:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Barman 3 4 en 5 bestaan niet. De hetero is mijn ex waar ik 3 jaar iets mee gehad heb en de Prins is al ... wat.... 4 jaar geleden?Maar goed
ik ga me verder niet verdedigen, I know better.
ik zeg ook vaan genoeg nee maar dat ligt maar aan de ander dan aan mijquote:Op zondag 9 januari 2011 23:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nou, dan ben ik het wel eens met A. ik ga het niet eens proberen om het niet te hebben.![]()
o.k. dat klonk erg als een slut.
je hebt toch dat neukertje in Amsterdam? of is dat ook verleden tijd?quote:Op zondag 9 januari 2011 23:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
![]()
![]()
als ik in Amsterdam zou wonen misschien wel
stille wateren....quote:
Misschien dat je in naveltruitjes moet gaan lopen?quote:Op zondag 9 januari 2011 23:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daar heb ik alleen geen reet aan als dat geen mannen aantrekt.
Wie had dat nou ooit? Was dat Nunoquote:Op zondag 9 januari 2011 23:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien dat je in naveltruitjes moet gaan lopen?
Daarvan raak ik altijd in een enorme buiquote:
je kent je jargon. LOLzquote:
ja - neequote:Op zondag 9 januari 2011 23:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je hebt toch dat neukertje in Amsterdam? of is dat ook verleden tijd?
quote:Op zondag 9 januari 2011 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wie had dat nou ooit? Was dat Nuno?
Ja ik moet dat soort muziek eigenlijk niet luisteren 's avondsquote:Op zondag 9 januari 2011 23:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daarvan raak ik altijd in een enorme bui
Edit: er stond eerst ui. "Daarvan raak ik altijd in ene enorme ui".Ik zag het voor me.
Doe dat dan ook niet pollewopske!!quote:Op zondag 9 januari 2011 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja ik moet dat soort muziek eigenlijk niet luisteren 's avonds.
gewoon helemaal zonder shirtquote:Op zondag 9 januari 2011 23:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
je moet ook geen pity-fucks doenquote:Op zondag 9 januari 2011 23:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik zeg ook vaan genoeg nee maar dat ligt maar aan de ander dan aan mij
Ja, wil het wel eens proberen. Maar dat gaat er voorlopig niet van komen.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
gedroomd, right?
wil je dat weleens proberen dan?
hoezo dat dan?quote:Op zondag 9 januari 2011 23:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, wil het wel eens proberen. Maar dat gaat er voorlopig niet van komen.
quote:
Sowieso is het hier illegaal, en voor bijna elke baan moet je een drugstest doen. Dus zelfs als ik in Nederland zou roken, zou ik hier een baan verprutsen omdat het lang detectable blijft.quote:
Ik boek altijd gewoon direct bij de vliegmaatschappij... wat moet je met een reisbureau? Hotel regelen enzo?quote:Op zondag 9 januari 2011 23:21 schreef welkominspace het volgende:
kent iemand een goed online reisbureau met reizen naar de VS ?
3 dagen maar hoorquote:Op zondag 9 januari 2011 23:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sowieso is het hier illegaal, en voor bijna elke baan moet je een drugstest doen. Dus zelfs als ik in Nederland zou roken, zou ik hier een baan verprutsen omdat het lang detectable blijft.
Volgens mij heb ik hem nooit in het Engels horen zingen.quote:
ik wil een motorvakantie denk ikquote:Op zondag 9 januari 2011 23:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik boek altijd gewoon direct bij de vliegmaatschappij... wat moet je met een reisbureau? Hotel regelen enzo?
You are very trustworthy...quote:Op zondag 9 januari 2011 23:23 schreef welkominspace het volgende:
[..]
3 dagen maar hoor
en ja,op papier 3 weken maar in de praktijk niet,trust me
als je dat fragment hebt bekeken snap je gelijk waaromquote:Op zondag 9 januari 2011 23:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hem nooit in het Engels horen zingen.
Dit is wat beter:quote:Op zondag 9 januari 2011 23:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hem nooit in het Engels horen zingen.
zoek dan eens wat dichter in de buurt. Kan je vaker je itch scratchen En je blijft van Egge af.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb wel wat beters te doen dan al dat getrein hoor
Oh ,echt? Ik dacht drie maandenquote:Op zondag 9 januari 2011 23:23 schreef welkominspace het volgende:
[..]
3 dagen maar hoor
en ja,op papier 3 weken maar in de praktijk niet,trust me
zelfs xtc maar 3 dagen (in je urine)quote:
ja, klopt van die drugstesten. Ben je op zoek naar een baan dan? Nee toch, je bent toch een schrijver.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sowieso is het hier illegaal, en voor bijna elke baan moet je een drugstest doen. Dus zelfs als ik in Nederland zou roken, zou ik hier een baan verprutsen omdat het lang detectable blijft.
goh daar had ik nog niet aan gedacht hoorquote:Op zondag 9 januari 2011 23:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zoek dan eens wat dichter in de buurt. Kan je vaker je itch scratchen
tenzij je haar gecontroleerd wordquote:Op zondag 9 januari 2011 23:26 schreef welkominspace het volgende:
[..]
zelfs xtc maar 3 dagen (in je urine)
en sommige drugs zoals ghb zelfs maar een paar uur
als je solliciteert bij CIA ofzo mssquote:Op zondag 9 januari 2011 23:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
tenzij je haar gecontroleerd word
Sorryquote:Op zondag 9 januari 2011 23:28 schreef Ang3l het volgende:
Nou heb ik de neiging Nicest thing te gaan luisteren... maar dat moet ik niet doen
I've got a pocket got a pocket full of sunshiiiine!
Hierquote:Op zondag 9 januari 2011 23:28 schreef Ang3l het volgende:
Nou heb ik de neiging Nicest thing te gaan luisteren... maar dat moet ik niet doen
I've got a pocket got a pocket full of sunshiiiine!
quote:Op zondag 9 januari 2011 23:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
als je dat fragment hebt bekeken snap je gelijk waarom
Ik wilde ook al reageren, maar lieve Ang3l zei tegen me "Nee".quote:
maarja dan hadden ze dit topic waarschijnlijk allang gelezenquote:Op zondag 9 januari 2011 23:28 schreef welkominspace het volgende:
[..]
als je solliciteert bij CIA ofzo mss
quote:Op zondag 9 januari 2011 23:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
goh daar had ik nog niet aan gedacht hoor
Ik heb NIETS met Herman van Veenquote:
als die stumpers als frans duits enzo eromheenquote:Op zondag 9 januari 2011 23:26 schreef Peter het volgende:
Een ander die de meeste alleen Fries hebben horen zingen en die goed is:
Ik spank je zondag wel hiervoor.quote:
ja iddquote:Op zondag 9 januari 2011 23:29 schreef Peter het volgende:
Waar is G_E met zijn naakte-mannen-plaatjes?
wil je Route 66 doen?quote:Op zondag 9 januari 2011 23:23 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik wil een motorvakantie denk ik
Wat fijn toch om zo'n betrouwbare ervaringsdeskundige in ons midden te hebben. Als ik ooit nog eens met een overdose op de IC terecht wil komen, dan weet ik bij wie ik terecht kan voor tips. Als dat verhaal waar was.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:26 schreef welkominspace het volgende:
[..]
zelfs xtc maar 3 dagen (in je urine)
en sommige drugs zoals ghb zelfs maar een paar uur
was geen overdosisquote:Op zondag 9 januari 2011 23:30 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Wat fijn toch om zo'n betrouwbare ervaringsdeskundige in ons midden te hebben. Als ik ooit nog eens met een overdose op de IC terecht wil komen, dan weet ik bij wie ik terecht kan voor tips. Als dat verhaal waar was.
Ik heb Pocket full of sunshine al opstaanquote:
zou best kunnenquote:Op zondag 9 januari 2011 23:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat die na Aquabest niet meer gezien is? Hoorde ik toevallig gister ook.
Nee dat was mijn broertje. Niet WISquote:Op zondag 9 januari 2011 23:30 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Wat fijn toch om zo'n betrouwbare ervaringsdeskundige in ons midden te hebben. Als ik ooit nog eens met een overdose op de IC terecht wil komen, dan weet ik bij wie ik terecht kan voor tips. Als dat verhaal waar was.
Ik lig in bad met mijn iPod, dus de enige naakte man waarvan ik nu makkelijk foto's kan posten ben ik zelf.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:29 schreef Peter het volgende:
Waar is G_E met zijn naakte-mannen-plaatjes?
mooie holle ogen.quote:
Ik kijk meestal geen filmhuis-films..quote:Op zondag 9 januari 2011 23:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb Pocket full of sunshine al opstaanTe erg.
Maar als je Easy A hebt gezien snap je waarom
Wat let je?quote:Op zondag 9 januari 2011 23:33 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik lig in bad met mijn iPod, dus de enige naakte man waarvan ik nu makkelijk foto's kan posten ben ik zelf.
Is geen filmhuis film. Is een highschool feelgood sarcastische komische film. Beetje a la Mean girlsquote:Op zondag 9 januari 2011 23:33 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik kijk meestal geen filmhuis-films..
In de studeerkamer heb ik een kutradiootje die allemaal 100.nl ontvangt. De rest kraakt en ik moet eggen dat 3 Js best aardige muziek heeft.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:33 schreef Peter het volgende:
Rene die over een hoer zing
( Ik wist niet dat de 3 J's zulke mooie liedjes hadden)
quote:Op zondag 9 januari 2011 23:33 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik lig in bad met mijn iPod, dus de enige naakte man waarvan ik nu makkelijk foto's kan posten ben ik zelf.
op 100%nl draaien ze meestal wel goeie muziekquote:Op zondag 9 januari 2011 23:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
In de studeerkamer heb ik een kutradiootje die allemaal 100.nl ontvangt. De rest kraakt en ik moet eggen dat 3 Js best aardige muziek heeft.
Straight to video film?quote:Op zondag 9 januari 2011 23:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is geen filmhuis film. Is een highschool feelgood sarcastische komische film. Beetje a la Mean girls
studeerkamer?? ik dacht dat je een klein appartement had?quote:Op zondag 9 januari 2011 23:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
In de studeerkamer heb ik een kutradiootje die allemaal 100.nl ontvangt. De rest kraakt en ik moet eggen dat 3 Js best aardige muziek heeft.
damnquote:Op zondag 9 januari 2011 23:37 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor TMM, die graag in het hooi wil rollen met een boerenzoon
LOLsquote:
Wanneer iemand uitdroogt gaan de ogen dieper in de kas staan ja. Ook op het strand hoorquote:Op zondag 9 januari 2011 23:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
LOLs![]()
je hebt zeker teveel op hardcore parties gestaan zeker.
Nee, bij mijn moeder in Amstelveen. Klopt, dat van mij is een postzegel, maar goed voor die paar maanden vind ik het wel gezegend.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
studeerkamer?? ik dacht dat je een klein appartement had?
Geen idee of ie hier ooit uitkomt.quote:
ik vind 'de dag dat alles beter is' wel een goed nummer van ze. Ik ken niet alles van ze.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:38 schreef welkominspace het volgende:
ik vind nick en simon ook niet slecht,maar ze zingen van die kutliedjes soms
weenie,heb je wel veel rijervaring voor nodig.quote:
Een distel ookquote:
Penn en Cam.. hot!!!!!quote:Op zondag 9 januari 2011 23:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen idee of ie hier ooit uitkomt.
Zitten best wel wat bekende acteurs in eigenlijk
Patricia Clarkson
Stanley Tucci
Malcom McDowell
Lisa Kudrow
Penn Badgley
Cam Gigandet
klopt!, je bent wel even bezig.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:42 schreef welkominspace het volgende:
[..]
weenie,heb je wel veel rijervaring voor nodig.
maar die loopt praktisch door heel amerika toch?
Ik heb meer discipline nodig en iets om me het huis uit te krijgen. Dus ja, ben wel een beetje op zoek.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, klopt van die drugstesten. Ben je op zoek naar een baan dan? Nee toch, je bent toch een schrijver.
geil, als het een beetje raspt. Zelf heb ik een baardje nu en heb tot nu nog geen complaints gehad dat het prikte.quote:
het lijkt me wel mooi om te doen.quote:
U zei Erik? Is uw k vanavond een beetje recalcitrant?quote:Op zondag 9 januari 2011 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen reet aan je bui hebben lijkt me een voordeel, want dat zou er freaky uitzien.
Ben je housebound? dat is wel het kutte eraan als je een beetje afgelegen woont, Je moet altijd de auto nemen voordat je in de stad bent.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb meer discipline nodig en iets om me het huis uit te krijgen. Dus ja, ben wel een beetje op zoek.
Ik rasp tegenwoordig ookquote:Op zondag 9 januari 2011 23:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
geil, als het een beetje raspt. Zelf heb ik een baardje nu en heb tot nu nog geen complaints gehad dat het prikte.![]()
Ik heb geen reden om naar buiten te gaan. En in de winter moet alles toch met de auto, veel te koud voor de fiets.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ben je housebound? dat is wel het kutte eraan als je een beetje afgelegen woont, Je moet altijd de auto nemen voordat je in de stad bent.
daar is altijd wel een mcdonnalds in de buurtquote:Op zondag 9 januari 2011 23:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ben je housebound? dat is wel het kutte eraan als je een beetje afgelegen woont, Je moet altijd de auto nemen voordat je in de stad bent.
God, zou ik niet weten. Voordat soort afstanden neem ik altijd het vliegtuig.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:48 schreef welkominspace het volgende:
[..]
het lijkt me wel mooi om te doen.
hoelang zou je daar ongeveer mee bezig zijn?
op een rustig tempo met veel stops?
Spijkerbed ook/quote:
Is dat nederlandse gebarentaal? Of heeft ASL genoeg overlap om het te kunnen begrijpen?quote:Op zondag 9 januari 2011 23:52 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind deze zo aandoenlijk
Zo praat mijn familie ook trouwens. Nou ja, niet over die onderwerpenmaar wel zo met de handen
ik heb niet naar zijn handen gekekne.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:52 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind deze zo aandoenlijk
Zo praat mijn familie ook trouwens. Nou ja, niet over die onderwerpenmaar wel zo met de handen
ik hou niet zo van moterpakquote:Op zondag 9 januari 2011 23:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
God, zou ik niet weten. Voordat soort afstanden neem ik altijd het vliegtuig.![]()
ik kan geen motorrijden, ik wil dat weleens leren, maar ik weet niet of ik dat doe omdat die kerels er geil uitzien in zo'n leren motorpak of dat ik echt wil motorrijden.
jaaaaaaaaaaaa echt waar? stoppels al? xag niets staan op je blog. Ja, dat je op Santa zat.quote:
ik merkte gister dat ik meer haar op mijn kont had, daar was ik dan wat minder blij meequote:Op zondag 9 januari 2011 23:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaa echt waar? stoppels al? xag niets staan op je blog. Ja, dat je op Santa zat.![]()
dus je merkt nog steeds veranderingen? En Brad vind nog alles goed?
En een Bieberkapsel.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:57 schreef Ang3l het volgende:
Goddammit! Hij heeft 'n ondergoed gejat!
[ afbeelding ]
Kan 'ie altijd daar werken nog.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
daar is altijd wel een mcdonnalds in de buurt
Die heb ik ook. Nou ja, een boxer.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:57 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
je moet toch echt zo'n pak aan. Of rijd je in je gewone kloffie?quote:
ideaal om inhammen te camouflerenquote:
Die zal best leuk staan naast Vlarp zijn Kabouter Plop-slipquote:
dat filmpje is geweldigquote:Op maandag 10 januari 2011 00:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je moet toch echt zo'n pak aan. Of rijd je in je gewone kloffie?
en dat filmpje...sommige vragen zijn zoooooooooooooooo herkenbaar.
yes!quote:Op zondag 9 januari 2011 23:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
ik merkte gister dat ik meer haar op mijn kont had, daar was ik dan wat minder blij meeEn borsthaar. En buikhaar en beenhaar en ... weinig plekken zonder haar meer
Ik ga binnenkort weer een video maken, beloofd!
eindelijk thuis?quote:
Ik vind het niet zo bij me passenquote:Op maandag 10 januari 2011 00:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
yes!hoezo minder blij met haar op je reet? Is toch juist
ben zelf ook overal behaard. zou niet anders willen.
quote:Op maandag 10 januari 2011 00:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo bij me passen
en dat bruiningscreme potje ernaast. Nog ff en hij lijkt op Snookie.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:57 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
mss iets teveelquote:
Wat?quote:
tis alleen gepassioneerd zoenen. Maar zoet er welquote:
pussy...je bent nog niet klaar voor het echte werk.quote:
De volgende keer dat we meet, wil ik het zien.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat?
Voordeel is wel dat het blond is, je voelt het alleen, je kunt het niet zien. Alleen mijn treasure trail is donker.
Serieus?quote:Op maandag 10 januari 2011 00:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
tis alleen gepassioneerd zoenen. Maar zoet er weluit.
Ik de jouwe ook, eerlijk is eerlijkquote:Op maandag 10 januari 2011 00:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
De volgende keer dat we meet, wil ik het zien.
Ja, dat is geen zoenen meer, da's kopkluivenquote:Op maandag 10 januari 2011 00:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Serieus?Ik vind het net ene vis die ene, zoals ie zoent.
Die ander kan z'n gezicht straks wel afvegen na afloop.
Bad kissersSERIOUS turn-off!
dat is juist het gepassioneerde eraan.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Serieus?Ik vind het net ene vis die ene, zoals ie zoent.
Die ander kan z'n gezicht straks wel afvegen na afloop.
Bad kissersSERIOUS turn-off!
dat mag toch echt wel wat subtieler van mij.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat is juist het gepassioneerde eraan.
quote:Op maandag 10 januari 2011 00:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik de jouwe ook, eerlijk is eerlijk
maar wat je niet ziet is dat ie ook aan het handkarren is.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:12 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dat mag toch echt wel wat subtieler van mij.
die passie mag wel wat lager
Uh. Nee.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat is juist het gepassioneerde eraan.
SPOILER: Anders ben ik zo'n openlijke sletOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
ahquote:Op maandag 10 januari 2011 00:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar wat je niet ziet is dat ie ook aan het handkarren is.
quote:Op maandag 10 januari 2011 00:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uh. Nee.SPOILER: Anders ben ik zo'n openlijke sletOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOLs
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
tuurlijk welquote:Op maandag 10 januari 2011 00:14 schreef mike_hunt het volgende:
Xit nu Air Crash te kijken. Moet ik eigenlijk niet doen als ik over 3 dagen ga vliegen.
En in een shot zit de 1 achter de anderquote:Op maandag 10 januari 2011 00:16 schreef welkominspace het volgende:
nu ik dat filmje 2de keer kijk zie ik het ook ja
quote:
ik zou het zelfs nog in het vliegtuig kijken als het kon, houd ook wel van wat turbulentie.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik moest de vorige keer alleen terugreizen vanuit Azie en toen schudde dat vliegtuig een beetje toen schoot alle air crashes door mijn hoofd. Is het de rudder, schroefje. lek in de tank. etc. Ken alle Air crashes, ben echte fan.
en met dat soort filmpjes zijn ze altijd half naakt. why?quote:Op maandag 10 januari 2011 00:19 schreef welkominspace het volgende:
dat hele subtiele muziekje op de achtergrond
waar blijft jouw filmpje?quote:Op maandag 10 januari 2011 00:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en met dat soort filmpjes zijn ze altijd half naakt. why?![]()
wel een leuk verhaal.
jij bent ook fan?quote:Op maandag 10 januari 2011 00:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik zou het zelfs nog in het vliegtuig kijken als het kon, houd ook wel van wat turbulentie.
waar vlieg je heen dan? terug naar NYC?
Dat is goorquote:Op zondag 9 januari 2011 23:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
hij maakt wel leuke filmpjes jaquote:Op maandag 10 januari 2011 00:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en met dat soort filmpjes zijn ze altijd half naakt. why?![]()
wel een leuk verhaal.
MAAR die 3 wekenquote:Op maandag 10 januari 2011 00:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jij bent ook fan?![]()
Nee, ik ga woensdag naar Bangkok, vanuit daar meteen naar een privé strand, daar een paar dagen daarna naar Myammar en ook nog Laos. Vietnam wil ik ook doen, maar ik weet niet of ik genoeg tijd heb. Sommige vrienden zitten er al sinds december. ik weet het, luxe paarden..cunts... Ik ga maar drie weken aangezien ik in Nederland nog wat verplichtingen heb in februari.
niet voor jouw ogenquote:Op maandag 10 januari 2011 00:28 schreef aleco99 het volgende:
Ik ben twaalf, en wat is dees topicreeks?
mijn uit-de-kast filmpje? Kijk maar volgende week naar Arie.quote:
quote:GRAPJE...of is het
![]()
ff serieus, ik heb em nu al vaker langs zien komen en ben gewoon benieuwdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe je een ijzeren buis in je pisbuis kan stoppen. Je weet wel 'sounding'quote:Op maandag 10 januari 2011 00:28 schreef aleco99 het volgende:
Ik ben twaalf, en wat is dees topicreeks?
quote:Op maandag 10 januari 2011 00:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoe je een ijzeren buis in je pisbuis kan stoppen. Je weet wel 'sounding'
Morgen gaan we het hebben over cumswappen. Ben je ook dan weer present?
hoop het wel.
't Blijft een homoquote:Op maandag 10 januari 2011 00:27 schreef welkominspace het volgende:
[..]
en waarom ze altijd halfnaakt zijn snap ik ook niet
Jij bent net zo'n enge man als de priester in mijn dorpjequote:Op maandag 10 januari 2011 00:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoop het wel.
quote:Op maandag 10 januari 2011 00:29 schreef aleco99 het volgende:
[..]
ff serieus, ik heb em nu al vaker langs zien komen en ben gewoon benieuwdtis gewoon het lokale homotopicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoop het wel.
niet meer
bij meisjes staat dat wel leuk, bij mannen euh... not.. iets te handtasserig.quote:
gast ziet er goed uit, daar niet van..maar altijd dat soort filmpjes half naakt.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:27 schreef welkominspace het volgende:
[..]
hij maakt wel leuke filmpjes ja
"you're gonna die on aids!!"
en waarom ze altijd halfnaakt zijn snap ik ook niet
ik geloof dat ik je priester ook al heb gehad.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:31 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Jij bent net zo'n enge man als de priester in mijn dorpje
ik vind hem wel leuk om naar te kijken hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 00:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
gast ziet er goed uit, daar niet van..maar altijd dat soort filmpjes half naakt.
but i'm not a complainer..
ja, das waar. ik loop ook op houseparties half naakt rond, maar dan ben ik mijn t-shirt weer kwijt ofzo... zou dat homo-eigen zijn?quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 00:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, das waar. ik loop ook op houseparties half naakt rond, maar dan ben ik mijn t-shirt weer kwijt ofzo... zou dat homo-eigen zijn?
quote:
LOLsquote:
maar dat komt van de pilletjesquote:Op maandag 10 januari 2011 00:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
LOLs![]()
Nee, ook hetero's gaan halfnaakt. Xag dt altijd op Hellraiserfeesten etc.. Tis gewoon bloedheet.
Je komt wat tegen als je research doetquote:Op maandag 10 januari 2011 00:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, leuke spullen hebben ze daar.
![]()
Vond het wel grappig dat je nergens verbaasd over was.
quote:Op maandag 10 januari 2011 00:38 schreef Kugari-Ken het volgende:
bitch, we don't judge here.
Mike, jij verlepte mangina, you bent zo sexy vanavond, waarom ben je never meer on msn?
quote:Op maandag 10 januari 2011 00:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[ afbeelding ]
Slaap lekker iedereen
quote:Op maandag 10 januari 2011 00:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar dat komt van de pilletjes
whehe,dat zijn van die bad-ass feestenquote:Op maandag 10 januari 2011 00:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja soms lopen ze er als zombies bij. Was toen op een feest. Liep langs de EHBO-post binnen. hoorde ik iemand zeggen dat het 45 graden binnen was.
ben jij dat?quote:Op maandag 10 januari 2011 00:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[ afbeelding ]
Slaap lekker iedereen
no my dear desperate derelict, I didn't block you, I didn't delete you, I would never!quote:Op maandag 10 januari 2011 00:42 schreef mike_hunt het volgende:
Ik ben wel vaak op msn. Je hebt me zeker verwijderd of geblokkeerd.![]()
![]()
Nope, darkroom is sowieso lastig onderzoek doen, beetje donkerquote:Op maandag 10 januari 2011 00:43 schreef Peter het volgende:
W, alles onder het mom van onderzoek?
Ben je al eens 'bewoonde' darkrooms / seksbioscopen in geweest?
www.nederland.fmquote:Op zondag 9 januari 2011 23:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en buiten stond vaak een groep mensen met borden en pamfletten van : Jezus houdt ook van jullie etc..quote:Op maandag 10 januari 2011 00:44 schreef welkominspace het volgende:
[..]
whehe,dat zijn van die bad-ass feesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |