Lolquote:Op zondag 9 januari 2011 22:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Was bezig op Wikipedia omdat iemand een verhaal ophing dat lager niet te zuipen was maar dat hij dus HJ drinkt. Alsof dat niet onderdeel is van de grootste bierboer ter wereld
Als jij het zegtquote:
maar.. een korset onder een trouwjurkquote:Op zondag 9 januari 2011 22:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met mijn korset hoor
ik ookquote:Op zondag 9 januari 2011 22:44 schreef DaMart het volgende:
Shit, te laat in TAL... had ze een leuke TT willen geven:
'1.000 kommen snert om jullie jubileum te vieren'
ja dat is uhm klotequote:Op zondag 9 januari 2011 22:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
maar.. een korset onder een trouwjurk
Vind je dat nog steeds jammer of ben je er blij om?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja dat is uhm klote(ik heb geen trouwjurk aangehad met mijn trouwen)
dus kan het ook niet weten
alleen dat 1000 had ik er niet inquote:
GMTAquote:
Het was geen droomhuwelijkquote:Op zondag 9 januari 2011 22:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vind je dat nog steeds jammer of ben je er blij om?
Zo erg?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het was geen droomhuwelijk
De voltrekking niet en ook het huwelijk niet... het heeft mijn beeld van dat 'sprookje' wel goed vernietigd in mijn hoofd...
Daarom ben ik er wel ff klaar mee en hoef ik niet zo nodig te trouwen....
Ik weet dat je er niet blij mee was, aha dus het maakt je niet zo veel meer uitquote:Op zondag 9 januari 2011 22:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het was geen droomhuwelijk
De voltrekking niet en ook het huwelijk niet... het heeft mijn beeld van dat 'sprookje' wel goed vernietigd in mijn hoofd...
Daarom ben ik er wel ff klaar mee en hoef ik niet zo nodig te trouwen....
Ik wil het er lekker toch niet over hebbenquote:
het is done deal.. klaar... en wat ik vind, hou ik voor mezelf oke?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet dat je er niet blij mee was, aha dus het maakt je niet zo veel meer uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
ik doe maar met je mee, 10 minuten wachten voor ik reageerquote:Op zondag 9 januari 2011 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, daarna nog, met Thijs dus![]()
ik was al om kwart voor 4 weg
trusten lovelyquote:Op zondag 9 januari 2011 22:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil het er lekker toch niet over hebben
[..]
het is done deal.. klaar... en wat ik vind, hou ik voor mezelf oke?
Lieverdjes ik duik lekker mijn bedje inTruste allemaal
![]()
![]()
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb een sprookjeshuwelijk![]()
![]()
het zou een opmerking van mij kunnen zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Welterustenquote:Op zondag 9 januari 2011 22:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Ik vind het goed, had er ook niet naar moeten vragenquote:Op zondag 9 januari 2011 22:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
het is al goed, kon jij ook niet weten (en had ik er maar niet over moeten beginnen )quote:Op zondag 9 januari 2011 22:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind het goed, had er ook niet naar moeten vragen
Slaap LekkerLL
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |