ohh.. das ingewikkeldquote:
Dat sowiesoquote:
Bij dat woord moet ik altijd aan mummie denkenquote:
mummiepak!!quote:Op zondag 9 januari 2011 23:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bij dat woord moet ik altijd aan mummie denken
quote:Op zondag 9 januari 2011 23:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig, al miste ik wel een beetje het papiergeld.
Ok, who won?quote:Op zondag 9 januari 2011 23:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig, al miste ik wel een beetje het papiergeld.
En geen bank meer om failliet te laten gaanquote:Op zondag 9 januari 2011 23:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]! geen stapeltjes om mee te spelen??
en geen stapel geld in het midden van het bord wat je weg mag graaien als je op vrij parkeren komt??
je kende em niet??quote:
Trev beweerde dat hij had gewonnenquote:
Nee, kende 'em niet en vind 'em tof en liefquote:Op zondag 9 januari 2011 23:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je kende em niet??
hij is echt TE schattig!!
Nee, geen vrij graaien meerquote:Op zondag 9 januari 2011 23:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]! geen stapeltjes om mee te spelen??
en geen stapel geld in het midden van het bord wat je weg mag graaien als je op vrij parkeren komt??
Trev won, die had een strategisch erg goede reeks steden op het bord... je kwam altijd wel op een van zijn vakjes uitquote:
hoe oud zijn "jouw"kids??quote:Op zondag 9 januari 2011 23:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, kende 'em niet en vind 'em tof en lief![]()
Mijn versie heeft dat nog welquote:Op zondag 9 januari 2011 23:24 schreef MPG het volgende:
[..]
En geen bank meer om failliet te laten gaan![]()
...
niet monopoly gerelateerd graaien...quote:
Die was er nooit. Jij onverzadigbaar stuk vrouw.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:24 schreef Barretje80 het volgende:
Graaien naar dozenquote:Op zondag 9 januari 2011 23:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
niet monopoly gerelateerd graaien...
Na een aantal keer via de gleuf met Marijke cashflow te hebben gegenereerd, kreeg ik hem er op een gegeven moment nog wat moeilijk in de gleufquote:Op zondag 9 januari 2011 23:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik stopte mijn ding in Marijke der gleuf
4 en 6quote:Op zondag 9 januari 2011 23:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hoe oud zijn "jouw"kids??
een mummiepak wil er vast nog wel in
daar kennen ze die reklame niet..
Viespeuk!quote:Op zondag 9 januari 2011 23:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik stopte mijn ding in Marijke der gleuf
quote:Op zondag 9 januari 2011 23:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Na een aantal keer via de gleuf met Marijke cashflow te hebben gegenereerd, kreeg ik hem er op een gegeven moment nog wat moeilijk in de gleuf.
Ik deed het ook voor geld hoor... en Trev was de duurste van ons allemaal Maar op een gegeven moment trilde ik zo dat mijn dingetje in de gleuf mikken wat moeizaam ging, terwijl Marijke er al helemaal klaar voor zatquote:Op zondag 9 januari 2011 23:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Viespeuk!
[..]![]()
Beweer jij nou dat Marijkje het voor geld doet?
Het was ook allemaal wel heel spannend he, zo'n eerste keerquote:Op zondag 9 januari 2011 23:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik deed het ook voor geld hoor... en Trev was de duurste van ons allemaal Maar op een gegeven moment trilde ik zo dat mijn dingetje in de gleuf mikken wat moeizaam ging, terwijl Marijke er al helemaal klaar voor zat.
Whehehe, coolquote:Op zondag 9 januari 2011 23:36 schreef suikertaartje het volgende:
Kusje voor Stu-poppetje van suikertaartje-poppetje:
[ afbeelding ]
Van mij welquote:Op zondag 9 januari 2011 23:42 schreef Kentekenplaat het volgende:
Hallo.
Ik drink geen koffie, mag ik hier dan wel posten?
(Sterker nog, momenteel drink ik een glas koude melk)
Nounounou, melk...ik weet het niet hoorquote:Op zondag 9 januari 2011 23:42 schreef Kentekenplaat het volgende:
Hallo.
Ik drink geen koffie, mag ik hier dan wel posten?
(Sterker nog, momenteel drink ik een glas koude melk)
Slechts, de tijd tikt vrolijk doorquote:
Ik doe met je mee, ik ga dan ookquote:
Gezelligquote:Op zondag 9 januari 2011 23:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik doe met je mee, ik ga dan ook
dan blijf ik alleen achterquote:Op zondag 9 januari 2011 23:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik doe met je mee, ik ga dan ook
Ga je dan toch ook lekkerquote:Op zondag 9 januari 2011 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan blijf ik alleen achter![]()
![]()
mja ik wilde ook op tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |