Dat kan snel gefixed wordenquote:Op zondag 9 januari 2011 21:45 schreef Toekito het volgende:
TS je hebt een oude OP. Want ik heb mezelf net in de nieuwe wiki gezegt
Fixed. Ook ff wat dingen toegevoegdquote:Op zondag 9 januari 2011 21:45 schreef Toekito het volgende:
heb je geen gratis wiki-account dan? Zo gepieptquote:Op zondag 9 januari 2011 21:50 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Fixed. Ook ff wat dingen toegevoegd
Ik kan alleen de wiki niet aanpassen
hoe meer vrienden hoe beter toch?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:54 schreef ry4life het volgende:
Ik geloof dat dit mijn nieuwe verslaving gaat worden
Mensen voegen me nu al voor cv toe, terwijl ik daar nergens om gevraagd heb
Hoezo dat niet? ff usertje aanmakenquote:Op zondag 9 januari 2011 21:50 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Fixed. Ook ff wat dingen toegevoegd
Ik kan alleen de wiki niet aanpassen
check de OPquote:Op zondag 9 januari 2011 22:24 schreef NietTeVolgen het volgende:
Nog mensen die ik kan toevoegen?
PM of direct chat maar.
ditoquote:Op zondag 9 januari 2011 21:45 schreef Toekito het volgende:
Jawel, alleen is het zo dat meer dan de helft van mijn vrienden ik alleen voor dit soort dingen hebquote:
daarom heb ik een apart account voor gamesquote:Op zondag 9 januari 2011 22:56 schreef ry4life het volgende:
[..]
Jawel, alleen is het zo dat meer dan de helft van mijn vrienden ik alleen voor dit soort dingen hebMaar verder geen probleem...
Jaa, daar kwam ik te laat achter + mensen die ik echt ken spelen het ookquote:Op zondag 9 januari 2011 23:43 schreef Misan het volgende:
[..]
daarom heb ik een apart account voor games
ik krijg alleen na dag 5 geen daily reward en daarna begint 'ie weer bij dag 1quote:Op maandag 10 januari 2011 13:59 schreef Solique het volgende:
Ben weer op de 4de dag van de daily reward beland, dus CV werkt niet meer.
Nu weer 2 dagen wachten en ik kan weer verder.
Ik krijg 1.000 coins..en daarna inderdaad weer op naar dag 1.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:49 schreef Misan het volgende:
[..]
ik krijg alleen na dag 5 geen daily reward en daarna begint 'ie weer bij dag 1
Op dag 4 en 5 ontvang ik gelijk na het openen: Unable to connect to server.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:49 schreef Misan het volgende:
[..]
ik krijg alleen na dag 5 geen daily reward en daarna begint 'ie weer bij dag 1
18K / 120K -__-quote:
klik klikquote:Op maandag 10 januari 2011 18:41 schreef VuilnisMetaal het volgende:
http://apps.facebook.com/(...)c49003evS-cxe&ref=nf
Help me out please
alstuquote:Op maandag 10 januari 2011 18:41 schreef VuilnisMetaal het volgende:
http://apps.facebook.com/(...)c49003evS-cxe&ref=nf
Help me out please
Altijd handig!quote:Op maandag 10 januari 2011 22:37 schreef DjinN het volgende:
Bonusje voor jullie
http://apps.facebook.com/(...)6iyR5kGeK-%2C&ref=nf
Wel hequote:
Dan klik je op cancel 14.gifquote:Op maandag 10 januari 2011 22:42 schreef Misan het volgende:
Die klotepuppiesHet is echt alsof ik zes keer per dag weer zo'n lost puppy moet plaatsen
Ohja inderdaadquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:30 schreef Rickazio het volgende:
Housing
- Glass Condos
- Atrium Lofts
Community buildings
- Court house
Ik run zo'n kreeftenrestaurant en een burgertent.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:50 schreef Misan het volgende:
Ik heb even vier plaatsen gecreëerd voor winkels van anderen en ik wil graag hebben:
- 1 bakker
- 1 gamestore
- 1 sushirestaurant
- 1 fietsenwinkel
- 1 Frans restaurant
- 1 visrestaurant
klik er gerust een kreeftenrestaurant inquote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:38 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik run zo'n kreeftenrestaurant en een burgertent.
Wat is je naam daar? Dan ga ik even kijken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:50 schreef Misan het volgende:
Ik heb even vier plaatsen gecreëerd voor winkels van anderen en ik wil graag hebben:
- 1 bakker
- 1 gamestore
- 1 sushirestaurant
- 1 fietsenwinkel
- 1 Frans restaurant
- 1 visrestaurant
Sta je al tussen mijn neighbours?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:54 schreef Misan het volgende:
[..]
klik er gerust een kreeftenrestaurant in
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:59 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wat is je naam daar? Dan ga ik even kijken.
Bee Veequote:
Ik zit eraan te denken om een Cinema-franchise te beginnen nu. Gaat alleen wel een erg dure investering worden steedsquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:03 schreef Misan het volgende:
[..]
[..]
Bee Vee
PoederSuikerPoeder is exit
Als 'ie in dat rijtje voorkomt dan vind ik het prima, ik wil van elk van die restaurants één hebbenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:08 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik zit eraan te denken om een Cinema-franchise te beginnen nu. Gaat alleen wel een erg dure investering worden steeds
Seafood restaurant heb ik al een franchise van, dus die zou ik zo kunnen neerzetten als je wilt.
Als je met 'visrestaurant' dat seafoodrestaurant bedoelt, dan heb ik die nu geplaatst.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:11 schreef Misan het volgende:
[..]
Als 'ie in dat rijtje voorkomt dan vind ik het prima, ik wil van elk van die restaurants één hebben
Heb wat geplaatst maar wel met de weg verbinden hè anders gaat het niets worden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:50 schreef Misan het volgende:
- 1 bakker
- 1 gamestore
- 1 sushirestaurant
- 1 fietsenwinkel
- 1 Frans restaurant
- 1 visrestaurant
Sonja's Bakeryquote:Bee Vee > Sonja Scheerstra
Bee's Town officials announce re-zoning!
Your Sonja's Bakery can't be placed now, but Bee wants to help insure its success by providing free supplies!
Gelukkig kun je nu zooi uit je inventory verwijderenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
Eindelijk je inbox kunnen legen140 winterjassen enzo
Weat collection aan het voltooien?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:51 schreef MaxMark het volgende:
Toevallig iemand die pasta over heeft?
Inderdaad. Zelfde met die klote koffie-collectable.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:55 schreef FutureWorld het volgende:
[..]
Weat collection aan het voltooien?Kan je helaas niet verder helpen.
Ik ben op zoek naar pumpkin-soup..
Edit: welke goals moet je eigenlijk voltooien voor die carrousel?
Die heb ik je zojuist eentje toegestuurdquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:58 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Inderdaad. Zelfde met die klote koffie-collectable.
Bedankt, maar om de een of andere reden is het niet aangekomen? Zou je http://apps.facebook.com/(...)f=nf]nog een keertje willen proberen? Of iemand anders?quote:
Ook bedankt! Maar blijkbaar moet ik toch echt zelf iets uit de koffiewinkels krijgen. Er komt alleen echt nooit meer wat uitquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:22 schreef FutureWorld het volgende:
[..]
Die heb ik je zojuist eentje toegestuurd
Het kan zijn dat je daarvoor een ander soort housing moet bouwenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:31 schreef FutureWorld het volgende:
Oewh.. dat is een stuk minder. Wat vaak ook nog t probleem is, is dat je van een van de 5 collectables echt enorm veel krijgt en van n andere uit dezelfde groep zo goed als niet.
Zo heb ik wel n stuk of 15 vogelhokkies, 12 klaptafeltjes en 17 kabouters, maar n EZ Chair.. ho maar.
Ja, alle wegen gaan eruit en worden stoepen (een weg neem 9x zo veel ruimte in als een stoep), daarnaast ga ik veel meer decoraties gebruiken om sneller meer geld te verdienenquote:
Mja, daar was ik ook al mee bezig. Ik probeer steeds 'perkjes' te maken met een groep huizen/winkels daar omheen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:11 schreef Misan het volgende:
[..]
Ja, alle wegen gaan eruit en worden stoepen (een weg neem 9x zo veel ruimte in als een stoep), daarnaast ga ik veel meer decoraties gebruiken om sneller meer geld te verdienen
Enkele handige tips (vooral die eerste over decorations)quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:19 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Mja, daar was ik ook al mee bezig. Ik probeer steeds 'perkjes' te maken met een groep huizen/winkels daar omheen.
Ja leuk, maar ik ga dus echt niet 20 bij 20 reserveren voor 1 gebouw hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:29 schreef Misan het volgende:
[..]
Enkele handige tips (vooral die eerste over decorations)
http://blog.games.com/201(...)earn-you-more-coins/
http://blog.games.com/201(...)you-dont-need-roads/
Hee! Dat wist ik nog helemaal niet! Bedankt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:54 schreef MaxMark het volgende:
Btw, om te weten wat je moet doen om de carousel te krijgen: klik er eens op
Inderdaad, ik vind ze iets te futuristisch.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:29 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Ohja inderdaad
Niet dat ze er mooi uitzien, maargoed
Idem hier. Maar wellicht houden ze t bewust zo, om te voorkomen dat iedereen straks al alle mogelijke zonings heeft bijgekocht, zonder dat de "uitbreiding" beach-town er al is.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:37 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Ja de zoning permits zijn een pain in the ass.
Ik verstuur die dingen minstens 1 keer per dag en probeer ze ook minstens 1 keer per dag te vragen
Ik heb alvast een seafoodrestaurant geplaatstquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:41 schreef Dowdoon het volgende:
Ik heb weer 5 nieuwe plekjes gemaakt voor mensen die graaag een winkeltje bij me willen beginnen
Graag wat dure winkels zoals een bioscoop ofzo
Heb je net geaddquote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:41 schreef Dowdoon het volgende:
Ik heb weer 5 nieuwe plekjes gemaakt voor mensen die graaag een winkeltje bij me willen beginnen
bij mij ook!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:21 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Nou, er is dan eindelijk ook in mijn stad sneeuw gevallen
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:21 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Nou, er is dan eindelijk ook in mijn stad sneeuw gevallen
Ik heb het net verwijderd, het is gewoon te lelijkquote:
Volgens deze mededeling zou iedereen al 4 dagen geleden een kerstboom in z'n inventory moeten hebben gehad, maar ik zie niksquote:Now, a few notes on what will happen with the Holiday Tree.
You will be reminded to open your presents if you have a Holiday Tree and presents.
Holiday Tree goals will be removed at 9pm PST.
At 9pm PST, everyone who does not have a tree, for whatever reason, will be able to find one in their inventory. Once placed it will be fully grown and lit.
You will be able to open your presents for as long as you have them; so if you currently have presents and do not have a tree you will be able to open them once you receive the tree.
Neither the tree nor the presents will be removed for you, so you have as much time as you need to open your presents then either remove the tree or keep it.
Sushibar neergezet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:41 schreef Dowdoon het volgende:
Die boom kreeg je d.m.v. opdrachten dus wellicht komen die binnenkort ook bij jou?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:14 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Volgens deze mededeling zou iedereen al 4 dagen geleden een kerstboom in z'n inventory moeten hebben gehad, maar ik zie niks
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:25 schreef trovey het volgende:
[..]
Die boom kreeg je d.m.v. opdrachten dus wellicht komen die binnenkort ook bij jou?
Dit had dus op 7 januari moeten gebeuren.quote:At 9pm PST, everyone who does not have a tree, for whatever reason, will be able to find one in their inventory.
Wil je mijn ''Shin Chan'' Sushi-restaurant?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:50 schreef Misan het volgende:
- 1 bakker
- 1 gamestore
- 1 sushirestaurant
- 1 fietsenwinkel
- 1 Frans restaurant
- 1 visrestaurant
Je vrienden zijn er te cool voor?quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:09 schreef Levitas het volgende:
Waarom speelt bijna niemand van m`n vrienden op facebook CityVille? Het bezetten van m`n CityHall duurde 2 dagen (en daar zijn maar 3 vrienden voor nodig). Nu nog m`n post office bezet krijgen (0/5 vacatures)
Denk dat ze te druk zijn met Farmville.. Dat is wat ze de hele dag spelen, haha..quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:18 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Je vrienden zijn er te cool voor?![]()
Daarbij is het spel nog geen 2 maanden oud... je moet het maar met toeval net vinden, zoals in mijn geval.
Hmm.. Krijg je dan niet het probleem dat je op een gegeven moment alsnog een tekort aan die cash hebt?quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:18 schreef NietTeVolgen het volgende:
Post office verwijderen en alleen maar city halls neerzetten.
Vacatures afkopen met dollars die je krijgt als je level up gaat
Heb al sushiquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:45 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Wil je mijn ''Shin Chan'' Sushi-restaurant?
6/8quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:34 schreef Rickazio het volgende:
Rick needs Endorsements
http://apps.facebook.com/(...)49kLWougSLzVf&ref=nf
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:15 schreef Rickazio het volgende:
Game update:
Community buildings:
- Bank - allows 250 people
- Zynga Gazette - allows 450 people
---
Ik vind dat het prima designs zijn. Ze kunnen wat betreft aantal mensen (allows people) beter wel wat veranderen toepassen. De bank kan beter switchen met de (kleine) grade school en de Zynga Gazette met de Carousel.
Ah mooie updatesquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:15 schreef Rickazio het volgende:
Game update:
Community buildings:
- Bank - allows 250 people
- Zynga Gazette - allows 450 people
---
Ik vind dat het prima designs zijn. Ze kunnen wat betreft aantal mensen (allows people) beter wel wat veranderingen toepassen. De bank kan beter switchen met de (kleine) grade school en de Zynga Gazette met de Carousel.
Ah, een medestander! Hier precies hetzelfde.quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:41 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Ah mooie updates
Ik heb nu echter wel issues met het vrienden systeem, kan nauwelijks dingen versturen en het lijstje is niet compleet >_<
Ik kan ook geen extra grond kopen, daarnaast moet ik per landbouwgrond elke keer opnieuw het gewas aanklikken. Enkele franchises van vrienden zijn nu ineens niet meer van vrienden, maar van mij geworden wat ook ergerlijk isquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:26 schreef trovey het volgende:
Mijn Cityville doet vreemd sinds gisteren...geen plaatjes van mjn buren en ik kan geen extra stuk grond plaatsen alhoewel ik genoeg permits en geld heb.
Farmville was in het begin ook echt klote soms, Frontierville ook en ik vind dit nog wel meevallenquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:34 schreef trovey het volgende:
Cityville gaat ten onder aan zijn eigen succes...hopelijk van tijdelijke aard.
Ik ben in Farmville nu even geld aan het binnenharken......duurt wel even als je al een tijdje dat spel hebt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:35 schreef Misan het volgende:
[..]
Farmville was in het begin ook echt klote soms, Frontierville ook en ik vind dit nog wel meevallen
Daar ga ik wel van uit. Laten we hopen dat ze t snel oplossen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:34 schreef trovey het volgende:
Cityville gaat ten onder aan zijn eigen succes...hopelijk van tijdelijke aard.
Contact opnemen met Zynga?quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:30 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb veel problemen met Cafe World, kan al zeker een maand geen gifts terugsturen als ik wat krijg enzo
Zojuist n schoenenwinkel geplaatstquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:03 schreef Dowdoon het volgende:
Helloooo boy's and girl's,
Ik heb weer 9 plekjes voor winkels van jullie.
Kom snel want op = op
extra grond plaatsen werkt weerquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:26 schreef trovey het volgende:
Mijn Cityville doet vreemd sinds gisteren...geen plaatjes van mjn buren en ik kan geen extra stuk grond plaatsen alhoewel ik genoeg permits en geld heb.
Working on it ^^quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:29 schreef trovey het volgende:
Iemand nog wat boompjes hakken op mijn nieuwe stukje grond?
Wtf, ik was gewoon lekker alles op op rij aan het collectenquote:(28) (HACK DETECTED: STREAK BONUS)
Ik heb een bioscoop gebouwdquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:30 schreef Dowdoon het volgende:
Nog 3 plekjes vrij voor mooooie winkels ^^
Heb ik nu ook al n paar keer gehad..Zag dat op t CV-forum al meerdere meldingen waren binnen gekomen, dus zal wel los lopen..quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:11 schreef MaxMark het volgende:
Wtf, ben lekker aan het collecten van al m'n zaakjes en huizen, krijg ik aan het eind weer zo'n "Trying to contact server, please don't disconnect"-melding.
Daarna ineens een foutmelding met deze code:
[..]
Wtf, ik was gewoon lekker alles op op rij aan het collecten
Plaats een linkjequote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:54 schreef Dowdoon het volgende:
Neeeeed zoningpermits zodat ik meer crops kan verbouwen, help me please
Niet zover ik weet, je kunt wel die van anderen in je stad slopen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:45 schreef Daanus het volgende:
Ik heb een vraag over die franchisers. Kan je die totaal slopen en een nieuwe starten? Want ik heb per ongeluk op de verkeerde geklikt en nu heb ik de verkeerde franchise![]()
Iemand ideeën?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:11 schreef MaxMark het volgende:
Wtf, ben lekker aan het collecten van al m'n zaakjes en huizen, krijg ik aan het eind weer zo'n "Trying to contact server, please don't disconnect"-melding.
Daarna ineens een foutmelding met deze code:
[..]
Wtf, ik was gewoon lekker alles op op rij aan het collecten
Eentje gestuurd!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:41 schreef Rickazio het volgende:
permits
http://apps.facebook.com/(...)4luM2gHtR-18v&ref=nf
[..]
Plaats een linkje
[..]
Niet zover ik weet, je kunt wel die van anderen in je stad slopen.
heb geen verzoek gezien!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:33 schreef LilDutchPrincess het volgende:
zo ik heb weer iedereen toegevoegd uit de OP die ik nog niet had =P Ik ben verkouden enzo dus heb dit weekend mooi veel tijd om te spelen
ikkequote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
Heeft iemand van jullie de gazette al?
net geplaatst, ben nu aan het wachten op werknemers...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
allangquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
mwaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
Trouwens de uitbreidingen worden steeds duurder 5.000 coins per keer dat is best duur
over welke uitbreidingen heb je het dan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
Trouwens de uitbreidingen worden steeds duurder 5.000 coins per keer dat is best duur
Van de grondquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:24 schreef Misan het volgende:
[..]
over welke uitbreidingen heb je het dan?
die kosten bij mij nog steeds 20.000 coins per keer incl 20 zoning permitsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Van de grond![]()
De permits dat gaat wel hier heb genoeg buren
Hoe meer je er hebt hoe meer ze gaan kostenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:29 schreef Misan het volgende:
[..]
die kosten bij mij nog steeds 20.000 coins per keer incl 20 zoning permits
dat hebben ze dan ook sinds kort ingevoerdquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Hoe meer je er hebt hoe meer ze gaan kosten
Ik zie het ook net pas, gister nog 2 keer uitgebreid voor 20.000quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:33 schreef Misan het volgende:
[..]
dat hebben ze dan ook sinds kort ingevoerdIk zie dat een uitbreiding me nu 21000 gaat kosten
Verschrikkelijk traag.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:04 schreef FutureWorld het volgende:
Opzich vind ik dat geen verkeerde ontwikkeling. Najah, zuur dat je er wat meer voor moet neerleggen, maar op n gegeven moment is 't ook geen moeite meer om 20.000coins bij elkaar te verzamelen. Alleen die verdomde zoning-permits..
Edit: Zo meteen maar weer al mn buren verblijden met n zoningpermit..
Edit2: Is Facebook bij jullie ook zo traag op t moment?
Het is natuurlijk ook geen browsergame, maar een flashgame. Desalniettemin gaat het pokketraag, ja.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:44 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Jezus, dat spel gaat zoooooo sloom.
Het kost ook echt 16% van m'n CPU, terwijl ik 2,8Ghz i7 heb. Het kost dus meer dan 2Ghz en ~300MB RAM.
Nogal veel voor een browsergame
Ja dat bedoel ikquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:53 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook geen browsergame, maar een flashgame. Desalniettemin gaat het pokketraag, ja.
Ich habe ein Kino gemachtquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:06 schreef trovey het volgende:
3 veldjes voor franchises neergezet....come and get it.
Ik kom uit bij je verlanglijstje en daar staat hij ook niet (meer).quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:47 schreef MaxMark het volgende:
Zone permits please. Je krijgt er zelf ook eentje voor
Rickazio : http://www.facebook.com/profile.php?id=100001181979701quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:16 schreef Misan het volgende:
weer even een stukje uit de wiki gekopieerd met de laatste versie van lijst met usernames
Lijstje van de mensen uit dit topic die je kunt toevoegen op FB, om zodoende buren te worden in Cityville. Voeg er wel even een berichtje aan toe dat je van Fok bent en CV-buren zoekt!
Augustus_Thijs
-Bubseltje-
Deoxyribonucleic
Djenneke
DjinN
Dowdoon
JaimyLee
Johan1994
Lauuwtje
MaxMark
Misan
Rickazio
TJV
trovey
Toekito
Daanus
Zoejes
LilDutchPrincess
Als je in dit lijstje wilt worden toegevoegd (of worden verwijderd), verander dit dan zelf op de Wiki-pagina
Dikke fail die gebouwenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:33 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Woot! Landmarks!
Nu 2miljoen sparen
Waarom?quote:
Die lui kunnen niks zelf verzinnen? En heb je die Big Ben bij Computer user Samantha gezien? Lijkt er voor geen flikker op. Als ze de werkelijkheid willen nabootsen dan lijkt dit spel nog slechterquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:20 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Waarom?
Zo komt m'n downtown district er tenminste een beetje boeiend uit te zien.
die kun je in de wiki zetten jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:39 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Rickazio : http://www.facebook.com/profile.php?id=100001181979701
bedankt, lul.quote:
Je zou (op termijn) de minst winstgevende kunnen verwijderen en zo weer plaats maken voor nieuwe, duurdere franchises. De max is 20, geloof ik.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:53 schreef Dowdoon het volgende:
Nooohhhhh mijn plekjes waar jullie je winkels kunnen neerzetten zijn op en ik kan en mag geen nieuwe meer bouwen
nee, daar ga ik niet aan beginnen. Zelf een account aanmaken is zo gebeurdquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:31 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Ik heb daar geen account, kun jij dat niet even doen svp?
heb ik ook gedaan en zit alweer aan mijn maxquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:22 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Je zou (op termijn) de minst winstgevende kunnen verwijderen en zo weer plaats maken voor nieuwe, duurdere franchises. De max is 20, geloof ik.
Heb je toevallig ook cinema?quote:Op zondag 16 januari 2011 15:41 schreef Rickazio het volgende:
Franchise voor franchise, iemand geïnteresseerd?
permit:
http://apps.facebook.com/(...)4luNajNuR-18v&ref=nf
Neen, bezig met laatste task/goal?quote:
Mja, ik zit te wachten op 2 hotdogs. Komt maar nietquote:Op zondag 16 januari 2011 16:20 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Neen, bezig met laatste task/goal?
Ik heb nu alle gehaaldal op level 44 :S
Mijn franchise : Koffie, video's, lipstick, sushi en handtasjes.
anders zet je er ff bij wat het isquote:Op zondag 16 januari 2011 22:58 schreef FutureWorld het volgende:
http://apps.facebook.com/(...)72hH%2Cqu7LLq&ref=nf
Bij mij is het aangekomenquote:Op zondag 16 januari 2011 23:00 schreef FutureWorld het volgende:
Excuuus.. het is voor wat chocolade toe te sturen.
Zal ff wat permits terugsturen naar mn buren. Moet trouwens nogsteeds 1 biscuit om de wheat-collection te complementeren. Net n veld of 20 geleegd, van alles heb ik nu minimaal 2.. behalve de biscuits! Beetje jammer..
EDIT: De tering zeg, loopt ie weer stuk opt moment dat ik mn zonings verstuur.. kan ik t weer opnieuw proberen en hopen dat ie t heeft gedaan. Laatst ook al n keer of 4 bezig geweest.
Tassen winkel? Of is de naam ''Tassen'' niet goed?quote:Op zondag 16 januari 2011 23:11 schreef MaxMark het volgende:
Als iemand nog een leuk, duur winkeltje heeft die die wil franchisen: ik heb een plekje vrij. Goedkope winkels heb ik liever niet
En winkels met een aparte naam waardoor ik niet eens kan zien wat het is, weiger ik standaard
Is Pathe duidelijk voor een bioscoop?quote:Op zondag 16 januari 2011 23:11 schreef MaxMark het volgende:
Als iemand nog een leuk, duur winkeltje heeft die die wil franchisen: ik heb een plekje vrij. Goedkope winkels heb ik liever niet
En winkels met een aparte naam waardoor ik niet eens kan zien wat het is, weiger ik standaard
quote:Op zondag 16 januari 2011 23:51 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Tassen winkel? Of is de naam ''Tassen'' niet goed?Alle winkels zijn eigenlijk hetzelfde trouwens, goods komen altijd van het platteland
Dat zijn geen 'aparte namen waardoor ik niet meer kan zien wat het is'quote:Op zondag 16 januari 2011 23:57 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Is Pathe duidelijk voor een bioscoop?
Dat ze daar niet even een cap opgooienquote:Op maandag 17 januari 2011 13:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
Fuckie 150.000 coins voor een nieuw stukkie grond
Permits blijven hetzelfde de coins gaan omhoogquote:Op maandag 17 januari 2011 14:34 schreef Sientje_ het volgende:
Ik heb ook nog een plekje open.
Ik betaal trouwens nog steeds maar 20 permits voor uitbreiden van land, terwijl ik het toch al vaak heb gedaan.
ja permits gaan ook omhoog totdat je aan de 20 zitquote:Op maandag 17 januari 2011 14:37 schreef Sientje_ het volgende:
Ah, ik dacht dat beide omhoog gingen.
Heb je toegevoegdquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:37 schreef Nattekersz het volgende:
http://www.facebook.com/?(...)p?id=100001882927392
Zoveel mogelijk buurtjes graag
Voorrrr?quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:44 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Bijna 8 ton, nog niet eens op de helft
Staat er gewoon bijquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:24 schreef ry4life het volgende:
Wat krijg je voor de collecties? Ik zie niets gebeuren
Oh, na een refresh staat er ineens wel iets bijquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:30 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Staat er gewoon bij
Je krijgt een beetje geld, XP of energy. Of iets waardeloos in je inventory?
Die wullik ook. Maar ben nog niet bezig met het grote geld binnenharken. Binnenkort maar even de boel weer ombouwenquote:
Ik doe keurig mn plicht.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:45 schreef Rickazio het volgende:
10.000 XP![]()
[ afbeelding ]
p.s: Iedereen blijf elkaar permits sturen!
Even op t CityVille-forum kijken. Daar staat ergens de oplossing. Heb er zelf geen last van, dus kan je er niet mee helpen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:13 schreef Rob0860 het volgende:
word er doodmoe van, elke keer als ik cityville opstart blijft ie hangen op 76%, loopt dus niet door en al me zaken verwaarlozen.
Meerdere mensen daar last van?
The Empire State Building in Dutch Orangequote:Op donderdag 20 januari 2011 18:19 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik wil de Shanghai Pearl Tower![]()
[ afbeelding ]
Jij moet echt wel heel veel spelenquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:45 schreef Rickazio het volgende:
10.000 XP![]()
[ afbeelding ]
p.s: Iedereen blijf elkaar permits sturen!
Hey, das nieuw.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:22 schreef Sientje_ het volgende:
Fire Axes wanted:
http://apps.facebook.com/(...)ksjmS-drV7hOnN648EJd
je krijgt er zelf ook een
Nou ik heb gezocht maar kan het helaas niet vinden.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:35 schreef FutureWorld het volgende:
[..]
Ik doe keurig mn plicht.
[..]
Even op t CityVille-forum kijken. Daar staat ergens de oplossing. Heb er zelf geen last van, dus kan je er niet mee helpen.
Elk level omhoog is 1 city cash erbijquote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:55 schreef Rob0860 het volgende:
Hoe kom ik aan meer City Cash, zonder er geld voor voor te hoeven overmaken?
Nieuwe goal halen... genaamd:quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:55 schreef Misan het volgende:
Wat kun je met die Fire Axes eigenlijk?
die goal heb ik nu net pas gekregen iddquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:09 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Nieuwe goal halen... genaamd:
goal: NEW FIRE STATION
Nice, dat Beach Town, wordt dat ooit nog wat?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:03 schreef Rickazio het volgende:
update
Business
Laundromat
Appliances Store
Community Buildings
Middle School
Modern Art Gallery
Overige / Gifts
Plaza Flowers
Winter Oak
Geen idee, ik heb dat bord al gewoon verwijderDquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:40 schreef Daanus het volgende:
[..]
Nice, dat Beach Town, wordt dat ooit nog wat?
Verwijderd.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:55 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb dat bord al gewoon verwijdert![]()
Ik kijk overigens meer uit naar de "Wonders" en dan met name het Colosseum
Je geeft me moed, binnenkort tentamen Nederlandsquote:
das? "Dat is"quote:
Die heb ik al een hele tijd, nooit die goal gehadquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:09 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Nieuwe goal halen... genaamd:
goal: NEW FIRE STATION
Totaaaal andere contextquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:37 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Je geeft me moed, binnenkort tentamen Nederlands
[..]
das? "Dat is"Das je goed recht!
![]()
Is nieuw sinds de update, had je alle voorgaande goals al gehaald?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:53 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Die heb ik al een hele tijd, nooit die goal gehad![]()
On topic; heb even één van de beste franchises in je town geplaatstquote:
Heb net baseball stadium gehaald, dacht dat dat de laatste was. Maar nu komt inderdaad dat fire station ding, waarbij je dus oa. een fire station moet bouwen. Ik dacht dat die requirements nodig waren om een fire station te kunnen bouwen, maar de fire station is dus zelf één van de requirements.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:02 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Is nieuw sinds de update, had je alle voorgaande goals al gehaald?
Wtf is "All you need is Groningen"?quote:[..]
On topic; heb even één van de beste franchises in je town geplaatst
Parodie op All you need is .. lovequote:
Thanks.. 10/12 nuquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:14 schreef MaxMark het volgende:
Anyway, hier dan ook mijn fire axe-link:
http://apps.facebook.com/(...)R9cHuOa%2ChvJ&ref=nf
Give one, get one
Diamonds are a girl's best friend, dus dat is hun grootste love. Kan alle kanten op, 't is maar hoe je het bekijktquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:32 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Parodie op All you need is .. love= Wedding Store
What else?!
[..]
Thanks.. 10/12 nu
Bedankt voor je Fire Axe.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:56 schreef Graseter het volgende:
http://apps.facebook.com/(...)cJD6-3GoS77hIUrs7LLq
gr gr
Sorry, looks like all the rewards have been claimed!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:43 schreef Morrisz het volgende:
Wie o wie wil mij graag permits sturen en er zelf eentje terugkrijgen?
http://apps.facebook.com/(...)c4a1-alwP-cxe&ref=nf
Hmm, na hoeveel clicks krijg je eigenlijk zo'n melding? Ik krijg die melding namelijk bij 90% van alle requests die ik doequote:Op zondag 23 januari 2011 13:28 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Sorry, looks like all the rewards have been claimed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |