Gedraag je even naar je leeftijd.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:54 schreef mac_this het volgende:
[..]
dus je hebt 2 hokjes gemaakt, de niet-emo mensen en de emo-mensen. dus je maakt onderscheid tussen deze 2. en ik maak dus echt geenonderscheid in mensen! je bent gewoon een dikke kankerhomo! ga je vader pijpen!
De maatschappij.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:57 schreef Blushed het volgende:
[..]
En jij wilt zeggen dat jij dat niet bent?
Barbie?quote:Op maandag 10 januari 2011 18:57 schreef mac_this het volgende:
[..]
Hmm, dat gaat niet. Daar staat barbie al!
Oh. mensen die geen oudjaarsconverentie kijken --.--! jij hoort dus totaal niet bij de maatschappij!quote:
i luf Barbie.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:57 schreef mac_this het volgende:
[..]
Hmm, dat gaat niet. Daar staat barbie al!
Wat is een oudjaarsconverentie? :$quote:Op maandag 10 januari 2011 18:59 schreef mac_this het volgende:
[..]
Oh. mensen die geen oudjaarsconverentie kijken --.--! jij hoort dus totaal niet bij de maatschappij!
Euh... www.vandale.nlquote:Op maandag 10 januari 2011 18:59 schreef Blushed het volgende:
[..]
Wat is een oudjaarsconverentie? :$
Nu hoor je volgens die Mac_this niet bij de maatschappijquote:Op maandag 10 januari 2011 18:59 schreef Blushed het volgende:
[..]
Wat is een oudjaarsconverentie? :$
Agossie, moet ik nu gaan huilen?quote:Op maandag 10 januari 2011 18:59 schreef VersusPascal het volgende:
[..]
Nu hoor je volgens die Mac_this niet bij de maatschappij.
Jupquote:
Hehe, eindelijk. ga maar bij de Wateroverlast in Limburg wonen!quote:Op maandag 10 januari 2011 19:01 schreef VersusPascal het volgende:
[..]
Jup. We zijn verdoemd
.
Denk dat ik maar alleen op een eiland ga wonenmet de rest die dat niet kijken
.
Daar wonen ook emo's .quote:Op maandag 10 januari 2011 19:02 schreef mac_this het volgende:
[..]
Hehe, eindelijk. ga maar bij de Wateroverlast in Limburg wonen!
daarom!quote:Op maandag 10 januari 2011 19:05 schreef Blushed het volgende:
Ik sta nog altijd hoger in de maatschappij dan VersusPascal.
Niet waar, jij vermoord kuikensquote:Op maandag 10 januari 2011 19:05 schreef Blushed het volgende:
Ik sta nog altijd hoger in de maatschappij dan VersusPascal.
En jij bent 'n kankerlijer. OH GA MAAR IN STAPHORST WONEN. DAAR IS HET ALLEMAAL INCEST!quote:Op maandag 10 januari 2011 19:05 schreef VersusPascal het volgende:
[..]
Niet waar, jij vermoord kuikens.
Neehoor, die kuikens gingen vanzelf dood.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:05 schreef VersusPascal het volgende:
[..]
Niet waar, jij vermoord kuikens.
Heb je ze wel eten gegevenquote:Op maandag 10 januari 2011 19:07 schreef Blushed het volgende:
[..]
Neehoor, die kuikens gingen vanzelf dood..
nee.. want in die kankerhomo z'n huis wonen geen emo's, daar heeft hij alle emo's het huis uitgebonjourd van zijn broertje!quote:
Ja, tuurlijk.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:07 schreef VersusPascal het volgende:
[..]
Heb je ze wel eten gegeven
vind t zielig.
bij je kankerhomo, kankerlijer dat je bent, kribsEsel!quote:Op maandag 10 januari 2011 19:08 schreef VersusPascal het volgende:
[..]
Dan kan jij der ook niks aan doen.
Waar kan je kuikens kopen
Turkïye.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:08 schreef VersusPascal het volgende:
[..]
Dan kan jij der ook niks aan doen.
Waar kan je kuikens kopen
Nadysha uit het noorden van het land, als ik het me herinnerquote:Op maandag 10 januari 2011 19:09 schreef Blushed het volgende:
Noem me nou maar gewoon Nadysha ipv Blushed.
Jazeker, met dr leuke metroboy enzo.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:10 schreef VersusPascal het volgende:
[..]
Nadysha uit het noorden van het land, als ik het me herinner.
Allemaal vergetenquote:Op maandag 10 januari 2011 19:11 schreef Blushed het volgende:
[..]
Jazeker, met dr leuke metroboy enzo.
Interresant, via wie?quote:Op maandag 10 januari 2011 19:17 schreef VersusPascal het volgende:
[..]
Volgens mijn via via vai vaia via ken ik jou.
Jammer hea,quote:Op maandag 10 januari 2011 19:20 schreef Blushed het volgende:
[..]
Hij is emo.
Jammer dat ik geen goldmember ben, ik wil kijken wie op me hyves kijkt.
Nee, dankje.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:21 schreef VersusPascal het volgende:
[..]
Jammer hea,
Leuke jongen voor je die laurence!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |