Ik heb er geen plek voor aan de muur, dusja, probeer hem te verkopen. (mag in deze tijden van geldgebrek toch wel wat verkopen?)quote:Op zondag 9 januari 2011 21:53 schreef Lonsje het volgende:
kerel heeft m zelf gratis gekregen en dan wil die er 75 euro voor vangen yea right
Sorry, 75 euro, lager ga ik niet... er zijn er maar 2 van, wees blij dat ik geen 150 vraag!quote:Op zondag 9 januari 2011 21:56 schreef Naaaait93 het volgende:
kutjebef zeg! inderdaad leuk ding!
maar zoals Lonsje al zegt, ga ik er geen 75 voor betalen!
maargoed, ik bied 25,-
inderdaard, dan zou ik je helemaal voor gek verklaren.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:58 schreef robkuh1990 het volgende:
[..]
Sorry, 75 euro, lager ga ik niet... er zijn er maar 2 van, wees blij dat ik geen 150 vraag!
daar gaat het niet om, ik bedoel alleen dat het heel leuk is, maar dat ik er niet zoveel voor over heb. wat maakt mij dat uit waar je dat ding vandaan hebt?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:03 schreef robkuh1990 het volgende:
Als jij via een wedstrijd een Pioneer CDJ2000 wint, zet m dan voor 50 euro hier online, want ja, je hebt m toch gratis gekregen, dus vraag dr niet veel voor.
of hoe zit dat voor jou dan?
Oh niks, maar aangezien je 25 euro biedt... no thnx... ik ga niet in op je bod!quote:Op zondag 9 januari 2011 22:05 schreef Naaaait93 het volgende:
[..]
daar gaat het niet om, ik bedoel alleen dat het heel leuk is, maar dat ik er niet zoveel voor over heb. wat maakt mij dat uit waar je dat ding vandaan hebt?
Dit is een heel ander goed..quote:Op zondag 9 januari 2011 22:00 schreef Naaaait93 het volgende:
[..]
inderdaard, dan zou ik je helemaal voor gek verklaren.
Hmm, ik snappen niet... explain your point!quote:Op zondag 9 januari 2011 22:07 schreef Lonsje het volgende:
[..]
Dit is een heel ander goed..
Dit is geen item dat verkocht is dus zit geen prijs aan vast;)
Partyflock, MP en Hardtraxx.. en nu ook hier.quote:
Ja ik zag het, wel vette bannerquote:Op zondag 9 januari 2011 22:15 schreef robkuh1990 het volgende:
[..]
Partyflock, MP en Hardtraxx.. en nu ook hier.
oftewel: sites die behoorlijk goed gelezen worden..
Sorry, ik weet wel dat een die-hard het geld ervoor over heeft.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:19 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ja ik zag het, wel vette banner, maar 75 euro is mij ook iets te veel van het goede
Nee helaas... heb vanuit alle hoeken geprobeerd een foto te maken, maar dit is de beste die ik op het moment kan maken.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:35 schreef utopie het volgende:
Zou je nog een betere foto kunnen maken TS?
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:34 schreef robkuh1990 het volgende:
[..]
Haha, alles boven de 140 Bpm. is goed voor me!
Vergezochtquote:
Kick-bump whatever op slot.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |