Ik mag eerst.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:16 schreef Hippos het volgende:
Ik ga Berber maar bellen, die gaat eruit denk ik.
Ik heb t ook nog nooit zo erg gehad.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:16 schreef Silenus het volgende:
Dit was echt heerlijk ergeren, mooie uitzending!
Op Gijs na haat ik nu echt elke boer. Wat een lui, nooit gedacht dat ik ze zo verschrikkelijk zou gaan vinden.
Er zou een vriendin, Yvon of ouder langs moeten komen om dat gesprek een beetje aan de praat te krijgen.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:18 schreef Aventura het volgende:
Annemarie begrijpt niet dat je ook gewoon met iemand kan praten. Dus geen activiteit, sport of spel.
En dat het dan niet gaat over het weer, snacks of maar meteen over trouwen ws. samenwonen.
Er is een tussenweg.
dat ligt aan jou, duidelijk. Ik vind Marcel heeeel normaal. Praat misschien wat veel over kinderen, maar verder, heel normaal.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:19 schreef musicfreakyme het volgende:
Marcel![]()
Hij stond ook echt zo tegen de deur aan in z'n strakke hete zwarte broekje van tadaaaa![]()
En een hand en 3 zoenen.....
Doe dan gewoon schattig 1 kusje maar niet heel formeel 3 zoenen en een hand!
Of ligt dat aan mij
En dat dan in combinatie met Johannesquote:Op zondag 9 januari 2011 21:20 schreef Hippos het volgende:
'uit haar lijf is alle seks al lang verdwenen...'
Ôntwapenend? Snugger?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:20 schreef Hippos het volgende:
Gijs is gewoon harstikke open, vrolijk, enne...ja, ik kan niet op het woord komen.
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:21 schreef Hippos het volgende:
Ontwapenend, dat vind ik het goede woord.
Ja hij moet echt Yvonne kiezenquote:Op zondag 9 januari 2011 21:21 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
![]()
Ik vind em wel lief samen met Yvonne.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |