Nee, ik zeg dat als er een stoere grote vent bij was geweest, het niet nodig was geweest om die vrouw aan te spreken op haar voorkruipen.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus je zegt eigenlijk dat we met jou naar Ikea hadden gemoeten ipv peu?
Weet je hoe moeilijk die te vinden zijn?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat als er een stoere grote vent bij was geweest, het niet nodig was geweest om die vrouw aan te spreken op haar voorkruipen.
Dat willen we natuurlijk testen, Snuit. Dat snap je he.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat als er een stoere grote vent bij was geweest, het niet nodig was geweest om die vrouw aan te spreken op haar voorkruipen.
De jackpot is makkelijker te vinden winnenquote:Op zondag 9 januari 2011 20:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weet je hoe moeilijk die te vinden zijn?
En dan weer stumpers uitlachen met hun broek in hun laarsjesquote:Op zondag 9 januari 2011 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat willen we natuurlijk testen, Snuit. Dat snap je he.
quote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dan weer stumpers uitlachen met hun broek in hun laarsjes
Jonkvrouwe!quote:
Ook gewoon meerdere op een dag, best erg eigenlijkquote:
Zoek er 1 bij de lokale discotheek en vraag hem mee.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat willen we natuurlijk testen, Snuit. Dat snap je he.
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat topic ken ik niet.
@MB: Ik sta te trillen op me beentjes!
Het is de mode *riltquote:Op zondag 9 januari 2011 20:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ook gewoon meerdere op een dag, best erg eigenlijk
Dit is dan weer jammer.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zoek er 1 bij de lokale discotheek en vraag hem mee.
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zoek er 1 bij de lokale discotheek en vraag hem mee.
Er komt nog wat visite deze week, maar morgen gaan we de slingers maar vast weg halen ja.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
L-EZijn nu de festiviteiten echt voorbij?
Ik denk dat 't m'n leeftijd isquote:Op zondag 9 januari 2011 20:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja het is wel duidelijk, je wilt niet mee met samzz en mij.
Zo breed ben ik heul niet!quote:Op zondag 9 januari 2011 20:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja het is wel duidelijk, je wilt niet mee met samzz en mij.
Zou het niet eerder mijn leeftijd zijn?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat 't m'n leeftijd isOf m'n boobs zijn too intimidating
Of het vooruitzicht van de IKEAquote:Op zondag 9 januari 2011 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat 't m'n leeftijd isOf m'n boobs zijn too intimidating
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |