Sinds De Interventie jaquote:
Snuit is zo'n hond die je schopt en die drie minuten later weer kwispelend en kwijlend voor je staat.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:51 schreef L-E het volgende:
Neem een voorbeeld aan Snuit. Die accepteert een 'nee' gewoon.
Ik was eigenlijk best moequote:Op zondag 9 januari 2011 21:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja toch wel? Het was wel erg gezellig idd!
Ik heb lampjesquote:Op zondag 9 januari 2011 21:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hoef het niet te zeggen, je weet dat ik het weet, dat is genoeg.
De uitzondering die de regel bevestigt.quote:
Geen dwangbuis hier hoorquote:Op zondag 9 januari 2011 21:52 schreef Ripley het volgende:
Missb wordt toch al in bedwang gehouden of heb ik alweer iets gemist?
Trendsetter natuurlijk. En het meisje dat met hele grote ogen naar der mama kijkt.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben jij de trendsetter of de trendvolger thuis?
Jammer dat ik geen mot benquote:
Ik schop geen honden. Honden moet je in een vuilniszak doen met bakstenen en dan in een meer gooien.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Snuit is zo'n hond die je schopt en die drie minuten later weer kwispelend en kwijlend voor je staat.
Puppyoogjes.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:53 schreef Myraela het volgende:
Trendsetter natuurlijk. En het meisje dat met hele grote ogen naar der mama kijkt.Ik kan dat spul niet betalen.
Soulmate!quote:Op zondag 9 januari 2011 21:53 schreef L-E het volgende:
Ik schop geen honden. Honden moet je in een vuilniszak doen met bakstenen en dan in een meer gooien.
dat klopt wel enigszins ja. Ben redelijk vergevingsgezindquote:Op zondag 9 januari 2011 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Snuit is zo'n hond die je schopt en die drie minuten later weer kwispelend en kwijlend voor je staat.
Rolt de krant vast op...quote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik schop geen honden. Honden moet je in een vuilniszak doen met bakstenen en dan in een meer gooien.
quote:
Dol fijn dat je er bentquote:
Zoiets (niet deze, beetje oubollig) is errug fijnquote:
Wat voor ding?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:55 schreef Ripley het volgende:
Enige kutte van dat ding is dat ie steeds dingen selecteerrt die ik niet wil selecteren :p
En dat ie THE maakt van thequote:Op zondag 9 januari 2011 21:55 schreef Ripley het volgende:
Enige kutte van dat ding is dat ie steeds dingen selecteerrt die ik niet wil selecteren :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |