Jazekers, meer dan genoeg, Lego, knutselspul, Bakugan dingen. Zo kort na Sint is het altijd lastig weer wat te bedenkenquote:Op zondag 9 januari 2011 20:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja, dat is waar
Heeft ie nog wel leuke cadeautjes gehad?
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ook dusquote:.
Echt nietquote:?
Was laatst nog een artikel over op de FP, dat een stelletje ervoor is aangehouden door de wouten...
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Tofquote:Op zondag 9 januari 2011 20:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jazekers, meer dan genoeg, Lego, knutselspul, Bakugan dingen. Zo kort na Sint is het altijd lastig weer wat te bedenken
quote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:25 schreef MPG het volgende:
[..]Oh, dat wist ik echt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik ook dus.
[..]
Echt niet?
Was laatst nog een artikel over op de FP, dat een stelletje ervoor is aangehouden door de wouten...
Note to self: alleen nog 's nachts zonder conducteur
![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
ik ookquote:
dan heb ik dus mzzl gehadquote:Op zondag 9 januari 2011 20:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze was niet voor niets genomineerd als Fok!slet
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:25 schreef MPG het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik ook dus.
[..]
Echt niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar voor jou is het je beroep, dus dat is andersquote:
Die oude intercitystellen (ICK) met die zespersoonscoupés waren zo gek nog niet...quote:Op zondag 9 januari 2011 20:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tof![]()
Ja, dat geloof ik welVooral omdat kinderen vaak al zoveel hebben
[..]
[..]
Oh, dat wist ik echt nietNote to self: alleen nog 's nachts zonder conducteur
![]()
ik ben helemaal geen slet van beroepquote:Op zondag 9 januari 2011 20:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar voor jou is het je beroep, dus dat is anders
de wc's zijn een rampquote:Op zondag 9 januari 2011 20:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Die oude intercitystellen (ICK) met die zespersoonscoupés waren zo gek nog niet...![]()
Jaquote:Op zondag 9 januari 2011 20:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Die oude intercitystellen (ICK) met die zespersoonscoupés waren zo gek nog niet...![]()
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben helemaal geen slet van beroep
Coupé. Deur dicht. Gordijntje dicht...quote:
quote:
quote:
Lastig hoor, ben je meer bezig met of er niemand aankomt dan met et genietenquote:Op zondag 9 januari 2011 20:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Coupé. Deur dicht. Gordijntje dicht......
Alleen oppassen voor geluid en luisteren of dat je de conducteur hoort...
Gratis tip:quote:Op zondag 9 januari 2011 20:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lastig hoor, ben je meer bezig met of er niemand aankomt dan met et genieten
nee joh extra genot de spanning enzo al je zenuwen op scherp i love itquote:Op zondag 9 januari 2011 20:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lastig hoor, ben je meer bezig met of er niemand aankomt dan met et genieten
Tegenwoordig komen die bijna niet meer langs hoor.... Wacht je op niks...quote:Op zondag 9 januari 2011 20:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Gratis tip:
Wachten tot de conducteur bij je langs is geweest... Meestal zijn ze niet zo ijverig dat ze dan nog terugkomen
...
en heb je nog niet geneuktquote:Op zondag 9 januari 2011 20:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tegenwoordig komen die bijna niet meer langs hoor.... Wacht je op niks...
Misschien was ik het welquote:Op zondag 9 januari 2011 20:43 schreef Giertje het volgende:
Kind (14) vast voor gewapende overval
wtf 14
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |