Ik moet altijd aan mijn neefje denken, die liep erinquote:
Ja maar.. a bit of side salad kan toch altijd?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, we zouden duidelijk zijn toch!
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja maar.. a bit of side salad kan toch altijd?
*omhoog kijkt naar zijn boekenkast*quote:Op zondag 9 januari 2011 19:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet eerst wat lezen voor ik nieuwe boeken koop.
Een nieuw tosti-ijzer?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:42 schreef -Engel- het volgende:
@Huppel...... raad eens wat ik als vervanging heb gekocht voor mijn gesloopte tosti ijzer?
Tja lelijk was het allemaalquote:Op zondag 9 januari 2011 19:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
MC Hammer man! die had pas broeken
Dat wil je niet wetenquote:Op zondag 9 januari 2011 19:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh god, wat doet je zieke geest nu weer?
John Grishamquote:Op zondag 9 januari 2011 19:42 schreef Ludootje het volgende:
[..]
*omhoog kijkt naar zijn boekenkast*
Lee Child, John Grisham, Ian Rankin... Oh, en Terry Pratchett.![]()
Gewoon eens eentje van bij de Bruna kopen en kijken wat je er van vind.
Nieuw speeltje voor in je nachtkastje?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Huppel weet wel wat ik heb gekocht.....
Jou, chopped up in zo'n salade schaaltjequote:
Snuitje... die van papier storten te snel neerquote:Op zondag 9 januari 2011 19:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat zou te logisch zijn, ik denk een vliegtuig
Ja maar.. das geen win voor mijquote:Op zondag 9 januari 2011 19:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jou, chopped up in zo'n salade schaaltje
Nee hequote:
Nee.... dat heeft toch niks met Huppel te makenquote:Op zondag 9 januari 2011 19:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nieuw speeltje voor in je nachtkastje?
Ja weet ik veel wat jullie samen uitspoken.. Liefde voor dezelfde speeltjes kan toch?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee.... dat heeft toch niks met Huppel te maken
Sorry, maar eerlijk, had je anders van me verwacht?quote:
Mwah, I guess it was better for you than for mequote:
Doe het dan goed!quote:Op zondag 9 januari 2011 19:47 schreef missbehavin het volgende:
Even een fout muziekje posten, maar hij is wel lekker voor bij de afwas
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja weet ik veel wat jullie samen uitspoken.. Liefde voor dezelfde speeltjes kan toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |