Een zondagavond-grapske? Wilde gok natuurlijk.quote:
Ze vinden me niet lief meer, maar dat boeit niet, ik kom tochquote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:03 schreef Bos81 het volgende:
Eigenlijk verdien ik dan deel 2 als TT. Ik ben tenslotte de naamverzinner van deze SC
Pietje help mequote:Op zondag 9 januari 2011 19:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Een zondagavond-grapske? Wilde gok natuurlijk.
Een geintje. Moet je maar even in de gewone SC kijken, als je zin hebt.quote:
Ik mis een jaartje voorgeschiedenis vrees ik, maar praat me bij!quote:
waarom moet Piet Paulusma je helpenquote:
Uhm nieuwe naam, mij maakte niet uit hoe of wat en nu hebben ze dezequote:Op zondag 9 januari 2011 19:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik mis een jaartje voorgeschiedenis vrees ik, maar praat me bij!
quote:
Het was echt niet zo bedoeld. En Tha_Erik was eerder met zijn verboden voor Kally-SCquote:Op zondag 9 januari 2011 19:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhm nieuwe naam, mij maakte niet uit hoe of wat en nu hebben ze deze
ow die ken ik nietquote:
ja dat snap ik dus ook niequote:Op zondag 9 januari 2011 19:08 schreef Cee het volgende:
Oké ik denk dat ik 'm snap, maar waarom mag een SC niet over de 1000? Wat is dat voor facisme?
Dat weet ik toch Bos, ik herken een grapje wel hoorquote:Op zondag 9 januari 2011 19:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het was echt niet zo bedoeld. En Tha_Erik was eerder met zijn verboden voor Kally-SC
Mag wel, maar gezien de strummelingen en leegloop de laatste maanden, vonden sommige het beter om een nieuwe start te maken. Ik hoor daar niet bij.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:08 schreef Cee het volgende:
Oké ik denk dat ik 'm snap, maar waarom mag een SC niet over de 1000? Wat is dat voor facisme?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |