quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:15 schreef linpunt het volgende:
[..]
en het liefst nog in het engels terwijl ze allemaal Nederlanders zijn.
Is toch chillquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:15 schreef linpunt het volgende:
[..]
en het liefst nog in het engels terwijl ze allemaal Nederlanders zijn.
Geen idee waarom ik deze pauper als facebook-vriend hebquote:lekker babi ketjap gegeten
Omdat je dan 0 vrienden zou hebben.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:17 schreef Djaser het volgende:
Ach het kan erger, ik vond zojuist deze status:
[..]
Geen idee waarom ik deze pauper als facebook-vriend heb
Scherp!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:19 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Omdat je dan 0 vrienden zou hebben.
Dacht dat het juist andersom was .... shit, nu loop ik weer achter!quote:
Volgens mij is shushi eten gewoon geheimtaal voor: "ik ga m'n vriendin eens lekker even de flamoes beffen".quote:Op zondag 9 januari 2011 18:53 schreef mymoodfentje het volgende:
Dit is toch wel heel sneu, elke keer als ik godverdomme op Facebook kijkt is er wel 1 of andere doos die moet vermelden dat zij vanavond sushi gaat vreten. Waarom denken die meiden toch dat sushi eten een facebookstatusupdatewaardig bericht is![]()
het is niet interessant
want het is maar een visgerecht
, ik ga toch ook niet posten dat ik een fking blok samengeperst koolvis ga eten...
kut sushi.
Onmogelijk dat ik zoveel halve lesbo's in mijn facebook heb imoquote:Op zondag 16 januari 2011 20:33 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Volgens mij is shushi eten gewoon geheimtaal voor: "ik ga m'n vriendin eens lekker even de flamoes beffen".
zou best kunnen, want sushi ruikt naar kut.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:33 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Volgens mij is shushi eten gewoon geheimtaal voor: "ik ga m'n vriendin eens lekker even de flamoes beffen".
Dat de meiden die jij beft nou hun kut niet wassen..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:43 schreef wise het volgende:
[..]
zou best kunnen, want sushi ruikt naar kut.
bij sommige one-night-stands kan het niet anderquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dat de meiden die jij beft nou hun kut niet wassen..
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:09 schreef wise het volgende:
[..]
bij sommige one-night-stands kan het niet ander
blijkbaarquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]..dan wassen zij hun kut niet genoeg..
ga nou maar sushi eten en posten of FB, hipster die je bent.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:30 schreef Phantomesse het volgende:
Waar the fuck maak je je druk om? Je vind het blijbaar wel interessant genoeg om er een topic over te openen. 'whuhuhuh kijk mij stoer zijn want ik open een topic over een meisje dat in haar facebook profiel heeft staan dat ze sushi eet en ik vind dat niet interessant maar toch maak ik er wel een topic over!'
En nee, van vis eten gaat je kut niet naar vis ruiken. Van ongezond eten gaat je kut stinken en vis is gezond. Sowieso, als een kut stinkt is het niet naar visAchterlijke mennekes hier die nog nooit een schone/normale/gezonde chick befest hebben.
je verward interessant met IRRITANTquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:30 schreef Phantomesse het volgende:
Waar the fuck maak je je druk om? Je vind het blijbaar wel interessant genoeg om er een topic over te openen. 'whuhuhuh kijk mij stoer zijn want ik open een topic over een meisje dat in haar facebook profiel heeft staan dat ze sushi eet en ik vind dat niet interessant maar toch maak ik er wel een topic over!'
2 x je kut wassen per dag met lauw water zonder zeepquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:32 schreef wise het volgende:
[..]
ga nou maar sushi eten en posten of FB, hipster die je bent.
En kutten kunnen wel degelijk stinken naar vis
Ik eet geen rauwe dingen, maar wel visquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:32 schreef wise het volgende:
[..]
ga nou maar sushi eten en posten of FB, hipster die je bent.
En kutten kunnen wel degelijk stinken naar vis
Ben je lenig of (les)bi?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:37 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik eet geen rauwe dingen, maar wel visEn in mijn FB status staat iets van Ik zeg PVV.
Ik heb wel 1 keer een stinkende kut voor mn neus gehad, maar dat was geen vis. Wel heel ranzig, dat wel.. Maargoed. Idd wat fanta zegt, gewoon douchen enzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |