Haha, true true. Of van die HBO alto's met een Macbook Air, Trendy Design blauwe bril en iPhone 4 die zich 18 uur lang stationeren in de Starbucks om vervolgens daar met een Java chip chocolate moccacino te werken aan hun Quasi-hippe posteropdracht die ze de volgende morgen moeten inleveren bij hun artdesign-docent op de Fontys.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:32 schreef Sapstengel het volgende:
Sushi is hip, daarom moet ze op facebook aan iedereen laten weten dat ze hip eet. Opvallend inderdaad dat het altijd vrouwen zijn die sushi eten.
Maarja aan de andere kant. Het zijn ook altijd vrouwen die types. Lekker cappuccino van de starbucks drinken met vriendinnen, later een bakje Ben & Jerry's ijs en dan als avondeten sushi. Aan het eind van de dag nog uitgaan natuurlijk en dan zijn het de hippe cocktails.
Van die vrouwen met een I love NY shirt, die naar singer-songwriters luisteren en een HBO Psychologie of iets dergelijks studeren.
waarom haten?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:43 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Haha, true true. Of van die HBO alto's met een Macbook Air, Trendy Design blauwe bril en iPhone 4 die zich 18 uur lang stationeren in de Starbucks om vervolgens daar met een Java chip chocolate moccacino te werken aan hun Quasi-hippe posteropdracht die ze de volgende morgen moeten inleveren bij hun artdesign-docent op de Fontys.
doet me hieraan denken:
Omdat ze gvd onnodig plaatsen bezet houden. Die bankjes zijn daar bestemd voor klanten die koffie komen benuttigen, niet voor nerdjes die 8 uur achter hun laptop zitten lapswansen.quote:
Je komt wel erg vaak bij de Starbucks voor iemand die er een hekel aan heeft.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:31 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Omdat ze gvd onnodig plaatsen bezet houden. Die bankjes zijn daar bestemd voor klanten die koffie komen benuttigen, niet voor nerdjes die 8 uur achter hun laptop zitten lapswansen.
Het was mij laatst in Londen overkomen. Het was toen -18 buiten en ik vroor me te pleuris, dus ik dacht: "Ik heb wel zin in een warme kop chocolademelk". Ineens zag ik een Starbucks, en ik dacht " Laat ik dat eens proberen". Ik kwam daar binnen en ik keek en er was gewoon geen plek meer over; toen zag ik dat het gros van die mensen die er waren, er daar al een hele tijd zaten met hun laptops. Dat kon je gewoon zien aan hun opgedroogde koffie. Ik had geen zin om te staan dus vertrok weer. Toen kwam ik een tweede Starbucks tegen, en wat blijkt... precies hetzelfde probleem. Toen ben ik maar naar een restaurant gegaan
.
Sowieso, wat is Starbucks een pauperplaats, zo'n beetje de McDonalds onder de koffie. Ik was eens in Duitsland bij zo een SB, en door hun manier van bestellingen maken, liep 1 of andere pauperhoer met mijn XL koffie de deur uit terwijl ik haar kleine vaiant kreeg. Ook zag ik dat het merendeel van de klanten bestond uit puberale 16 jarige wijven. Man, ik heb zelfs een keer meegemaakt dat er een smatje binnenkwam lopen, en hoorde dat ze koffie geeneens lekker vond![]()
. Ze bestelde toen een of andere vage nonkoffie cinnamondrap . Aandachtshoeren
.
GMTAquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:47 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Je komt wel erg vaak bij de Starbucks voor iemand die er een hekel aan heeft.
Tja ik gaf Starbucks een kans, nu is het echt niet meer mijn favoriete koffieboer, niet te vergeten dat het verdomd duur is.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:47 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Je komt wel erg vaak bij de Starbucks voor iemand die er een hekel aan heeft.
Ik weet niet waar ik een grotere hekel aan heb, mensen die naar de Starbucks gaan omdat het Starbucks is, of mensen die principieel niet meer naar de Starbucks gaan omdat het Starbucks is...quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:50 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Tja ik gaf Starbucks een kans, nu is het echt niet meer mijn favoriete koffieboer, niet te vergeten dat het verdomd duur is.
De espresso is niet duurder dan bij andere tentjes op het station.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:50 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Tja ik gaf Starbucks een kans, nu is het echt niet meer mijn favoriete koffieboer, niet te vergeten dat het verdomd duur is.
Volgens mij kunnen echte hamburgerliefhebbers best van een Big Tasty Bacon genieten hoor. Laat staan als McDonalds themaweken heeft, sommigen daarvan zijn fantastisch.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:27 schreef Zith het volgende:
Eens met starbucks = mcdonalds onder de koffie, echte koffieliefhebbers (dus de personen die alleen naar de koffie kijken, ipv imago en slagroommilkshakes) gaan naar andere zaken.
Ik vraag me altijd af hoe die lui zich daar concentreren, al dat gekut om je heen, jankende kinderen, klein kutplekkie om te zitten, middelmatige koffie, alles om je heen ziet er uit als macdonalds.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:43 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Haha, true true. Of van die HBO alto's met een Macbook Air, Trendy Design blauwe bril en iPhone 4 die zich 18 uur lang stationeren in de Starbucks om vervolgens daar met een Java chip chocolate moccacino te werken aan hun Quasi-hippe posteropdracht die ze de volgende morgen moeten inleveren bij hun artdesign-docent op de Fontys.
doet me hieraan denken:
\quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:27 schreef Zith het volgende:
Eens met starbucks = mcdonalds onder de koffie, echte koffieliefhebbers (dus de personen die alleen naar de koffie kijken, ipv imago en slagroommilkshakes) gaan naar andere zaken.
Dat gaat al de redelijke kant op maar koffiepuristen willen meerquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
of coffee company en dan een dubbele espresso zonder shit.
Ja frappuccinoliefhebbers zullen het ook vast wel geweldig vinden, maar echte koffieliefhebbers willen graag verse bonen en geen superautomaat.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:00 schreef speknek het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen echte hamburgerliefhebbers best van een Big Tasty Bacon genieten hoor. Laat staan als McDonalds themaweken heeft, sommigen daarvan zijn fantastisch.
Een vriend heeft koffieapparaat die verse koffiebonen maalt..quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:29 schreef Zith het volgende:
[..]
Ja frappuccinoliefhebbers zullen het ook vast wel geweldig vinden, maar echte koffieliefhebbers willen graag verse bonen en geen superautomaat.
Praat erover met een psycholoog.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:31 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Omdat ze gvd onnodig plaatsen bezet houden. Die bankjes zijn daar bestemd voor klanten die koffie komen benuttigen, niet voor nerdjes die 8 uur achter hun laptop zitten lapswansen.
Het was mij laatst in Londen overkomen. Het was toen -18 buiten en ik vroor me te pleuris, dus ik dacht: "Ik heb wel zin in een warme kop chocolademelk". Ineens zag ik een Starbucks, en ik dacht " Laat ik dat eens proberen". Ik kwam daar binnen en ik keek en er was gewoon geen plek meer over; toen zag ik dat het gros van die mensen die er waren, er daar al een hele tijd zaten met hun laptops. Dat kon je gewoon zien aan hun opgedroogde koffie. Ik had geen zin om te staan dus vertrok weer. Toen kwam ik een tweede Starbucks tegen, en wat blijkt... precies hetzelfde probleem. Toen ben ik maar naar een restaurant gegaan
.
Sowieso, wat is Starbucks een pauperplaats, zo'n beetje de McDonalds onder de koffie. Ik was eens in Duitsland bij zo een SB, en door hun manier van bestellingen maken, liep 1 of andere pauperhoer met mijn XL koffie de deur uit terwijl ik haar kleine vaiant kreeg. Ook zag ik dat het merendeel van de klanten bestond uit puberale 16 jarige wijven. Man, ik heb zelfs een keer meegemaakt dat er een smatje binnenkwam lopen, en hoorde dat ze koffie geeneens lekker vond![]()
. Ze bestelde toen een of andere vage nonkoffie cinnamondrap . Aandachtshoeren
.
Ik rooster mijn eigen koffiequote:Op donderdag 13 januari 2011 23:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Een vriend heeft koffieapparaat die verse koffiebonen maalt..
Ik heb 5 negerslaven in Afrika die elke ochtend bonen plukken, roosteren en verse koffie van makenquote:
Dat is toch chillquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:52 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Ik heb 5 negerslaven in Afrika die elke ochtend bonen plukken, roosteren en verse koffie van maken
en het liefst nog in het engels terwijl ze allemaal Nederlanders zijn.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:47 schreef Sapstengel het volgende:
Vooral dat bestellen is achterlijk, waarom zijn er niet gewoon 4 mensen die je bestelling opnemen, het maken en afrekenen. Nu neemt de ene je bestelling, die schreeuwt het naar de cassiere, die schreeuwt het naar de maker en die geeft het aan de persoon bij de "afhaalbalie".
Wat een dom concept.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |