abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 januari 2011 @ 20:43:06 #151
250938 RodeNek
No humans allowed
pi_91178705
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 19:32 schreef Sapstengel het volgende:
Sushi is hip, daarom moet ze op facebook aan iedereen laten weten dat ze hip eet. Opvallend inderdaad dat het altijd vrouwen zijn die sushi eten.

Maarja aan de andere kant. Het zijn ook altijd vrouwen die types. Lekker cappuccino van de starbucks drinken met vriendinnen, later een bakje Ben & Jerry's ijs en dan als avondeten sushi. Aan het eind van de dag nog uitgaan natuurlijk en dan zijn het de hippe cocktails.

Van die vrouwen met een I love NY shirt, die naar singer-songwriters luisteren en een HBO Psychologie of iets dergelijks studeren.
Haha, true true. Of van die HBO alto's met een Macbook Air, Trendy Design blauwe bril en iPhone 4 die zich 18 uur lang stationeren in de Starbucks om vervolgens daar met een Java chip chocolate moccacino te werken aan hun Quasi-hippe posteropdracht die ze de volgende morgen moeten inleveren bij hun artdesign-docent op de Fontys.

doet me hieraan denken:
Busier than a cat covering crap on a marble floor
=======================================
When dealing with aliens, try to be polite, but firm. And always remember that a smile is cheaper than a bullet.
  woensdag 12 januari 2011 @ 09:52:07 #152
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_91200978
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 20:43 schreef RodeNek het volgende:

[..]

Haha, true true. Of van die HBO alto's met een Macbook Air, Trendy Design blauwe bril en iPhone 4 die zich 18 uur lang stationeren in de Starbucks om vervolgens daar met een Java chip chocolate moccacino te werken aan hun Quasi-hippe posteropdracht die ze de volgende morgen moeten inleveren bij hun artdesign-docent op de Fontys.

doet me hieraan denken:
waarom haten? :)
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
  woensdag 12 januari 2011 @ 11:31:34 #153
250938 RodeNek
No humans allowed
pi_91203962
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 09:52 schreef wise het volgende:

[..]

waarom haten? :)
Omdat ze gvd onnodig plaatsen bezet houden. Die bankjes zijn daar bestemd voor klanten die koffie komen benuttigen, niet voor nerdjes die 8 uur achter hun laptop zitten lapswansen.

Het was mij laatst in Londen overkomen. Het was toen -18 buiten en ik vroor me te pleuris, dus ik dacht: "Ik heb wel zin in een warme kop chocolademelk :) ". Ineens zag ik een Starbucks, en ik dacht " Laat ik dat eens proberen". Ik kwam daar binnen en ik keek en er was gewoon geen plek meer over; toen zag ik dat het gros van die mensen die er waren, er daar al een hele tijd zaten met hun laptops. Dat kon je gewoon zien aan hun opgedroogde koffie. Ik had geen zin om te staan dus vertrok weer. Toen kwam ik een tweede Starbucks tegen, en wat blijkt... precies hetzelfde probleem. Toen ben ik maar naar een restaurant gegaan :').

Sowieso, wat is Starbucks een pauperplaats, zo'n beetje de McDonalds onder de koffie. Ik was eens in Duitsland bij zo een SB, en door hun manier van bestellingen maken, liep 1 of andere pauperhoer met mijn XL koffie de deur uit terwijl ik haar kleine vaiant kreeg. Ook zag ik dat het merendeel van de klanten bestond uit puberale 16 jarige wijven. Man, ik heb zelfs een keer meegemaakt dat er een smatje binnenkwam lopen, en hoorde dat ze koffie geeneens lekker vond :? :'). Ze bestelde toen een of andere vage nonkoffie cinnamondrap . Aandachtshoeren :').
When dealing with aliens, try to be polite, but firm. And always remember that a smile is cheaper than a bullet.
pi_91204551
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 11:31 schreef RodeNek het volgende:

[..]

Omdat ze gvd onnodig plaatsen bezet houden. Die bankjes zijn daar bestemd voor klanten die koffie komen benuttigen, niet voor nerdjes die 8 uur achter hun laptop zitten lapswansen.

Het was mij laatst in Londen overkomen. Het was toen -18 buiten en ik vroor me te pleuris, dus ik dacht: "Ik heb wel zin in een warme kop chocolademelk :) ". Ineens zag ik een Starbucks, en ik dacht " Laat ik dat eens proberen". Ik kwam daar binnen en ik keek en er was gewoon geen plek meer over; toen zag ik dat het gros van die mensen die er waren, er daar al een hele tijd zaten met hun laptops. Dat kon je gewoon zien aan hun opgedroogde koffie. Ik had geen zin om te staan dus vertrok weer. Toen kwam ik een tweede Starbucks tegen, en wat blijkt... precies hetzelfde probleem. Toen ben ik maar naar een restaurant gegaan :').

Sowieso, wat is Starbucks een pauperplaats, zo'n beetje de McDonalds onder de koffie. Ik was eens in Duitsland bij zo een SB, en door hun manier van bestellingen maken, liep 1 of andere pauperhoer met mijn XL koffie de deur uit terwijl ik haar kleine vaiant kreeg. Ook zag ik dat het merendeel van de klanten bestond uit puberale 16 jarige wijven. Man, ik heb zelfs een keer meegemaakt dat er een smatje binnenkwam lopen, en hoorde dat ze koffie geeneens lekker vond :? :'). Ze bestelde toen een of andere vage nonkoffie cinnamondrap . Aandachtshoeren :').
Je komt wel erg vaak bij de Starbucks voor iemand die er een hekel aan heeft.
pi_91205314
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 11:47 schreef Apfelsaft het volgende:

[..]

GMTA
De klaagbaak is een machine.
  † In Memoriam † woensdag 12 januari 2011 @ 12:27:23 #156
230491 Zith
pls tip
pi_91205951
Eens met starbucks = mcdonalds onder de koffie, echte koffieliefhebbers (dus de personen die alleen naar de koffie kijken, ipv imago en slagroommilkshakes) gaan naar andere zaken.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  woensdag 12 januari 2011 @ 12:50:26 #157
250938 RodeNek
No humans allowed
pi_91206902
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 11:47 schreef Apfelsaft het volgende:

[..]

Tja ik gaf Starbucks een kans, nu is het echt niet meer mijn favoriete koffieboer, niet te vergeten dat het verdomd duur is.
pi_91207823
Facebook :') Twitter :') Hyves :') LinkedIn :')

Allemaal schreeuwen de mensen die dat gebruiken "KIJK MIJ DAN!!!"
-referral verwijderd-
pi_91217658
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 12:50 schreef RodeNek het volgende:

[..]

Tja ik gaf Starbucks een kans, nu is het echt niet meer mijn favoriete koffieboer, niet te vergeten dat het verdomd duur is.
Ik weet niet waar ik een grotere hekel aan heb, mensen die naar de Starbucks gaan omdat het Starbucks is, of mensen die principieel niet meer naar de Starbucks gaan omdat het Starbucks is...
pi_91217679
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 12:50 schreef RodeNek het volgende:

[..]

De espresso is niet duurder dan bij andere tentjes op het station.
signatuurloos
pi_91217946
Zo een heb ik ook in mijn lijst. Gaat ze sushi vreten, moeten er tig foto's bij omg ;(
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_91218051
Sommige mensen hebben wel rare vrienden.
signatuurloos
  woensdag 12 januari 2011 @ 17:00:42 #163
8369 speknek
Another day another slay
pi_91218594
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 12:27 schreef Zith het volgende:
Eens met starbucks = mcdonalds onder de koffie, echte koffieliefhebbers (dus de personen die alleen naar de koffie kijken, ipv imago en slagroommilkshakes) gaan naar andere zaken.
Volgens mij kunnen echte hamburgerliefhebbers best van een Big Tasty Bacon genieten hoor. Laat staan als McDonalds themaweken heeft, sommigen daarvan zijn fantastisch.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_91220440
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 20:43 schreef RodeNek het volgende:

[..]

doet me hieraan denken:
Ik vraag me altijd af hoe die lui zich daar concentreren, al dat gekut om je heen, jankende kinderen, klein kutplekkie om te zitten, middelmatige koffie, alles om je heen ziet er uit als macdonalds.
pi_91231681
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 12:27 schreef Zith het volgende:
\

moccamore
pi_91231956
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 21:00 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

\

moccamore
of coffee company en dan een dubbele espresso zonder shit.
  † In Memoriam † donderdag 13 januari 2011 @ 23:28:10 #167
230491 Zith
pls tip
pi_91293542
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 21:04 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

of coffee company en dan een dubbele espresso zonder shit.
Dat gaat al de redelijke kant op maar koffiepuristen willen meer :P
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † donderdag 13 januari 2011 @ 23:29:36 #168
230491 Zith
pls tip
pi_91293630
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 17:00 schreef speknek het volgende:

[..]

Volgens mij kunnen echte hamburgerliefhebbers best van een Big Tasty Bacon genieten hoor. Laat staan als McDonalds themaweken heeft, sommigen daarvan zijn fantastisch.
Ja frappuccinoliefhebbers zullen het ook vast wel geweldig vinden, maar echte koffieliefhebbers willen graag verse bonen en geen superautomaat. :P
pi_91294382
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 23:29 schreef Zith het volgende:

[..]

Ja frappuccinoliefhebbers zullen het ook vast wel geweldig vinden, maar echte koffieliefhebbers willen graag verse bonen en geen superautomaat. :P
Een vriend heeft koffieapparaat die verse koffiebonen maalt..
  donderdag 13 januari 2011 @ 23:42:59 #170
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91294395
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 11:31 schreef RodeNek het volgende:

[..]

Praat erover met een psycholoog.
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
  † In Memoriam † donderdag 13 januari 2011 @ 23:49:58 #171
230491 Zith
pls tip
pi_91294786
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 23:42 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Een vriend heeft koffieapparaat die verse koffiebonen maalt..
Ik rooster mijn eigen koffie :P
  donderdag 13 januari 2011 @ 23:52:10 #172
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91294918
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 23:49 schreef Zith het volgende:

[..]

Ik rooster mijn eigen koffie :P
Ik heb 5 negerslaven in Afrika die elke ochtend bonen plukken, roosteren en verse koffie van maken
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
pi_91297230
Vooral dat bestellen is achterlijk, waarom zijn er niet gewoon 4 mensen die je bestelling opnemen, het maken en afrekenen. Nu neemt de ene je bestelling, die schreeuwt het naar de cassiere, die schreeuwt het naar de maker en die geeft het aan de persoon bij de "afhaalbalie".

Wat een dom concept.
pi_91297438
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 23:52 schreef Eclaire84 het volgende:

[..]

Ik heb 5 negerslaven in Afrika die elke ochtend bonen plukken, roosteren en verse koffie van maken
Dat is toch chill
pi_91298112
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 00:47 schreef Sapstengel het volgende:
Vooral dat bestellen is achterlijk, waarom zijn er niet gewoon 4 mensen die je bestelling opnemen, het maken en afrekenen. Nu neemt de ene je bestelling, die schreeuwt het naar de cassiere, die schreeuwt het naar de maker en die geeft het aan de persoon bij de "afhaalbalie".

Wat een dom concept.
en het liefst nog in het engels terwijl ze allemaal Nederlanders zijn. :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')