Volgende keer als je vis eet, diezelfde avond nog door je vriend laten beffen en vragen wat hij er van vond.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dus als je vis eet dan gaat je kut ook meuren naar visnog nooit van gehoord...
Toch beter opletten. Sperma wordt ook zoeter of bitterder als je bepaalde dingen vreet.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dus als je vis eet dan gaat je kut ook meuren naar visnog nooit van gehoord...
Over wat voor een tijdspanne hebben we het dan, voor je effect gaat merkenquote:Op zondag 9 januari 2011 19:46 schreef illusions het volgende:
[..]
Toch beter opletten. Sperma wordt ook zoeter of bitterder als je bepaalde dingen vreet.
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:45 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Volgende keer als je vis eet, diezelfde avond nog door je vriend laten beffen en vragen wat hij er van vond.
quote:Waiting in line for sushi ... either mass delusion or the sushi is going to be damn good.
ongeveer een uur geleden via BlackBerry
quote:Op zondag 9 januari 2011 18:54 schreef VBlom het volgende:
NOTICE MEEEE
NOTICE MEEEEEEEE!!!!!!!!!
Dat is facebook.
quote:
Die hebben we op FOK! ook gehad! iSpy uit mijn hoofd, die beste kerel ging elke avond in een 3 sterren restaurant eten en er dan foto's van maken en op FOK! zetten.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
De enige in m'n lijst die eten post is een gast die elke dag 3 steaks eet ofzo en daar dan foto's van maakt.
Bij mij in ieder geval wel.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:42 schreef FeestBoek het volgende:
Zeer herkenbare klacht.
Misschien hebben we wel dezelfde vrouwen in onze lijst staan, want ik zie ook dagelijks dat soort onzin voorbij komen
Zijn het bij jou ook voornamelijk Aziaten?
quote:Zo naar SushiQube / Shabu Shabu / Sumo!!! ^.^ xD <3
quote:^.^
quote:
Moet wel idd...want die zaken zijn alleen toegankelijk voor Rotterdammers -_-'quote:Op maandag 10 januari 2011 08:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ahah ook nog eens rotterdamse chicks =.=
dat wilde ik er niet mee zeggen maarquote:Op maandag 10 januari 2011 08:54 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Moet wel idd...want die zaken zijn alleen toegankelijk voor Rotterdammers -_-'
Het gaat niet om het punt of sushi lekker is of niet en ook niet of het een verrijking is van de Nederlandse voedsel markt. Het gaat erom dat mensen zonidg elitair moeten propageren dat ze sushi gaan eten.quote:Op maandag 10 januari 2011 09:00 schreef Flammie het volgende:
Zo hier kan ik dus echt boos om worden he.. Jullie zijn gewoon jaloers omdat jullie geen Sushi eten/lusten of kunnen betalen. Japan is gewoon veel cooler dan Nederland ooit zal zijn en Sushi is wel even vele malen lekkerder dan al die boerenkoolgerechten (hoerenkool!! haha) bij elkaar.In plaats van zo triest te reageren op mensen die hun leven wel verrijken met deze oosterse lekkernijen kunnen jullie het beter zelf eens proberen.. diep triest dit gedrag![]()
Maar er mee te koop lopen wat je gaat eten..wtf ik hoef dat niet te weten..dat verkapte kijk-mij-eens-hip-zijn-dat-ik-voor-een-vierde-van-mijn-maand-salaris-sushi-ga-eten.quote:Op maandag 10 januari 2011 09:00 schreef Flammie het volgende:
Zo hier kan ik dus echt boos om worden he.. Jullie zijn gewoon jaloers omdat jullie geen Sushi eten/lusten of kunnen betalen. Japan is gewoon veel cooler dan Nederland ooit zal zijn en Sushi is wel even vele malen lekkerder dan al die boerenkoolgerechten (hoerenkool!! haha) bij elkaar.In plaats van zo triest te reageren op mensen die hun leven wel verrijken met deze oosterse lekkernijen kunnen jullie het beter zelf eens proberen.. diep triest dit gedrag![]()
Ach ja, 'status', daar betalen mensen graag voor.quote:Op maandag 10 januari 2011 09:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Maar er mee te koop lopen wat je gaat eten..wtf ik hoef dat niet te weten..dat verkapte kijk-mij-eens-hip-zijn-dat-ik-voor-een-vierde-van-mijn-maand-salaris-sushi-ga-eten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |