Ahjoh, ben je een vent of ben je een Fok!er? 1 antwoord mogelijk!quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:51 schreef speknek het volgende:
3 uur? wat een horror, ik krijg al kaakkramp als ik eraan denk.
Gadverdamme, mental image please? Ik leg toch ook niet uit hoe ik douche.quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee, mijn kutje ruikt fris..omdat ik weet hoe je een kutje moet verzorgen.
Veel tuthola's spuiten, smeren, wassen hun kutje met zeep..gaat stinken..
Weer zo'n gay reactiequote:Op woensdag 19 januari 2011 12:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Gadverdamme, mental image please? Ik leg toch ook niet uit hoe ik douche.
wat is daar vies aan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ok maar ik krijg al kramp als ik iemand pijp..quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:06 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ahjoh, ben je een vent of ben je een Fok!er? 1 antwoord mogelijk!
Jij hoeft niet uit te leggen hoe je doucht omdat je nooit doucht.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk, wat een horror dat ik haar zolang alleen mag beffen omdat ik haar natuurlijk liever over de knie leg en drie uur lang al d'r gaten in honderd verschillende standjes vul totdat ze compleet leeggespoten en bewusteloos van alle orgasmes ondersteboven tegen de muur aanligt.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:06 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ahjoh, ben je een vent of ben je een Fok!er? 1 antwoord mogelijk!
Oh, daar heb ik geen last van, beetje afwisselen enzo. Je hoeft niet de hele tijd alleen maar op en neer te gaan en te zuigen weet jequote:Op woensdag 19 januari 2011 12:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ok maar ik krijg al kramp als ik iemand pijp..
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:35 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk, wat een horror dat ik haar zolang alleen mag beffen omdat ik haar natuurlijk liever over de knie leg en drie uur lang al d'r gaten in honderd verschillende standjes vul totdat ze compleet leeggespoten en bewusteloos van alle orgasmes ondersteboven tegen de muur aanligt.
Nee uh..:Pquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:40 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik geen last van, beetje afwisselen enzo. Je hoeft niet de hele tijd alleen maar op en neer te gaan en te zuigen weet je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bustedquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:43 schreef kL0j00h het volgende:
O jee, en ik knal net op facebook en ook nog hyves (ja, ik hyves) dat ik kibbeling ga halen.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee uh..:PJa, datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:46 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja, dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:51 schreef Phantomesse het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet het rustig opbouwen.quote:
Alles draait op Fok! altijd uit op sex.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
idd ik zie het nu pas
sushi-vis-visgeur-kutgeur-beffen-seks..enso..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |