fixed that for youquote:Op zondag 9 januari 2011 18:53 schreef mymoodfentje het volgende:
Dit is toch wel heel sneu, elke keer als ik godverdomme op Facebook kijkt is er wel 1 of andere doos die moet vermelden dat zij vanavond sushi gaat vreten. Waarom denken die meiden toch dat sushi eten een facebookstatusupdatewaardig bericht is![]()
het is niet interessant
want het is maar een visgerecht
, ik ga toch ook niet posten dat ik een fking blok samengeperst koolvis ga eten...
kut sushi.
Hyves. Kanker opquote:Op zondag 9 januari 2011 18:55 schreef TimKuik het volgende:
Kankernerd, waarom zit je nog op facebook dan? Ga terug naar hyves om lekker daar te gaan vermelden welke sma'tjes je niet gebatst hebt.
Lekker.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[ link | afbeelding ]
Uploaded with ImageShack.us
Je bent gewoon jaloers omdat het meest exotische eten wat je kent van de Chinees komt :")quote:Op zondag 9 januari 2011 19:22 schreef mymoodfentje het volgende:
Überhaupt posten wat je fucking eethmm lekkah boerehkool met wörst, sodemieter toch op mên
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:23 schreef Eclaire84 het volgende:
Ja leuk, dan weten al haar vrienden dat ze uit haar punani gaat meuren vanavond
Dus als je vis eet dan gaat je kut ook meuren naar visquote:Op zondag 9 januari 2011 19:23 schreef Eclaire84 het volgende:
Ja leuk, dan weten al haar vrienden dat ze uit haar punani gaat meuren vanavond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |