waarom... misschien een kans om http://nl.wikipedia.org/wiki/Pejoratief uit het woord marokkaan te halen.. laten we eerlijk zijn...quote:
Oh ja, dat spreekt in je voordeel.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:30 schreef draude het volgende:
Ja niet een marokkaanse mix trouwens hahaha.... maar uit napels
quote:Op zondag 9 januari 2011 18:42 schreef LetsKuttekrab het volgende:
Mooier, schoner en een stuk veiliger.
1. Marokkanen zijn geen rasquote:Op zondag 9 januari 2011 18:30 schreef draude het volgende:
Best interesant, en denk nu aub niet dat ik een racist ben of zo want ik ben zelf een mixje
Op je teentjes getrapt?quote:Op zondag 9 januari 2011 18:55 schreef SpecialK het volgende:
[..]
1. Marokkanen zijn geen ras
2. Je bent een mixje? Och osje toch. Iedereen is technisch gezien een "mixje" en nou opsodemieteren met je "voor mij gelden de regels niet" instelling
3. Zogenaamde mixjes kunnen geen racisten zijn? Alleen blanken toch? Feli je bent de grootste racist op het forum.
Als je goed leest zie je ook dat ik niet op zijn vraag reageer maar op z'n laatste opmerking.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Op je teentjes getrapt?
Het is toch gewoon een terechte vraag van TS?
Die snap ik niet.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:58 schreef gebruikersnaam het volgende:
... en zal het moeilijk worden voor femke halsema om een school voor haar kinderen te vinden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |