abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:43:05 #26
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_91145733
Whehe. Tja, wordt ondertussen ook al eens tijd, ik zou eigenlijk tegelijk met jou begonnen zijn :P
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
pi_91145798
Bah, mazzelpik :P, als de VVD niet zo hard had staan liegen over de bezuinigingen terugdraaien begon ik over 2 weken in de AMO haha.
Maar toch, veel plezier in Nederlands-België ;)
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:49:56 #28
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_91145926
:D Thanks :)
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
pi_91149771
Toch maar een veldpetje en handschoenen regelen dus als ik ze niet krijg uitgereikt.

Verder nog twee weken rustig aan doen en niet hardlopen. Heb verdomme scheenbeenirritatie als gevolg van het hardlopen :s, dat wordt twee weken rustig aan doen dus tot aan de Amo en koelen met ijs en ontstekingsremmers.
pi_91151357
Het KNMI zegt (vooruitzichten lange termijn tot 25 januari): "Grote kans op aanhouden van het wisselvallige weertype met daarbij temperaturen die dalen naar ongeveer normale waarden". Aangezien 'normaal' rond die tijd nog geen graad boven nul is laat ik die veldpet tot nader order of tot de vooruitzichten veranderen lekker zitten ;)

Vervelend van die scheenbeenirritatie, succes d'rmee!
pi_91152942
quote:
1s.gif
Op dinsdag 11 januari 2011 09:43 schreef PugaPyga het volgende:
Het KNMI zegt (vooruitzichten lange termijn tot 25 januari): "Grote kans op aanhouden van het wisselvallige weertype met daarbij temperaturen die dalen naar ongeveer normale waarden". Aangezien 'normaal' rond die tijd nog geen graad boven nul is laat ik die veldpet tot nader order of tot de vooruitzichten veranderen lekker zitten ;)

Vervelend van die scheenbeenirritatie, succes d'rmee!
Ja, zo ff naar de dok. Hardlopen deed gisteren onwijs veel pijn. Echt butt dat dit nu gebeurt. Hopelijk kan hij me iets geven waarmee ik er in twee weken vanaf ben.
pi_91153199
mee uitkijken! kan een beginnende scheenbeenvliesontsteking zijn. En als je dat hebt, ben je verder van huis. Ask Bouke ;)
Nastresser
  dinsdag 11 januari 2011 @ 10:53:07 #33
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_91153291
Ja daar moet je inderdaad mee oppassen. Ik heb vorige week bij kickboxen ook een flinke poeier op mijn rechterscheen gehad, en daar ben ik momenteel ook behoorlijk zuinig op... Dus ;)
pi_91153362
Had er al wat over gelezen op internet. Het is (waarschijnlijk) shin splint, als ik mijn symptomen vergelijk met wat erover wordt geschreven. De oorzaken kloppen ook, helaas....

Los van wat de dok zegt sowieso rust tot start AMO. Als de pijn weg is kom ik die twee weken wel door.
pi_91158191
quote:
1s.gif
Op dinsdag 11 januari 2011 10:50 schreef Leopaard het volgende:
mee uitkijken! kan een beginnende scheenbeenvliesontsteking zijn. En als je dat hebt, ben je verder van huis. Ask Bouke ;)
Klopt, dat wil je niet chronisch hebben. En het is geen scheenbeenvliesontsteking maar compartiment syndroom. Shin splints is een verzamelnaam voor alle onderbeenklachten.

Compartimentsyndroom houd min of meer in dat het zakje waar (in dit geval) je scheenbeenspier in zit de groei van je spier niet bij kan houden en niet mee rekt. Je krijgt dan overdruk en dat doet echt pijn.
ben je een eigenwijze lul en loop je (op pijnstillers) door dan ontwikkel je bovenstaande chronisch en dan ben je echt ver van huis.
Ik ben 2x geopereerd en heb een tijdje in het MRC in doorn door mogen brengen. En geloof me, dat is t allemaal echt helemaal niet waard!
pi_91165164
Nou, terug van de doc. Zijn conclusie is een geirriteerd scheenbeenvlies. Ik heb diclofenac (ontstekingsremmer) gekregen om vlak voor en deels tijdens de AMO te nemen. Aangezien ik er echter eerder vanaf wil sowieso rust en zelf al maar wat aspirine slikken. Aspirines als ontstekingsremmer kan in dit geval geen kwaad denk ik.

Verder op verscheidene hardloopsites iets hierover gelezen en ik zie vrijwel overal in min of meer gelijke mate het verhaal van Bouke terug. Het is ook precies een plekje op de binnenzijde van mijn scheenbeen, zo'n 8cm boven de enkel. Van die sites haal ik dat koelen met ijs ook verstandig kan zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door CpV op 11-01-2011 16:26:22 ]
  dinsdag 11 januari 2011 @ 16:04:05 #37
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_91165309
Hmprf. Succes ermee, behoorlijk irritante blessure.
pi_91165668
Dankje!

Ik hoop vooral dat het nog niet ontstoken is. Ik lees vaak dat als dat het geval is de huid rood en verdikt is, en dat de plek warm aanvoelt. Niks van dat alles is gelukkig het geval. Dan zou het nog onder overbelasting vallen en zou ik er wel in twee weken vanaf moeten zijn denk ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door CpV op 11-01-2011 16:25:24 ]
pi_91172500
Slim, ibu nemen tijdens de amo. loop jezelf direct ongeschikt voor de dienst :P

Veel koelen, en straks belasting rustig opbouwen. en fatsoenlijke schoenen dragen.
pi_91173666
quote:
1s.gif
Op dinsdag 11 januari 2011 18:43 schreef Bouke-p het volgende:
Slim, ibu nemen tijdens de amo. loop jezelf direct ongeschikt voor de dienst :P

Veel koelen, en straks belasting rustig opbouwen. en fatsoenlijke schoenen dragen.
Daarom wil ik er ook al vanaf zijn, of in ieder geval tot een aanvaardbaar niveau, voordat ik aan de AMO begin ;).

Had ook al bedacht dat de AMO doorrennen op pijnstillers niet zo'n goed idee was. :Y
pi_91178665
quote:
1s.gif
Op dinsdag 11 januari 2011 19:07 schreef CpV het volgende:

[..]

Daarom wil ik er ook al vanaf zijn, of in ieder geval tot een aanvaardbaar niveau, voordat ik aan de AMO begin ;).

Had ook al bedacht dat de AMO doorrennen op pijnstillers niet zo'n goed idee was. :Y
Mocht je overwegen de AMO1(neem ik aan) Toch niet te kunnen doen, maakt niet uit; meld het gerust. Dan neem ik wel je plek over hehehe:)
pi_91189937
Vanavond voorlichting gehad.
30e bataljon here we come! 8-)
buzz buzz buzz
pi_91191143
Ik heb de avond maar met de hakken over de sloot overleefd... Wat een koppijn :(
You know how to curl up like a bitch, don't you, reporter?
pi_91192683
quote:
1s.gif
Op dinsdag 11 januari 2011 23:26 schreef laptoptas het volgende:
Vanavond voorlichting gehad.
30e bataljon here we come! 8-)
yeaaah good luck with that
pi_91226027
Vandaag meldingsinstructie ontvangen! *O*

Scheenbeen voelt gelukkig alweer beter aan dan maandag. Pijn is een stuk minder, dat gaat zeker goedkomen binnen 1,5 week. Misschien nog wat conditie bijhouden op een cross-trainer, toch een soort hardlopen maar niet zo heftig voor de benen.
pi_91262977
hallo,

Weet iemand iets af van die keuringsstop waar ze het over hebben voor de natres? Want ik zou op 19 oktober 2010 gekeurd worden. Alleen ging ik een week daarvoor door mijn enkel, enkelband ingescheurd. Dus moest ik afbellen en terugbellen als ik genezen was. Toen ik dus genezen was (half december) belde ik op om een nieuwe datum te maken. Alleen vertelde ze mij dat er voorlopig niemand gekeurd ging worden. Alleen nu lees ik her en der dat er toch opkomsten zijn? Ik heb de AMO voor beroepsmilitair al ooit volbracht (in 2008).

Gr Twan.

[ Bericht 2% gewijzigd door Twann... op 13-01-2011 14:39:45 ]
pi_91312328
Net belletje gehad van het 50e natres batt.: wordt daar per 1 februari aangesteld als Reservist *O* *O*
Blood Sugar Sex Magik
  vrijdag 14 januari 2011 @ 13:27:32 #48
319525 Schild
Stay Hungry, Stay Foolish
pi_91312873
quote:
1s.gif
Op vrijdag 14 januari 2011 13:17 schreef hoogvlieger het volgende:
Net belletje gehad van het 50e natres batt.: wordt daar per 1 februari aangesteld als Reservist *O* *O*
Mooi. :)
En, keuring, AMO, AMO+ etc. allemaal niet nodig? ^O^
pi_91313102
quote:
1s.gif
Op vrijdag 14 januari 2011 13:27 schreef Schild het volgende:

[..]

Mooi. :)
En, keuring, AMO, AMO+ etc. allemaal niet nodig? ^O^
Schijnbaar niet. Word gelijk aangesteld bij het 50e. Zou natuurlijk kunnen dat ze even contact hebben gehad met Breda om te checken wat ik allemaal al gedaan had ofso.
Blood Sugar Sex Magik
  vrijdag 14 januari 2011 @ 13:40:41 #50
319525 Schild
Stay Hungry, Stay Foolish
pi_91313510
Als het kan moet je eens, na een tijdje Sld, proberen of je bij de Natres een plava functie kan draaien.
Zodra je dan terug wilt naar de KMA kan je al aantonen dat je leidinggevende functie hebt gedraaid. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop