Ja, zo ff naar de dok. Hardlopen deed gisteren onwijs veel pijn. Echt butt dat dit nu gebeurt. Hopelijk kan hij me iets geven waarmee ik er in twee weken vanaf ben.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:43 schreef PugaPyga het volgende:
Het KNMI zegt (vooruitzichten lange termijn tot 25 januari): "Grote kans op aanhouden van het wisselvallige weertype met daarbij temperaturen die dalen naar ongeveer normale waarden". Aangezien 'normaal' rond die tijd nog geen graad boven nul is laat ik die veldpet tot nader order of tot de vooruitzichten veranderen lekker zitten![]()
Vervelend van die scheenbeenirritatie, succes d'rmee!
Klopt, dat wil je niet chronisch hebben. En het is geen scheenbeenvliesontsteking maar compartiment syndroom. Shin splints is een verzamelnaam voor alle onderbeenklachten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:50 schreef Leopaard het volgende:
mee uitkijken! kan een beginnende scheenbeenvliesontsteking zijn. En als je dat hebt, ben je verder van huis. Ask Bouke
Daarom wil ik er ook al vanaf zijn, of in ieder geval tot een aanvaardbaar niveau, voordat ik aan de AMO beginquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:43 schreef Bouke-p het volgende:
Slim, ibu nemen tijdens de amo. loop jezelf direct ongeschikt voor de dienst
Veel koelen, en straks belasting rustig opbouwen. en fatsoenlijke schoenen dragen.
Mocht je overwegen de AMO1(neem ik aan) Toch niet te kunnen doen, maakt niet uit; meld het gerust. Dan neem ik wel je plek over hehehe:)quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:07 schreef CpV het volgende:
[..]
Daarom wil ik er ook al vanaf zijn, of in ieder geval tot een aanvaardbaar niveau, voordat ik aan de AMO begin.
Had ook al bedacht dat de AMO doorrennen op pijnstillers niet zo'n goed idee was.
yeaaah good luck with thatquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:26 schreef laptoptas het volgende:
Vanavond voorlichting gehad.
30e bataljon here we come!
Mooi.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:17 schreef hoogvlieger het volgende:
Net belletje gehad van het 50e natres batt.: wordt daar per 1 februari aangesteld als Reservist![]()
Schijnbaar niet. Word gelijk aangesteld bij het 50e. Zou natuurlijk kunnen dat ze even contact hebben gehad met Breda om te checken wat ik allemaal al gedaan had ofso.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:27 schreef Schild het volgende:
[..]
Mooi.![]()
En, keuring, AMO, AMO+ etc. allemaal niet nodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop