Tzou wel echt klote zijn als je vervolgens afgekeurd word voor iets totaal lichaamlijks of psychologisch , wat gebeurd.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:29 schreef wiver het volgende:
[..]
Natres is danwel cl1, maar die moet ik ook maar weer zien te halen in augustus![]()
(Als ik mijn survival-vakantie overleef.. Met, jawel: een echte veldpet op!)
Je kan ook plakband gebruiken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:46 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Ze bezuinigen nu al op de enveloppen die ze meegeven. Ik heb heel dat envelop dicht gelikt en meer speeksel geproduceerd dan Lassie maar het wilt niet plakken
Ach.. als je veel hardloopt zit het met die fiets conditie ook wel goed.quote:
Natres AMO's worden bij School Zuid (Oirschot) en School Noord (Assen) gegeven.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:07 schreef unox_worst het volgende:
Wordt de AMO trouwens maar op 1 kazerne gedaan?
Op de voorlichting zeiden ze ook als je bepaalde handelingen niet onder de knie had. Is de eerste week moeilijk dat je kans hebt dat je moet blijven?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:23 schreef Schild het volgende:
Zolang je niks uitgevreten hebt, ja dan mag 't.
Drie of vier werkdagen nadat ik mijn papieren op de post had gedaan kreeg ik per e-mail een uitnodiging voor de VFB, dus ze kunnen het wel inderdaad.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:20 schreef Pumatje het volgende:
gaat alleen snel als je naar de Infanterie wil..
dan gaan deuren voor je open...
tenminste.. enkele jaren geleden
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:54 schreef Iska het volgende:
Brief gekregen dat ze me definitief niet willen hebben komende tijd ;/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |