abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 januari 2011 @ 23:21:46 #26
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_91685894
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 21:53 schreef Gulo het volgende:
Is 15 normaal?
Zojuist even gelucht en hij staat nu op 13 ;)
Alarm gaat af bij:
50 ppm na 90 minuten
100ppm na 10 minuten
300ppm na 1 minuut

En als je op het testknopje drukt :P :+
85 db :D
pi_91696478
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 23:21 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Zojuist even gelucht en hij staat nu op 13 ;)
Alarm gaat af bij:
50 ppm na 90 minuten
100ppm na 10 minuten
300ppm na 1 minuut

En als je op het testknopje drukt :P :+
85 db :D
Ja bij mij heeft hij ook zo'n meld-principe. Onder de 30 geeft ie echter sowieso niets aan. Alleen de de hoogste waarden worden wel opgeslagen als piekwaarde.

Als ik terugkijk staat die echter nog op 0. Dat lijkt me dus vreemd. Misschien is ie kaduuk.

Zal hem van het weekend eens in een plastic zak stoppen en die over mijn uitlaat schuiven :')
  zaterdag 22 januari 2011 @ 11:01:43 #28
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_91698375
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 08:18 schreef Gulo het volgende:
Zal hem van het weekend eens in een plastic zak stoppen en die over mijn uitlaat schuiven :')
Zojuist mee op de wc gaan zitten en gaan schijten :7
Gaat hij van 13 naar 14 _O-

Iemand nog meer suggesties :|W
pi_119121372
Even een schopje.

Ik heb straks ook zo'n ding (er zat er 1 bij deze set) en vraag me ook sterk af wat nou een handige of eigenlijk de beste plek is in onze situatie.

Wij hebben drie verdiepingen. Op de begane grond de woonkamer met open keuken (gasfornuis) en in de woonkamer een open haard.Op de eerste verdieping 2 slaapkamers en een badkamer (met kiepraampje voor de ventilatie). En op de (omgebouwde) zolder een overloopje met HR CV ketel, de wasmachine en een klein zolderkamertje voor de hobby (pc, tv, etc).

Waar zit nou het meeste risico? We hebben geen geisers, geen open systemen, alleen die CV ketel. En de open haard in de woonkamer, da's wellicht ook wel iets. Tips?
pi_119122989
CV ketel is naar ik aanneem een gesloten toestel, het open vuur bevind zich dus alleen op de beg. grond, het lijkt mij dus het beste om het apparaat in de gang of kamer teplaatsen
pi_119124092
Wij hebben 1x een verkeerde wind gehad waardoor de uitlaatgassen van de CV weer de badkamer inkwamen via de ventilatorbuis.

Dat was de zelfde dag dat er een paar kinderen ergens anders omkwamen, door de zelfde reden.

En wij vonden het al zo gek dat wij verbrand gas roken (ook een aparte geur, niet iedereen kan dat ruiken) en de CV maar niet uit wilde gaan en maar bleef draaien, ook al stond hij op 'uit' (laag, voor de nacht)
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')