abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91828226
quote:
4s.gif Op maandag 24 januari 2011 23:22 schreef gogosweden het volgende:

[..]

0906?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Informatienummer#0909_en_0906

quote:
hmm oke, ook weer een paar foto's binnen van haar in "onderbroek" en bh :D dus loopt wel lekker atm denk ik :)

maar ik zal niet te hard van stapel lopen. dan word ik alleen maar teleurgesteld anders als het toch misloopt
Euh, foto's van haar in onderbroek en bh? En ze is dertien :')

Der kan nu weinig meer mislopen, lijkt me eigenlijk.

Enne, accepteren klootzak, ik wil haar nu zien ook!
pi_91828287
Verzin geen seksverhaal.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_91828326
quote:
14s.gif Op maandag 24 januari 2011 23:27 schreef Beach het volgende:
Verzin geen seksverhaal.
Op zich. Het beste idee van de avond, eigenlijk.
pi_91828416
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 23:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Informatienummer#0909_en_0906

[..]

Euh, foto's van haar in onderbroek en bh? En ze is dertien :')

Der kan nu weinig meer mislopen, lijkt me eigenlijk.
Enne, accepteren klootzak, ik wil haar nu zien ook!
dat hoop ik maar dan ;)

pic's voor de meest trouwe helpers als dit afgehandeld is. you got my word.
quote:
14s.gif Op maandag 24 januari 2011 23:27 schreef Beach het volgende:
Verzin geen seksverhaal.
al gedaan. ze waardeerde het wel. kreeg nog een kompliment dat ik goed verhalen kon schrijfen en dat ik nogal hete dromen over haar had :D
pi_91828437
Nu moet je dat verhaal hier posten ook :')
pi_91828484
quote:
7s.gif Op maandag 24 januari 2011 23:30 schreef Beach het volgende:
Nu moet je dat verhaal hier posten ook :')
11 smsjes vertalen zeker. (ja zoveel ruimte nam het verhaal in ) heb wel wat beters te doen :')
pi_91828522
quote:
4s.gif Op maandag 24 januari 2011 23:31 schreef gogosweden het volgende:

[..]

11 smsjes vertalen zeker. (ja zoveel ruimte nam het verhaal in ) heb wel wat beters te doen :')
Zoals?

En 11 smsjes :{
pi_91828528
quote:
4s.gif Op maandag 24 januari 2011 23:31 schreef gogosweden het volgende:

[..]

Ja, Fok!ken zeker. Vertalen! NU!
pi_91828768
huppaa maar ff door google translate geduwt :

Het is een warme zomeravond. We zijn op Östanå met enkele vrienden om te zwemmen. het is heerlijk weer 25 + graden met veel zon. Terwijl we een bad nemen, probeer ik al een beetje dichter bij je. succes je naar me lacht, zoals je nog nooit hebt gedaan, je ogen niet kan scheuren zich los van mij. In de avond hebben we barbecue. Onze vrienden naar huis gaan een voor een, want het is al laat. tot het einde, alleen zijn we vertrokken. De zon is net ondergegaan en ik kan niet stoppen met kijken naar je mooie lichaam in bikini. Ik wend mij tot u en naast je zitten op dendäraflytandesaken terwijl we onze voeten hebben in de nog warme wateren. Ik legde mijn arm om je heen en als reactie daarop zet je dichter bij mij. Ik kus je nek. en dat was wat deed de truc. je begint me te kussen op de mond. We beginnen met het maken uit. Ik trek je bikini en kijk naar je mooie borsten. Ik kan in een keer storbånge en je merkt het als je een beroerte mijn buik en ga naar beneden om mijn lul. je streelt de schokbewegingen het voorzichtig maar van gedachten verandert en begint me te kussen weer. Na een tijdje kan ik niet hou me meer en beweeg je hoofd naar je benen. kus je op je buik en dan op je tenen om eindelijk aan uw kut als ik begin te likken je zo småstönar van. wanneer u twee orgasmes hebben in een rij ik je kussen op het voorhoofd, terwijl je fluistert dat je wilt gaan. Ik haal mijn lul en je stap in doggy. Ik drukte hem voorzichtig in je natte kut en småstönar van genot. Als we up and running, zal het moeilijker en moeilijker. Uiteindelijk ben ik veel in je. met een lage kreunen. we gezoend en gestreeld door het hele ding en val in slaap op de brug. hoop dat het goed was, en niet te veel? : D: P
pi_91828873
quote:
4s.gif Op maandag 24 januari 2011 23:36 schreef gogosweden het volgende:
huppaa maar ff door google translate geduwt :

Het is een warme zomeravond. We zijn op Östanå met enkele vrienden om te zwemmen. het is heerlijk weer 25 + graden met veel zon. Terwijl we een bad nemen, probeer ik al een beetje dichter bij je. succes je naar me lacht, zoals je nog nooit hebt gedaan, je ogen niet kan scheuren zich los van mij. In de avond hebben we barbecue. Onze vrienden naar huis gaan een voor een, want het is al laat. tot het einde, alleen zijn we vertrokken. De zon is net ondergegaan en ik kan niet stoppen met kijken naar je mooie lichaam in bikini. Ik wend mij tot u en naast je zitten op dendäraflytandesaken terwijl we onze voeten hebben in de nog warme wateren. Ik legde mijn arm om je heen en als reactie daarop zet je dichter bij mij. Ik kus je nek. en dat was wat deed de truc. je begint me te kussen op de mond. We beginnen met het maken uit. Ik trek je bikini en kijk naar je mooie borsten. Ik kan in een keer storbånge en je merkt het als je een beroerte mijn buik en ga naar beneden om mijn lul. je streelt de schokbewegingen het voorzichtig maar van gedachten verandert en begint me te kussen weer. Na een tijdje kan ik niet hou me meer en beweeg je hoofd naar je benen. kus je op je buik en dan op je tenen om eindelijk aan uw kut als ik begin te likken je zo småstönar van. wanneer u twee orgasmes hebben in een rij ik je kussen op het voorhoofd, terwijl je fluistert dat je wilt gaan. Ik haal mijn lul en je stap in doggy. Ik drukte hem voorzichtig in je natte kut en småstönar van genot. Als we up and running, zal het moeilijker en moeilijker. Uiteindelijk ben ik veel in je. met een lage kreunen. we gezoend en gestreeld door het hele ding en val in slaap op de brug. hoop dat het goed was, en niet te veel? : D: P
Je geeft haar twee orgasmes in een rij? Ook niet erg ambitieus voor iemand van vijftien, eh?
pi_91828936
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 23:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Je geeft haar twee orgasmes in een rij? Ook niet erg ambitieus voor iemand van vijftien, eh?
ey boeiuh. it did dah trick eeh :)

maargoed. ze vond het nog best een goed verhaal voor een maagd ;)
pi_91829016
Ik denk dat ze van haar stoel afsopte.
Wat voor reactie kreeg je precies terug?
pi_91829107
quote:
14s.gif Op maandag 24 januari 2011 23:41 schreef Beach het volgende:
"zoo iemand heeft hier hele hete fantasien. Btw, mooi geschreven "
pi_91829225
quote:
14s.gif Op maandag 24 januari 2011 23:41 schreef Beach het volgende:
Dat kan inderdaad niet anders.

Weet je, mijn idee van de serenade was eigenlijk beter, vind ik.

Ooooh Ooooh,
Mamma mia, here I go again
My my, how can I resist ya
Mamma mia, does it show again
My my, just how much I've missed ya
pi_91829263
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 23:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Ooooh Ooooh,

:?
pi_91829463
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 23:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Ooooh Ooooh,

Abba :')
pi_91829513
quote:
4s.gif Op maandag 24 januari 2011 23:45 schreef gogosweden het volgende:

[..]

:?
|:( :') :{ :X |:( :') :{ :X |:( :') :{ :X

Gast, je woont in Zweden. Hoe kun je DIT nou niet kennen? :')
pi_91829646
quote:
7s.gif Op maandag 24 januari 2011 23:48 schreef Beach het volgende:

[..]

Abba :')
Wasmachientje voor meneer.
pi_91853571
ik wist dat het abba was. alleen niet wat je ermee bedoelde :')
pi_91855935
quote:
4s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 16:40 schreef gogosweden het volgende:
ik wist dat het abba was. alleen niet wat je ermee bedoelde :')
Snap je het nu wel dan? :N
pi_91856169
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 17:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Snap je het nu wel dan? :N
ik denk het wel ;)
pi_91900157
Dat verhaal had je niet moeten sturen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
pi_91905923
quote:
2s.gif Op woensdag 26 januari 2011 16:37 schreef Baalhaar het volgende:
Dat verhaal had je niet moeten sturen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ey dude wtf. Dag erna op school zei ze dat het een mooi verhaal was. alleen dat het haar niet zo opgeilde omdat ze mij als vriend zag.

:r
  woensdag 26 januari 2011 @ 20:03:28 #204
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_91908968
quote:
4s.gif Op woensdag 26 januari 2011 18:46 schreef gogosweden het volgende:

[..]

ey dude wtf. Dag erna op school zei ze dat het een mooi verhaal was. alleen dat het haar niet zo opgeilde omdat ze mij als vriend zag.

You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
pi_91909361
quote:
4s.gif Op woensdag 26 januari 2011 18:46 schreef gogosweden het volgende:

[..]

alsof verhalen kunnen opgeilen :')

Lichamelijk contact daarintegen ;)
pi_91936295
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:10 schreef Baalhaar het volgende:

[..]

alsof verhalen kunnen opgeilen :')

Lichamelijk contact daarintegen ;)
ja :D

maar ik denk dat het nooit zo ver zal komen :{
pi_91966611
quote:
4s.gif Op donderdag 27 januari 2011 12:43 schreef gogosweden het volgende:

[..]

ja :D

maar ik denk dat het nooit zo ver zal komen :{
je kan toch gewoon op het juiste moment een arm om der heen slaan? :9 Kun je meteen zien hoe ze reageert ;)
pi_91972476
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 22:59 schreef Baalhaar het volgende:

[..]

je kan toch gewoon op het juiste moment een arm om der heen slaan? :9 Kun je meteen zien hoe ze reageert ;)
haha dat is best slim ja :D

btw komt het praten in "RL" nou eigenlijk niet meer van haar kant. als we aan het praten zijn gaat het wel goed enzo. maar de eerste "heej hoe gaat het zus en zo" komen niet meer van haar kant
pi_91976686
Dan weet je al genoeg vriend.
Richt je pijlen nou maar op een Scandinavische deerne die niet zo is zoals de 13jarige.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 10:32:50 #210
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_91980308
Zoek alsjeblieft een ander meisje, ik moet bijna huilen van deze triestheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')