http://nl.wikipedia.org/wiki/Informatienummer#0909_en_0906quote:
Euh, foto's van haar in onderbroek en bh? En ze is dertienquote:hmm oke, ook weer een paar foto's binnen van haar in "onderbroek" en bhdus loopt wel lekker atm denk ik
![]()
maar ik zal niet te hard van stapel lopen. dan word ik alleen maar teleurgesteld anders als het toch misloopt
dat hoop ik maar danquote:Op maandag 24 januari 2011 23:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Informatienummer#0909_en_0906
[..]
Euh, foto's van haar in onderbroek en bh? En ze is dertien
Der kan nu weinig meer mislopen, lijkt me eigenlijk.
Enne, accepteren klootzak, ik wil haar nu zien ook!
al gedaan. ze waardeerde het wel. kreeg nog een kompliment dat ik goed verhalen kon schrijfen en dat ik nogal hete dromen over haar hadquote:
11 smsjes vertalen zeker. (ja zoveel ruimte nam het verhaal in ) heb wel wat beters te doenquote:
Zoals?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:31 schreef gogosweden het volgende:
[..]
11 smsjes vertalen zeker. (ja zoveel ruimte nam het verhaal in ) heb wel wat beters te doen
Ja, Fok!ken zeker. Vertalen! NU!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:31 schreef gogosweden het volgende:
[..]
11 smsjes vertalen zeker. (ja zoveel ruimte nam het verhaal in ) heb wel wat beters te doen
Je geeft haar twee orgasmes in een rij? Ook niet erg ambitieus voor iemand van vijftien, eh?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:36 schreef gogosweden het volgende:
huppaa maar ff door google translate geduwt :
Het is een warme zomeravond. We zijn op Östanå met enkele vrienden om te zwemmen. het is heerlijk weer 25 + graden met veel zon. Terwijl we een bad nemen, probeer ik al een beetje dichter bij je. succes je naar me lacht, zoals je nog nooit hebt gedaan, je ogen niet kan scheuren zich los van mij. In de avond hebben we barbecue. Onze vrienden naar huis gaan een voor een, want het is al laat. tot het einde, alleen zijn we vertrokken. De zon is net ondergegaan en ik kan niet stoppen met kijken naar je mooie lichaam in bikini. Ik wend mij tot u en naast je zitten op dendäraflytandesaken terwijl we onze voeten hebben in de nog warme wateren. Ik legde mijn arm om je heen en als reactie daarop zet je dichter bij mij. Ik kus je nek. en dat was wat deed de truc. je begint me te kussen op de mond. We beginnen met het maken uit. Ik trek je bikini en kijk naar je mooie borsten. Ik kan in een keer storbånge en je merkt het als je een beroerte mijn buik en ga naar beneden om mijn lul. je streelt de schokbewegingen het voorzichtig maar van gedachten verandert en begint me te kussen weer. Na een tijdje kan ik niet hou me meer en beweeg je hoofd naar je benen. kus je op je buik en dan op je tenen om eindelijk aan uw kut als ik begin te likken je zo småstönar van. wanneer u twee orgasmes hebben in een rij ik je kussen op het voorhoofd, terwijl je fluistert dat je wilt gaan. Ik haal mijn lul en je stap in doggy. Ik drukte hem voorzichtig in je natte kut en småstönar van genot. Als we up and running, zal het moeilijker en moeilijker. Uiteindelijk ben ik veel in je. met een lage kreunen. we gezoend en gestreeld door het hele ding en val in slaap op de brug. hoop dat het goed was, en niet te veel? : D: P
ey boeiuh. it did dah trick eehquote:Op maandag 24 januari 2011 23:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Je geeft haar twee orgasmes in een rij? Ook niet erg ambitieus voor iemand van vijftien, eh?
"zoo iemand heeft hier hele hete fantasien. Btw, mooi geschreven "quote:Op maandag 24 januari 2011 23:41 schreef Beach het volgende:
Ik denk dat ze van haar stoel afsopte.
Wat voor reactie kreeg je precies terug?
Dat kan inderdaad niet anders.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:41 schreef Beach het volgende:
Ik denk dat ze van haar stoel afsopte.
Wat voor reactie kreeg je precies terug?
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad niet anders.
Weet je, mijn idee van de serenade was eigenlijk beter, vind ik.
Ooooh Ooooh,
Mamma mia, here I go again
My my, how can I resist ya
Mamma mia, does it show again
My my, just how much I've missed ya
Abbaquote:Op maandag 24 januari 2011 23:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad niet anders.
Weet je, mijn idee van de serenade was eigenlijk beter, vind ik.
Ooooh Ooooh,
Mamma mia, here I go again
My my, how can I resist ya
Mamma mia, does it show again
My my, just how much I've missed ya
Snap je het nu wel dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:40 schreef gogosweden het volgende:
ik wist dat het abba was. alleen niet wat je ermee bedoelde
ik denk het welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Snap je het nu wel dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:37 schreef Baalhaar het volgende:
Dat verhaal had je niet moeten sturen.ey dude wtf. Dag erna op school zei ze dat het een mooi verhaal was. alleen dat het haar niet zo opgeilde omdat ze mij als vriend zag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar KLB verkiezingen 2012.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:46 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ey dude wtf. Dag erna op school zei ze dat het een mooi verhaal was. alleen dat het haar niet zo opgeilde omdat ze mij als vriend zag.
alsof verhalen kunnen opgeilenquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:46 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ey dude wtf. Dag erna op school zei ze dat het een mooi verhaal was. alleen dat het haar niet zo opgeilde omdat ze mij als vriend zag.
jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:10 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
alsof verhalen kunnen opgeilen
Lichamelijk contact daarintegen
je kan toch gewoon op het juiste moment een arm om der heen slaan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:43 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja![]()
maar ik denk dat het nooit zo ver zal komen
haha dat is best slim jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:59 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
je kan toch gewoon op het juiste moment een arm om der heen slaan?Kun je meteen zien hoe ze reageert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |