Maar dat zegt hij nou al achttien pagina's lang, het is niet alleen neukenquote:Op maandag 24 januari 2011 01:49 schreef Mr.King het volgende:
Jezus man, vergeet haar en ga verder. Dit wordt niks, al de tijd die je in haar hebt gestoken had je ook kunnen gebruiken voor andere chicks waar je misschien wel resultaat bij had geboekt. Blijf er nou niet als een wanhopig hondje achter lopen, zonde van je tijd.
En zo te zien is ze het niet eens waard, je wilt haar alleen om te neuken neem ik aan? Zo ja, er lopen meerdere sletjes rond die wel met jou willen neuken neem ik aan.
done, ze zegt dat ze hem wel leuk vind maar nog niet verder met hem wil. is dit een teken?quote:Op maandag 24 januari 2011 07:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Patsboem! Maarre, gewoon eens checken via msn wat ze persies met hem heeft, dan weet je al veel meer.
true. nu nog een goede move maken. but how?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ze wil niet verder met hem? beterpeter.
Dan moet je haar omhelzen. Niet meer en niet minder.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:17 schreef gogosweden het volgende:
die chick zegt net dat ze iemand nodig heeft die har hard kan omhelzen. wat is hier een bazen antwoord op?
"Wacht maar tot ik je weer zie."quote:
bazenantwoord. nu wachten op haar sms terugquote:Op maandag 24 januari 2011 20:20 schreef Beach het volgende:
[..]
"Wacht maar tot ik je weer zie."
Alleen dan in het Zweeds he.
crap ik met mijn domme harzes al wat gestuurd ..quote:Op maandag 24 januari 2011 20:29 schreef Beach het volgende:
Ze ziet je overduidelijk nog steeds als gewoon een vriend.
Antwoord even niks. En als je later wat stuurt, niet meer hier over.
Wat heb je gestuurd?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:31 schreef gogosweden het volgende:
[..]
crap ik met mijn domme harzes al wat gestuurd ..
wat is dat met vrouwen zeg. alsof je hardhandig een knop moet omzetten van vriend naar lover.
ts : haha is ook goed hoor. ik zou ook wel een vriendin kunnen gebruiken. en jij bent perfekt./ts (ik weet sorryquote:
dus gewoon helemaal niet antwoorden?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:43 schreef Beach het volgende:
Tja
Stuur maar gewoon even niks. Laat haar maar moeite doen voor je aandacht en niet zoals nu.
Nu even niet. Laat overmorgen ofzo maar weer wat van je horen.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:48 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dus gewoon helemaal niet antwoorden?
vanaf begin afaan eigenlijk al geweest dat ik op msn/sms het initatief nam. en dan zei in RL. op dit moment moet ik het initatief nemen. zal wel consequentie zijn van die ruzie..
ik ben gewooon bang dat als ik dit laat zitten ik helemaal niets meer van haar zal horen
ok. zit wat in ja.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Nu even niet. Laat overmorgen ofzo maar weer wat van je horen.
En als zij niks van zich laat horen, weet je meteen dat het maar van één kant komt.
Tja, ze vindt je gewoon niet zo interessant omdat je veel te veel moeite doet.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:52 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ok. zit wat in ja.
btw. laatste tijd valse hoop gehad. ik stuurde een smsje van blablablabla en toen erachter (sorry dat ik mezelf er steeds intrek)
antwoorde de chick : ach maakt niet uit je weet toch wel wat er van gaat komen.
Ts: oja?wat dan `?:p
chick: alleen vriendschap.
![]()
ok, zal ik doen. ff geen updates meer. zal donderdag wel weer kontakt met haar opnemen. of is dat te vroeg?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:54 schreef Beach het volgende:
[..]
Tja, ze vindt je gewoon niet zo interessant omdat je veel te veel moeite doet.
Laat het lekker even.
wtf, die chick wil dat ik een sex verhaal verzin en naar haar verstuur. goed teken?quote:
Weet ik niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:04 schreef gogosweden het volgende:
[..]
wtf, die chick wil dat ik een sex verhaal verzin en naar haar verstuur. goed teken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |