dude ..quote:Op zondag 13 februari 2011 22:28 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Maar als het toch niks word, krijgen we dan nu foto's of wat?
Ja ik zou het doen, je kent elkaar al, dus is het opzich geen ramp dat je niet veel kan zeggen.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:33 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dude ..![]()
eerst eens kijken of dat filmpie pakken nog wat word![]()
is naar de bios gaan ook wat?
klinkt eigenlijk best leuk als ik er zo over nadenkquote:Op zondag 13 februari 2011 22:35 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ja ik zou het doen, je kent elkaar al, dus is het opzich geen ramp dat je niet veel kan zeggen.
Ik zeg doen!
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:13 schreef Jotel het volgende:
Ik heb het topic doorgelezen, en ik heb geen verstand van versieren. Maar ts, probeer de film gewoon. als ze het niet wil of weer een smoesje hebt moet je het gewoon laten.
ja. dit heb ik mij ook voorgenomen. nu is het er op of eronder. wil ze niet dan laat ik dit verder gewoon vriendschap op een laag pitje.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:20 schreef Jotel het volgende:
En ook een update posten over hoe het is gegaan hé.
[ afbeelding ]
Doen!
naar haar toe van voor de deur gaan staan en aanbellen of wachten tot zei mij daar uitnodigt?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:01 schreef Jotel het volgende:
gogo, ga is een keer naar haar toe zoals ik in dit topic meerdere keren heb gelezen.
zegt ze nee, dan weet je het al.
Ik verwacht een ja want als ze halfnaakte pics naar je post, heb je zeker een kans.
Nogmaals succes
Ik zou gaan, je moet het te weten komen. Misschien kom je wel uit de friendzone ofzo.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:48 schreef gogosweden het volgende:
[..]
naar haar toe van voor de deur gaan staan en aanbellen of wachten tot zei mij daar uitnodigt?![]()
let's hope for the best
truequote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:55 schreef Jotel het volgende:
[..]
Ik zou gaan, je moet het te weten komen. Misschien kom je wel uit de friendzone ofzo.
straks komt er weer zo een gast en dan heeft ze weer met hem.
Grijp je kans, voor het te laat is
Ja idd, dat is ook een hele opgaven. heb ik ook moeite mee om te vragen waar ze wonenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:04 schreef gogosweden het volgende:
[..]
true
moet ik er wel eerst achter komen waar ze woont
Meisjes met vriendinnen zijn echtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:10 schreef Jotel het volgende:
[..]
Ja idd, dat is ook een hele opgaven. heb ik ook moeite mee om te vragen waar ze wonenklinkt zo stalkerig
probeer dus van te voren na te denken hoe je het gaat zeggen.
Als je een goed plan hebt, stap dan gewoon op haar en zeg het tegen haar.
wel als ze bv even alleen is of als jij met haar aan het praten bent, want je weet het als die vriendinnen er bij zijn dan is het echt
Dat lost tenminste al een hoop opquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:44 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Meisjes met vriendinnen zijn echt.
maar haar kluisje ligt wat van haar vriendinnen af en die van mij zit er zegmaar tussenin. Dus dat alleen spreken gaat wel lukken gelukkig![]()
nu alleen nog een goede smoes om aan haar adress te komen
Dit heb ik vanaf begin afaan in mijn achterhoofd gehouden en nog niet helemaal kunnen uitsluiten..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:59 schreef Audreyoot het volgende:
Oke, misschien niet zo leuk om te horen maar ik denk dat ze je achter de hand wil houden voor het geval dat haar pc weer eens stuk is. Je hebt haar een duurder cadeau gegeven dus kon ze het niet maken om niks te laten horen vandaar dat ze zo lang met je gechat heeft etc. Nu is dat weer even geleden en laat ze het contact wat afweten.
Ik zou niet veel aandacht meer aan haar besteden en contact proberen te krijgen met andere leuke meiden.
dit.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:19 schreef Beach het volgende:
Als jij vrienden blijft; dan blijf je ook voor jezelf telkens een beetje hopen datje kans hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar KLB verkiezingen 2012.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |