abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92743987
Tvp, leuk topic :)
Believe that anything you can imagine, you can make real.
pi_92744218
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 22:24 schreef kwaliteit. het volgende:
Tvp, leuk topic :)
:@ O-)
  zondag 13 februari 2011 @ 22:28:49 #253
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_92744413
quote:
4s.gif Op zondag 13 februari 2011 22:26 schreef gogosweden het volgende:

[..]

:@ O-)
Maar als het toch niks word, krijgen we dan nu foto's of wat?
pi_92744810
quote:
14s.gif Op zondag 13 februari 2011 22:28 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Maar als het toch niks word, krijgen we dan nu foto's of wat?
dude .. :')

eerst eens kijken of dat filmpie pakken nog wat word :Y

is naar de bios gaan ook wat?
  zondag 13 februari 2011 @ 22:35:29 #255
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_92744964
quote:
4s.gif Op zondag 13 februari 2011 22:33 schreef gogosweden het volgende:

[..]

dude .. :')

eerst eens kijken of dat filmpie pakken nog wat word :Y

is naar de bios gaan ook wat?
Ja ik zou het doen, je kent elkaar al, dus is het opzich geen ramp dat je niet veel kan zeggen.

Ik zeg doen! :Y
pi_92745155
quote:
14s.gif Op zondag 13 februari 2011 22:35 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Ja ik zou het doen, je kent elkaar al, dus is het opzich geen ramp dat je niet veel kan zeggen.

Ik zeg doen! :Y
klinkt eigenlijk best leuk als ik er zo over nadenk :Y

nog do en dont's voor soort films?
  zondag 13 februari 2011 @ 22:40:03 #257
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_92745322
Gewoon een andere chick doen
pi_92747671
Ik heb het topic doorgelezen, en ik heb geen verstand van versieren. Maar ts, probeer de film gewoon. als ze het niet wil of weer een smoesje hebt moet je het gewoon laten.
pi_92748158
En ook een update posten over hoe het is gegaan hé.

Doen!
pi_92748604
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 23:13 schreef Jotel het volgende:
Ik heb het topic doorgelezen, en ik heb geen verstand van versieren. Maar ts, probeer de film gewoon. als ze het niet wil of weer een smoesje hebt moet je het gewoon laten.
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 23:20 schreef Jotel het volgende:
En ook een update posten over hoe het is gegaan hé.
[ afbeelding ]
Doen!
ja. dit heb ik mij ook voorgenomen. nu is het er op of eronder. wil ze niet dan laat ik dit verder gewoon vriendschap op een laag pitje.

oh en dit is al mijn 2e topic. dus die updates komen er zekerweten ! ;)
pi_92750006
Want je had de afgelopen week veel updates?

Nouja, filmpje pakken inderdaad, misschien ook een concertje ofzo? Kroegje o.i.d.?
Gewoon iets leuks, waar niet teveel spanning aan hangt
pi_92910129
update :

chick nog niet gesproken. haar ifeun zal wel stuk zijn ofzo want ze is niet meer op msn + dat als ik bel zo'n gast zegt dat het nummer op dit moment niet bereikbaar is
pi_92973938
gogo, ga is een keer naar haar toe zoals ik in dit topic meerdere keren heb gelezen.

zegt ze nee, dan weet je het al.
Ik verwacht een ja want als ze halfnaakte pics naar je post, heb je zeker een kans.

Nogmaals succes ;)
pi_92976034
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 18:01 schreef Jotel het volgende:
gogo, ga is een keer naar haar toe zoals ik in dit topic meerdere keren heb gelezen.

zegt ze nee, dan weet je het al.
Ik verwacht een ja want als ze halfnaakte pics naar je post, heb je zeker een kans.

Nogmaals succes ;)
naar haar toe van voor de deur gaan staan en aanbellen of wachten tot zei mij daar uitnodigt? ;)

let's hope for the best :7
pi_92976398
quote:
4s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 18:48 schreef gogosweden het volgende:

[..]

naar haar toe van voor de deur gaan staan en aanbellen of wachten tot zei mij daar uitnodigt? ;)

let's hope for the best :7
Ik zou gaan, je moet het te weten komen. Misschien kom je wel uit de friendzone ofzo.
straks komt er weer zo een gast en dan heeft ze weer met hem.

Grijp je kans, voor het te laat is :7
pi_92976949
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 18:55 schreef Jotel het volgende:

[..]

Ik zou gaan, je moet het te weten komen. Misschien kom je wel uit de friendzone ofzo.
straks komt er weer zo een gast en dan heeft ze weer met hem.

Grijp je kans, voor het te laat is :7
true ;)

moet ik er wel eerst achter komen waar ze woont :')
pi_92977294
quote:
4s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 19:04 schreef gogosweden het volgende:

[..]

true ;)

moet ik er wel eerst achter komen waar ze woont :')
Ja idd, dat is ook een hele opgaven. heb ik ook moeite mee om te vragen waar ze wonen :') klinkt zo stalkerig :P probeer dus van te voren na te denken hoe je het gaat zeggen.

Als je een goed plan hebt, stap dan gewoon op haar en zeg het tegen haar.
wel als ze bv even alleen is of als jij met haar aan het praten bent, want je weet het als die vriendinnen er bij zijn dan is het echt :{
pi_92990956
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 19:10 schreef Jotel het volgende:

[..]

Ja idd, dat is ook een hele opgaven. heb ik ook moeite mee om te vragen waar ze wonen :') klinkt zo stalkerig :P probeer dus van te voren na te denken hoe je het gaat zeggen.

Als je een goed plan hebt, stap dan gewoon op haar en zeg het tegen haar.
wel als ze bv even alleen is of als jij met haar aan het praten bent, want je weet het als die vriendinnen er bij zijn dan is het echt :{
Meisjes met vriendinnen zijn echt ;( .

maar haar kluisje ligt wat van haar vriendinnen af en die van mij zit er zegmaar tussenin. Dus dat alleen spreken gaat wel lukken gelukkig :Y

nu alleen nog een goede smoes om aan haar adress te komen :D
pi_92998159
quote:
4s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 22:44 schreef gogosweden het volgende:

[..]

Meisjes met vriendinnen zijn echt ;( .

maar haar kluisje ligt wat van haar vriendinnen af en die van mij zit er zegmaar tussenin. Dus dat alleen spreken gaat wel lukken gelukkig :Y

nu alleen nog een goede smoes om aan haar adress te komen :D
Dat lost tenminste al een hoop op :) en de smoes moet best effectief klinken dat ze meteen denkt van: ''Oke ik geef hem zijn adres" ik denk dat er een grote kans is dat ze ja zegt.

Zeker omdat je nu met haar omgaat kan ze je wel vertrouwen.
probeer alles ook niet te voorzichtig, in je 1e topic heb ik meteen de indruk dat je al jaren vanuit het raam naar haar zit te staren (niet gemeen bedoelt is maar een uitdrukking)

zeg gewoon of je haar adres mag hebben (op een goede manier) dan weet ze al meteen dat je uit op iets bent, dan staat ze voor de beslissing ja of nee. en ze zegt niet zomaar nee want je hebt een hoop dingen voor haar gedaan.

Ik weet niet of je in sweden nu vakantie hebt maar als ze online is op msn, dan kan je misschien nog wat beter nadenken tijdens het chatten, en heb je een nog grotere kans dat ze ja zegt.

gewoon proberen, zo niet. dan stap je gewoon over naar een ander ;)
pi_93007099
Oke, misschien niet zo leuk om te horen maar ik denk dat ze je achter de hand wil houden voor het geval dat haar pc weer eens stuk is. Je hebt haar een duurder cadeau gegeven dus kon ze het niet maken om niks te laten horen vandaar dat ze zo lang met je gechat heeft etc. Nu is dat weer even geleden en laat ze het contact wat afweten.
Ik zou niet veel aandacht meer aan haar besteden en contact proberen te krijgen met andere leuke meiden.
pi_93025895
quote:
17s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 11:59 schreef Audreyoot het volgende:
Oke, misschien niet zo leuk om te horen maar ik denk dat ze je achter de hand wil houden voor het geval dat haar pc weer eens stuk is. Je hebt haar een duurder cadeau gegeven dus kon ze het niet maken om niks te laten horen vandaar dat ze zo lang met je gechat heeft etc. Nu is dat weer even geleden en laat ze het contact wat afweten.
Ik zou niet veel aandacht meer aan haar besteden en contact proberen te krijgen met andere leuke meiden.
Dit heb ik vanaf begin afaan in mijn achterhoofd gehouden en nog niet helemaal kunnen uitsluiten..

Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben. Ik wil weten of ik nog een kans heb.

Is het vreemd btw dat ik liever alles of niets heb (love of helemaal niets) dan alleen vrienden? Ik heb het gevoel namelijk dat ik steeds afgeleid word door haar uitzonderlijk mooie uiterlijk en lieve stem.
pi_93027784
Als jij vrienden blijft; dan blijf je ook voor jezelf telkens een beetje hopen datje kans hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_93027957
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 21:19 schreef Beach het volgende:
Als jij vrienden blijft; dan blijf je ook voor jezelf telkens een beetje hopen datje kans hebt.
dit.

Moet alleen ff een laatste klapper bedenken waarmee ik OF heel hard op mijn bek ga zodat ik mijzelf niet hoef te dwingen om die vriendschap te laten doodbloeden. OF niet faal en haar vriendje word :Y

iemand nog een ideetje? :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_93028134
Niet gefapt natuurlijk :P
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_93028190
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 21:28 schreef Beach het volgende:
Niet gefapt natuurlijk :P
wtf waarom niet? :o

die chick is uitermate fapbaar toch ;) :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: