volgens mij heb ik dat al een keer of 2 gezegd hier... Je bent veel te onderdanig. Ga een beetje spieren kweken, want volgens mij ben je super mager. Word wat stoerder.. Dan willen ze je wel. Ik wil je niet afzeiken hoor, dat zeker niet, maar als ik het zo zeg dan luister je tenminstequote:Op zondag 30 januari 2011 11:42 schreef gogosweden het volgende:
[..]
had dat dan vanaf het begin avaan gezecht
ik ben nogal mager jaquote:Op zondag 30 januari 2011 12:35 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
volgens mij heb ik dat al een keer of 2 gezegd hier... Je bent veel te onderdanig. Ga een beetje spieren kweken, want volgens mij ben je super mager. Word wat stoerder.. Dan willen ze je wel. Ik wil je niet afzeiken hoor, dat zeker niet, maar als ik het zo zeg dan luister je tenminste
Klopt maar een magere slungel komt niet zomaar stoer over. Misschien dat hijwat meer zelfvertrouwen krijgt als hij spieren kweektquote:Op zondag 30 januari 2011 13:11 schreef Beach het volgende:
Dat heeft meer met gedrag te maken dan met uiterlijk.
neequote:Op zondag 30 januari 2011 19:19 schreef Baalhaar het volgende:
Verwacht trouwens maar niet dat je van de ene op de andere dag spieren hebt
laten we het hopen !quote:Op zondag 30 januari 2011 19:13 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Klopt maar een magere slungel komt niet zomaar stoer over. Misschien dat hijwat meer zelfvertrouwen krijgt als hij spieren kweekt
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Neem een piemelpomp en verleng je leuter tot 30 centimeter, dat werkt beter..
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:42 schreef Danger.Mouse het volgende:
Piemelpomp
Je had haar allang keihard anaal moeten nemen toen ze je die foto's stuurde. Neuken, of ze gaan de school door. 3 keer raden wat de uitkomst was.
terwijl ik dat de hele tijd probeerde te vermijden ..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:21 schreef wimjongil het volgende:
Vol ongeloof heb ik dit topic gelezen. Aan de ene kant is dat 13-jarige meisje compleet geschift, aan de andere kant heb jij je echt vakkundig de friendzone in gewerkt.
Wat dacht je van: niet de positie van slaaf innemen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:25 schreef gogosweden het volgende:
[..]
terwijl ik dat de hele tijd probeerde te vermijden ..
Tips voor de volgende keer?
hoe kan ik dit zonder haar te bashen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:30 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Wat dacht je van: niet de positie van slaaf innemen?
Niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:30 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hoe kan ik dit zonder haar te bashen?
Gast wanneer ga je eens gewoon met haar afspreken dan? Filmpje kijken 's avonds, subtiel arm er omheen, vul de rest zelf maar in.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:20 schreef gogosweden het volgende:
Update.
is eigenlijk niet zoveel gebeurt. ik ben ziek geweest en heb haar al 1.5 week niet meer gezien. het is vakantie ook nu dus dat zal 2.5 weken worden. We zijn wel vrienden enzo maar ook lang niet meer zo close als eerst. jammer maar daar ga ik zeker nog wat aan doen. (of misschien is het beter zo? zodat ik niet er steeds weer aan herrinerd word?) . Ik heb zoals eerder gezecht de hoop opgegeven dat het nog wat "love" tussen ons word. Daarvoor is het gewoon te ver heen heb ik het ide.
tot zover de update![]()
dat is wel het proberen waard jaquote:Op zondag 13 februari 2011 21:14 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Gast wanneer ga je eens gewoon met haar afspreken dan? Filmpje kijken 's avonds, subtiel arm er omheen, vul de rest zelf maar in.
Je hebt toch een kamer of niet? Daar ben je toch met zn tweeen?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:29 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat is wel het proberen waard ja![]()
moet ik me wel subtiel "bij haar uitnodigen" want hier zijn mijn ouders+ jongere broertjes altijd thuisidétjes hiervoor?
geen tvquote:Op zondag 13 februari 2011 21:47 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Je hebt toch een kamer of niet? Daar ben je toch met zn tweeen?
zat ik eerlijk gezecht ook al aan te denken.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:52 schreef Baalhaar het volgende:
doe maar niks, zoek lekker een andere chick
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |