Hmm dat duurde bij mij een uur en een kwartier.quote:

Kies anders Villainquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:37 schreef NeonPanda het volgende:
Ben van plan om ook op een PVP server te spelen. Geef maar even door op welke server je zit.
Weet alleen nog niet of ik een Hero of Villain ga aanmaken. Zo dadelijk even ontdekken.

same here, liep ik met een lvl 7 char en werd de godsganselijke dag door lvl 16 josti's kortgeslagen. Moest lunchgeld afgeven enzo. Ben nu maar pve gaan doenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:57 schreef Ame_thyst het volgende:
Oh er is wel een topic van op FoK
Speel sinds de release en geniet er elke dag nog van.
Ik heb de PVP server een dagje volgehouden, werd ziek van de gankers dus nu speel ik op de PVE server.

PvP is als lowlevel even doorzetten.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
same here, liep ik met een lvl 7 char en werd de godsganselijke dag door lvl 16 josti's kortgeslagen. Moest lunchgeld afgeven enzo. Ben nu maar pve gaan doen

Da's ook weer zoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
PvP is als lowlevel even doorzetten.
Als je later hoog level bent gebeurt het niet meer, maar kan je andere wel ganken
Een PvE server lijkt me echt zo vreselijk saai
Superhelden en schurken horen toch tegen elkaar te vechten?

Gewoon een foto genomen met de telefoonquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Da's ook weer zo![]()
Ik zal je toevoegen zo snel ik ingame ben. Hoe maak je trouwens die screens op de ps3?

Dat is wel fuckedupquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Gewoon een foto genomen met de telefoon

Ja inderdaad, dat je het kan koppelen aan een mail adres.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat is wel fuckedupEr moet echt snel een screenshotfunctie komen, maar zag al op diverse fora dat men daarover liep te miepen dus wie weet

Ik zou dood gaan met pvp alleen echt erg vinden bij full loot.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
PvP is als lowlevel even doorzetten.
Als je later hoog level bent gebeurt het niet meer, maar kan je andere wel ganken
Een PvE server lijkt me echt zo vreselijk saai
Superhelden en schurken horen toch tegen elkaar te vechten?

Wat houdt full loot in ?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:08 schreef OreO het volgende:
[..]
Ik zou dood gaan met pvp alleen echt erg vinden bij full loot.
Trouwens als iemand het spel nog moet kopen,
http://www.pcgamesupply.com/buygames/DC-Universe-Online/
Beste prijs die ik heb kunnen vinden, je betaalt dus maar iets van 35 euro:)
Ik zit er zelf nog over te denken of ik het ga kopen of niet.

Dat als je dood gaat je alles kwijt raakt... dus wat je aan hebt en wat in je bags zit. Dat heb je bij games zoals Darkfall , ultima online etc.quote:

Kost toch echt 49.99quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:08 schreef OreO het volgende:
[..]
Ik zou dood gaan met pvp alleen echt erg vinden bij full loot.
Trouwens als iemand het spel nog moet kopen,
http://www.pcgamesupply.com/buygames/DC-Universe-Online/
Beste prijs die ik heb kunnen vinden, je betaalt dus maar iets van 35 euro:)
Ik zit er zelf nog over te denken of ik het ga kopen of niet.

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |