Hmm dat duurde bij mij een uur en een kwartier.quote:
Kies anders Villainquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:37 schreef NeonPanda het volgende:
Ben van plan om ook op een PVP server te spelen. Geef maar even door op welke server je zit.
Weet alleen nog niet of ik een Hero of Villain ga aanmaken. Zo dadelijk even ontdekken.
same here, liep ik met een lvl 7 char en werd de godsganselijke dag door lvl 16 josti's kortgeslagen. Moest lunchgeld afgeven enzo. Ben nu maar pve gaan doenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:57 schreef Ame_thyst het volgende:
Oh er is wel een topic van op FoK
Speel sinds de release en geniet er elke dag nog van.
Ik heb de PVP server een dagje volgehouden, werd ziek van de gankers dus nu speel ik op de PVE server.
PvP is als lowlevel even doorzetten.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
same here, liep ik met een lvl 7 char en werd de godsganselijke dag door lvl 16 josti's kortgeslagen. Moest lunchgeld afgeven enzo. Ben nu maar pve gaan doen
Da's ook weer zoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
PvP is als lowlevel even doorzetten.
Als je later hoog level bent gebeurt het niet meer, maar kan je andere wel ganken
Een PvE server lijkt me echt zo vreselijk saai
Superhelden en schurken horen toch tegen elkaar te vechten?
Gewoon een foto genomen met de telefoonquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Da's ook weer zo![]()
Ik zal je toevoegen zo snel ik ingame ben. Hoe maak je trouwens die screens op de ps3?
Dat is wel fuckedupquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Gewoon een foto genomen met de telefoon
Ja inderdaad, dat je het kan koppelen aan een mail adres.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat is wel fuckedupEr moet echt snel een screenshotfunctie komen, maar zag al op diverse fora dat men daarover liep te miepen dus wie weet
Ik zou dood gaan met pvp alleen echt erg vinden bij full loot.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
PvP is als lowlevel even doorzetten.
Als je later hoog level bent gebeurt het niet meer, maar kan je andere wel ganken
Een PvE server lijkt me echt zo vreselijk saai
Superhelden en schurken horen toch tegen elkaar te vechten?
Wat houdt full loot in ?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:08 schreef OreO het volgende:
[..]
Ik zou dood gaan met pvp alleen echt erg vinden bij full loot.
Trouwens als iemand het spel nog moet kopen,
http://www.pcgamesupply.com/buygames/DC-Universe-Online/
Beste prijs die ik heb kunnen vinden, je betaalt dus maar iets van 35 euro:)
Ik zit er zelf nog over te denken of ik het ga kopen of niet.
Dat als je dood gaat je alles kwijt raakt... dus wat je aan hebt en wat in je bags zit. Dat heb je bij games zoals Darkfall , ultima online etc.quote:
Kost toch echt 49.99quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:08 schreef OreO het volgende:
[..]
Ik zou dood gaan met pvp alleen echt erg vinden bij full loot.
Trouwens als iemand het spel nog moet kopen,
http://www.pcgamesupply.com/buygames/DC-Universe-Online/
Beste prijs die ik heb kunnen vinden, je betaalt dus maar iets van 35 euro:)
Ik zit er zelf nog over te denken of ik het ga kopen of niet.
Haha ja zag het verkeerd :pquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:59 schreef OreO het volgende:
ja in US dollars, je kan bijv met paypal betalen en dan kost het toch echt ongeveer 35 euro. Ik heb daar wel is vaker wat gekocht
ik heb eerder vermeld dat ik hem misschien zou kopen omdat mn vrienden er weg van WAREN.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:13 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Euh? Moeten we met zo'n one liner...
Waarom waren en nu niet emer ?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:22 schreef BzP het volgende:
[..]
ik heb eerder vermeld dat ik hem misschien zou kopen omdat mn vrienden er weg van WAREN.
De eerste 2 weken praatte ze nergens anders over, en nu vinden ze het geen flikker meer aan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Waarom waren en nu niet emer ?
Is darkfall nog steeds functioneel? Damn!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:44 schreef OreO het volgende:
[..]
Dat als je dood gaat je alles kwijt raakt... dus wat je aan hebt en wat in je bags zit. Dat heb je bij games zoals Darkfall , ultima online etc.
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:43 schreef Hamilcar het volgende:
Het is een MMORPG, speel het eens samen met anderen, zoek actief medespelers op en group up. Jantje tering, WoW heeft mensen echt het verkeerde idee gegeven van wat een MMORPG is
Ik bijna een week, maar dat is omdat ik het druk hebquote:Op maandag 31 januari 2011 10:17 schreef Catch_me het volgende:
Ik twijfel toch aan de houdbaarheid van dit spel. Heb het alweer bijna een week niet aangeraakt
Wat een bagger reviewquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:24 schreef Tain het volgende:
http://games.fok.nl/review/427449/1/1/50/dc-universe-online.html
Verdeeldheid alom: http://www.metacritic.com(...)nline/critic-reviewsquote:Op woensdag 2 februari 2011 01:45 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Wat een bagger review
Lijkt wel alsof de reviewer een bepaalde game verwachte en alles wat niet matcht tussen de "verwachting" en de werkelijke "game" is slecht.
Ik ga toch ook geen NeedForSpeed kopen als ik een realistische racer wil spelen
Het is juist de bedoeling geweest van de devs om een casual MMO te maken. Eindelijk eens niet dat geneuroot met stats, talents, equipment en gegrind (lol reviewer vindt de quests in DCU grinden??) en dan wordt dat gebombardeerd tot minpunt? Give me a break!
Een week geleden was het nog een 72quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:50 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Verdeeldheid alom: http://www.metacritic.com(...)nline/critic-reviews
Bedankt voor je reactie.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:44 schreef Noray het volgende:
Om maar even mijn zegje te doen: Ieder zijn mening respecteer ik, maar niks wat in mijn review staat is uit de lucht gegrepen in mijn ogen. Alle bugs en problemen die ik opnoem heb IK ondervonden, dat andere mensen zeggen "Hier had ik geen last van" (zeker als ze de PC-versie hebben gespeeld), daar kan ik natuurlijk niks mee. Spawnbugs en flinke vertraging vanaf de server kant (bijvoorbeeld een move met stun gebruiken en dat de vijand een seconde later pas gestund is bv.), servers die om de haverklap plat gingen, allemaal meegemaakt, dus voel ik me verplicht om dat soort dingen te melden in de review. En ik heb geen slecht internet, ik speel al jaren verschillende MMO's, van Final Fantasy XI tot WoW en Champions Online. Zelfs Age of Conan, die belabberd was bij launch, vond ik beter dan dit. Zelfs als er geen bugs waren zou ik de actie onbevredigend vinden, maar dat is een kwestie van smaak, en een review is een mening. Er is ook geen excuus voor de slechte sociale interface in een MMO in mijn ogen.
Ik ging niet dit spel spelen met het idee "ik ga hem met de grond gelijk maken", ik wierp me meteen op toen de review werd aangeboden. Kijk naar mijn avatar, ik ben een groot Batman-fan en ik hou van MMO's, what could go wrong? Alles aan de game viel me gewoon ontzettend tegen. Niet goed genoeg als een MMO waar maandelijks betaald voor moet worden en ook niet als actiegame. Mijn mening, take it or leave it. Jullie zijn vrij om zelf je mening te verkondigen in de fora, in de comments of zelf ergens een review te schrijven. En gezien de andere reviews op metacritic blijkt de game erg verdelend te zijn.
Ik zit ook te denken aan een 2e character.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:52 schreef Ame_thyst het volgende:
Goed weer eens een bumb voor de 3 mensen die het nog spelen
Wat zijn jullie favoriete combat / powers?
Nu een lvl 30 staff / fire en aan het zoeken naar een leuke nieuwe combo.
Geprobeerd:
Bow met sorcery
Dual Wield met nature
Daar krijg je een extra movement/weapon point van elke keer als dat balkje vol is.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik speel op PS3![]()
Wat kan je trouwens met die punten doen die je verzamelt voor bijvoorbeeld het completen van instances zonder KO te gaan of zonder sodar cola te gebruiken ?
Waar staat dat balkje danquote:Op maandag 7 februari 2011 19:20 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Daar krijg je een extra movement/weapon point van elke keer als dat balkje vol is.
Ik heb op de PC server Looking for Trouble (PvP) nu een level 30 Ice + 2-hander (tank) character met acrobatics.
Ik moet nu eigenlijk op zoek naar een beetje een leuke guild op de endgame mee te doen.
Mijn eerste duo die ik deed met een random ging op zich wel goed. De laatste baas dropte een tank trinket, die ik uiteraard kreeg. Alleen hij dropte ook epic gloves met health/defense/precision, precies de stats die ik als tank nodig heb. Helaas wilde hij ze ook hebben als mental (controller) character. Ze waren wel een upgrade voor hem, omdat hij nog crappy greens had, maar dan nog.
Gewoon als je kijkt bij je behaalde feats. Het menu waar feats etc. staat kun je ergens vinden via één van de iconen van het menu (de balk onderaan het scherm als je bijvoorbeeld in je inventory kijkt).quote:Op maandag 7 februari 2011 19:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Waar staat dat balkje dan?
Mjah ze willen graag mensen aan het spel binden, aangezien het er niet zo heel goed voor ze uitziet (in Europa). Ik weet alleen niet of ik überhaupt een maand subscription ga betalen. Maar het duurt nog tot 1 maart, dus als ik nog één maand bij wil ga kopen t.z.t. koop ik die 'aanbieding' misschien wel.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:25 schreef emokid het volgende:
Morgen 25% korting op 3 maanden voor 24,99.
http://blog.eu.playstatio(...)endary-dcuo-players/
Toch maar gedaan.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:25 schreef emokid het volgende:
Morgen 25% korting op 3 maanden voor 24,99.
http://blog.eu.playstatio(...)endary-dcuo-players/
Moet je even kijken bij je accountinstellingen (gewoon vanaf de XMB). Staat ergens iets met services/abonnementen als het goed is. Maar lijkt me sterk dat ie dat doet als je daar nooit toestemming voor hebt gegeven.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:28 schreef Athlon64x het volgende:
Ik heb dus nog 30 dagen trial gaat ie dan automatisch van me psn tegoed af halen ?
Mijn 30 day trial is vanavond afgelopen als het goed is.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:23 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Moet je even kijken bij je accountinstellingen (gewoon vanaf de XMB). Staat ergens iets met services/abonnementen als het goed is. Maar lijkt me sterk dat ie dat doet als je daar nooit toestemming voor hebt gegeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |