Nee kost geen 13 euro per maand omdat hij misschien geen cc heeft moet ie dus zo psn card van 20 halen en dan krijg je 13 Euro er vanaf heb je nog 7 euro over.quote:
Over een spel terugbrengen na 30 dagen? Denk niet dat er een winkel is die dat doet.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kan je mijn vorige vraag eens beantwoorden ?
en niet gevonden.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:28 schreef Tokus het volgende:
zometeen eens kijken of de Mediamarkt in R'dam het heeft.
Hmmmm, maar hoe zit dat dan?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:21 schreef Sixty4 het volgende:
Je kunt zelf kiezen voor een PvP of PvE server.
Zover ik begrepen heb (zit zelf in PvE) kun je overal aangevallen worden, dus niet alleen in specifieke arena's.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hmmmm, maar hoe zit dat dan?
Als je de PvP server kiest, ben je dan aanvalbaar voor alle andere spelers in de stad? Of kom je dan alleen in een arena tegen 3 anderen o.id.?
Oh dat klinkt wel 'goed!'quote:Op maandag 17 januari 2011 17:26 schreef Sixty4 het volgende:
[..]
Zover ik begrepen heb (zit zelf in PvE) kun je overal aangevallen worden, dus niet alleen in specifieke arena's.
Over het algemeen geldt in MMORPGs het volgende:quote:
Je kan zelfs de eerste maand niet spelen volgens mij. Bij de registratie van je DCUO account moet je je CC gegevens al invullen en je kan die stap niet overslaan bij het registrerenquote:Op maandag 17 januari 2011 18:52 schreef Thormodo het volgende:
Maar ik begrijp dus goed dat je de subscription alleen met een creditcard kan betalen op de PC? Wat dus zou betekenen dat ik simpelweg na de eerste maand niet kan spelen? Of is zijn er ook nog bijvoorbeeld PayPal mogelijkheden?
Oh that's pretty gay! Ik zou toch wel verwachten dat je tegenwoordig overal wel terecht kan met Paypal?!quote:Op maandag 17 januari 2011 19:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Je kan zelfs de eerste maand niet spelen volgens mij. Bij de registratie van je DCUO account moet je je CC gegevens al invullen en je kan die stap niet overslaan bij het registreren
Leer typen, daarnaast is alles wat je zegt hier al verteld...quote:Op maandag 17 januari 2011 19:58 schreef hallon. het volgende:
LIES.
voor dit topic kloon ik wel even
ik heb het speel gekocht en ben ook verkocht
je hoeft NOOIT cc-gegevens in te vullen
je kan met PSN kaarten je tegoed aanvullen ( en voor pc wss. sony kaarten)
het spel heeft 1 review : http://cheatcc.com/ps3/rev/dcuniverseonlinereview.html
Tevens heb je PVP en PVE servers, PVP kan je overal aanvallen en PVE is het limited tot een paar zones
en Ricko haal je hem voor de ps3 of pc?
qua controlscheme zou ik ps3 aanbevelen
excuses, op het forum ging nogal rond dat het niet nodig zou zijn.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:06 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Leer typen, daarnaast is alles wat je zegt hier al verteld...
Dat gezegd, je moet WEL betaalgegevens invullen voordat je je gratis maand krijgt.
http://help.station.sony.(...)dp.php?p_faqid=27683
Voor de PS3 heb je nog de PSN kaarten, de kaarten voor de PC zijn hier niet te verkrijgen.
De meeste vinden het fijner spelen met een controller, dus voor de PC is een Xbox360 controller of soortgelijk wel aan te raden. Hoewel het met muis en toetsenbord ook zeker prima speelt.
Dan ben je inderdaad de lul dus.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:08 schreef emokid het volgende:
Wat als je geen creditcard hebt? Dan heb je in feite geen betaalgegevens toch?
Ik zou een MMO dus nooit voor een console halen als er ook een PC versie is, simpelweg omdat de userbase daar gewoon veel kleiner voor is.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:14 schreef hallon. het volgende:
[..]
op de ps3 halen dus, mits je die heb.
relatief kleine userbase, als DCUO bekent word hebben ze geen enkele concurrentie op het platform, en door het aantal servers laag te houden blijft de relatieve drukte hoog.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:33 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Ik zou een MMO dus nooit voor een console halen als er ook een PC versie is, simpelweg omdat de userbase daar gewoon veel kleiner voor is.
Daarnaast is "voor de PS3 halen" nogal kansloos advies.
Overigens heb ik goede hoop dat, als het spel een beetje verkoopt, er vrij snel nieuwe betalingsmogelijkheden, zoals iDeal en PayPal, bij komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |