Ik zit ook te denken aan een 2e character.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:52 schreef Ame_thyst het volgende:
Goed weer eens een bumb voor de 3 mensen die het nog spelen
Wat zijn jullie favoriete combat / powers?
Nu een lvl 30 staff / fire en aan het zoeken naar een leuke nieuwe combo.
Geprobeerd:
Bow met sorcery
Dual Wield met nature
Daar krijg je een extra movement/weapon point van elke keer als dat balkje vol is.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik speel op PS3![]()
Wat kan je trouwens met die punten doen die je verzamelt voor bijvoorbeeld het completen van instances zonder KO te gaan of zonder sodar cola te gebruiken ?
Waar staat dat balkje danquote:Op maandag 7 februari 2011 19:20 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Daar krijg je een extra movement/weapon point van elke keer als dat balkje vol is.
Ik heb op de PC server Looking for Trouble (PvP) nu een level 30 Ice + 2-hander (tank) character met acrobatics.
Ik moet nu eigenlijk op zoek naar een beetje een leuke guild op de endgame mee te doen.
Mijn eerste duo die ik deed met een random ging op zich wel goed. De laatste baas dropte een tank trinket, die ik uiteraard kreeg. Alleen hij dropte ook epic gloves met health/defense/precision, precies de stats die ik als tank nodig heb. Helaas wilde hij ze ook hebben als mental (controller) character. Ze waren wel een upgrade voor hem, omdat hij nog crappy greens had, maar dan nog.
Gewoon als je kijkt bij je behaalde feats. Het menu waar feats etc. staat kun je ergens vinden via één van de iconen van het menu (de balk onderaan het scherm als je bijvoorbeeld in je inventory kijkt).quote:Op maandag 7 februari 2011 19:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Waar staat dat balkje dan?
Mjah ze willen graag mensen aan het spel binden, aangezien het er niet zo heel goed voor ze uitziet (in Europa). Ik weet alleen niet of ik überhaupt een maand subscription ga betalen. Maar het duurt nog tot 1 maart, dus als ik nog één maand bij wil ga kopen t.z.t. koop ik die 'aanbieding' misschien wel.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:25 schreef emokid het volgende:
Morgen 25% korting op 3 maanden voor 24,99.
http://blog.eu.playstatio(...)endary-dcuo-players/
Toch maar gedaan.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:25 schreef emokid het volgende:
Morgen 25% korting op 3 maanden voor 24,99.
http://blog.eu.playstatio(...)endary-dcuo-players/
Moet je even kijken bij je accountinstellingen (gewoon vanaf de XMB). Staat ergens iets met services/abonnementen als het goed is. Maar lijkt me sterk dat ie dat doet als je daar nooit toestemming voor hebt gegeven.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:28 schreef Athlon64x het volgende:
Ik heb dus nog 30 dagen trial gaat ie dan automatisch van me psn tegoed af halen ?
Mijn 30 day trial is vanavond afgelopen als het goed is.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:23 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Moet je even kijken bij je accountinstellingen (gewoon vanaf de XMB). Staat ergens iets met services/abonnementen als het goed is. Maar lijkt me sterk dat ie dat doet als je daar nooit toestemming voor hebt gegeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |