abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91990647
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 14:59 schreef OreO het volgende:
ja in US dollars, je kan bijv met paypal betalen en dan kost het toch echt ongeveer 35 euro. Ik heb daar wel is vaker wat gekocht
Haha ja zag het verkeerd :p
  vrijdag 28 januari 2011 @ 15:11:56 #227
319877 BzP
Devildriver_
pi_91990848
toch blij dat ik hem niet gekocht heb :)
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
pi_91990915
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 15:11 schreef BzP het volgende:
toch blij dat ik hem niet gekocht heb :)
Euh? Moeten we met zo'n one liner...
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  vrijdag 28 januari 2011 @ 15:22:39 #229
319877 BzP
Devildriver_
pi_91991353
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 15:13 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Euh? Moeten we met zo'n one liner...
ik heb eerder vermeld dat ik hem misschien zou kopen omdat mn vrienden er weg van WAREN.
May the Orse be with you
pi_91991470
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 15:22 schreef BzP het volgende:

[..]

ik heb eerder vermeld dat ik hem misschien zou kopen omdat mn vrienden er weg van WAREN.
Waarom waren en nu niet emer ?
  vrijdag 28 januari 2011 @ 15:33:58 #231
319877 BzP
Devildriver_
pi_91991834
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 15:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Waarom waren en nu niet emer ?
De eerste 2 weken praatte ze nergens anders over, en nu vinden ze het geen flikker meer aan.
weet ook niet precies, maar werd opeens snel saai
May the Orse be with you
  vrijdag 28 januari 2011 @ 16:20:44 #232
185420 Laat77
Laat maar hangen
pi_91993995
Ook ik heb hem net gekocht voor de ps3
Vraag is al vaker gesteld maar waar spelen hier de meeste mensen op? PVP of PVE?

ken ook verder niemand die het speelt, dus mocht iemand me toe willen voegen
id-naam = Risakotta :)
pi_92000556
Zijn er nog Fokkers die zin hebben om zo nu en dan een DUO te doen ?
ik zit op PVE server: Reality Lost
Naam: Mr Holland
:P
pi_92014595
sorry ga toch echt op een Usa Pvp server, Usa omdat je dan zeker weet dat ze engels spreken.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 22:44:19 #235
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_92015146
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 13:44 schreef OreO het volgende:

[..]

Dat als je dood gaat je alles kwijt raakt... dus wat je aan hebt en wat in je bags zit. Dat heb je bij games zoals Darkfall , ultima online etc.
Is darkfall nog steeds functioneel? Damn!
Pfff ze zouden bij wow maar full loot moeten doen, iedereen janken :D
pi_92015542
Subscription toch maar stopgezet voorlopig. Het spel speelt erg lekker weg, maar er is (vind ik) echt te weinig te doen zonder al te lange wachttijden.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_92059607
Begin hier ook te twijfelen over de houdbaarheid van het spel.
Er zijn nog genoeg dingen te doen op lvl30 maar het wordt toch wat eentonig om jezelf alleen maar te vermaken met combat.
Ze moeten echt het MMO gedeelte snel op de schop nemen anders kan dit spel wel eens erg snel dood gaan. Bijna niemand gebruikt de chat omdat die zo irritant werkt terwijl dat eigenlijk één van de belangrijkste aspecten is in een pc MMO. Als ik kijk hoeveel ik de chat gebruik in GuildWars en WoW en hoeveel ik het in DCU gebruik....staat niet in verhouding.

Mensen betalen die subscription om met (online) vrienden te kunnen blijven spelen. Als men niet instaat is om vrienden te maken ... tja
  zondag 30 januari 2011 @ 15:42:19 #238
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_92080244
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 22:50 schreef Tain het volgende:
zonder al te lange wachttijden.
Dat zou toch iets positiefs moeten zijn?
pi_92080328
Het is een MMORPG, speel het eens samen met anderen, zoek actief medespelers op en group up. Jantje tering, WoW heeft mensen echt het verkeerde idee gegeven van wat een MMORPG is :P
pi_92113171
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 15:43 schreef Hamilcar het volgende:
Het is een MMORPG, speel het eens samen met anderen, zoek actief medespelers op en group up. Jantje tering, WoW heeft mensen echt het verkeerde idee gegeven van wat een MMORPG is :P
:')
No offence maar dat is juist het (enige) punt waar dit spel in faalt. De mogelijkheden om eenvoudig samen met andere te spelen.
  maandag 31 januari 2011 @ 10:17:42 #241
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_92114041
Ik twijfel toch aan de houdbaarheid van dit spel. Heb het alweer bijna een week niet aangeraakt :{
Op elke fokker past een bril.
pi_92181764
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 10:17 schreef Catch_me het volgende:
Ik twijfel toch aan de houdbaarheid van dit spel. Heb het alweer bijna een week niet aangeraakt :{
Ik bijna een week, maar dat is omdat ik het druk heb :')
Vanavond heb ik weer even tijd ^O^
pi_92198818
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_92208164
quote:
Wat een bagger review :')
Lijkt wel alsof de reviewer een bepaalde game verwachte en alles wat niet matcht tussen de "verwachting" en de werkelijke "game" is slecht.

Ik ga toch ook geen NeedForSpeed kopen als ik een realistische racer wil spelen :')

Het is juist de bedoeling geweest van de devs om een casual MMO te maken. Eindelijk eens niet dat geneuroot met stats, talents, equipment en gegrind (lol reviewer vindt de quests in DCU grinden??) en dan wordt dat gebombardeerd tot minpunt? Give me a break!
pi_92217653
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 01:45 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Wat een bagger review :')
Lijkt wel alsof de reviewer een bepaalde game verwachte en alles wat niet matcht tussen de "verwachting" en de werkelijke "game" is slecht.

Ik ga toch ook geen NeedForSpeed kopen als ik een realistische racer wil spelen :')

Het is juist de bedoeling geweest van de devs om een casual MMO te maken. Eindelijk eens niet dat geneuroot met stats, talents, equipment en gegrind (lol reviewer vindt de quests in DCU grinden??) en dan wordt dat gebombardeerd tot minpunt? Give me a break!
Verdeeldheid alom: http://www.metacritic.com(...)nline/critic-reviews
  woensdag 2 februari 2011 @ 13:22:43 #246
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_92218900
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 12:50 schreef FinalD87 het volgende:

[..]

Verdeeldheid alom: http://www.metacritic.com(...)nline/critic-reviews
Een week geleden was het nog een 72
pi_92219895
Om maar even mijn zegje te doen: Ieder zijn mening respecteer ik, maar niks wat in mijn review staat is uit de lucht gegrepen in mijn ogen. Alle bugs en problemen die ik opnoem heb IK ondervonden, dat andere mensen zeggen "Hier had ik geen last van" (zeker als ze de PC-versie hebben gespeeld), daar kan ik natuurlijk niks mee. Spawnbugs en flinke vertraging vanaf de server kant (bijvoorbeeld een move met stun gebruiken en dat de vijand een seconde later pas gestund is bv.), servers die om de haverklap plat gingen, allemaal meegemaakt, dus voel ik me verplicht om dat soort dingen te melden in de review. En ik heb geen slecht internet, ik speel al jaren verschillende MMO's, van Final Fantasy XI tot WoW en Champions Online. Zelfs Age of Conan, die belabberd was bij launch, vond ik beter dan dit. Zelfs als er geen bugs waren zou ik de actie onbevredigend vinden, maar dat is een kwestie van smaak, en een review is een mening. Er is ook geen excuus voor de slechte sociale interface in een MMO in mijn ogen.

Ik ging niet dit spel spelen met het idee "ik ga hem met de grond gelijk maken", ik wierp me meteen op toen de review werd aangeboden. Kijk naar mijn avatar, ik ben een groot Batman-fan en ik hou van MMO's, what could go wrong? Alles aan de game viel me gewoon ontzettend tegen. Niet goed genoeg als een MMO waar maandelijks betaald voor moet worden en ook niet als actiegame. Mijn mening, take it or leave it. Jullie zijn vrij om zelf je mening te verkondigen in de fora, in de comments of zelf ergens een review te schrijven. En gezien de andere reviews op metacritic blijkt de game erg verdelend te zijn.
pi_92226889
Sommige punten heb je gelijk, de body models zijn te beperkt ja.

Maar kom op hey, die instances hoor toch gewoon in je eentje te doen ?!
Ik deed gisteren 2 instances met level 18 enemies in mijn eentje, terwijl ik level 16 was :')

En quests niet kunnen completen omdat je steeds geinterupt wordt ?
Je kan toch je crowd control gebruiken :') ?
pi_92231397
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 13:44 schreef Noray het volgende:
Om maar even mijn zegje te doen: Ieder zijn mening respecteer ik, maar niks wat in mijn review staat is uit de lucht gegrepen in mijn ogen. Alle bugs en problemen die ik opnoem heb IK ondervonden, dat andere mensen zeggen "Hier had ik geen last van" (zeker als ze de PC-versie hebben gespeeld), daar kan ik natuurlijk niks mee. Spawnbugs en flinke vertraging vanaf de server kant (bijvoorbeeld een move met stun gebruiken en dat de vijand een seconde later pas gestund is bv.), servers die om de haverklap plat gingen, allemaal meegemaakt, dus voel ik me verplicht om dat soort dingen te melden in de review. En ik heb geen slecht internet, ik speel al jaren verschillende MMO's, van Final Fantasy XI tot WoW en Champions Online. Zelfs Age of Conan, die belabberd was bij launch, vond ik beter dan dit. Zelfs als er geen bugs waren zou ik de actie onbevredigend vinden, maar dat is een kwestie van smaak, en een review is een mening. Er is ook geen excuus voor de slechte sociale interface in een MMO in mijn ogen.

Ik ging niet dit spel spelen met het idee "ik ga hem met de grond gelijk maken", ik wierp me meteen op toen de review werd aangeboden. Kijk naar mijn avatar, ik ben een groot Batman-fan en ik hou van MMO's, what could go wrong? Alles aan de game viel me gewoon ontzettend tegen. Niet goed genoeg als een MMO waar maandelijks betaald voor moet worden en ook niet als actiegame. Mijn mening, take it or leave it. Jullie zijn vrij om zelf je mening te verkondigen in de fora, in de comments of zelf ergens een review te schrijven. En gezien de andere reviews op metacritic blijkt de game erg verdelend te zijn.
Bedankt voor je reactie.

Een review mag best een mening bevatten maar ik vind dit meer een klachtenbrief geworden waar alle mogelijke negatieven punten die je in het spel kan vinden terug leest.

De helft van de review bespreek je al de technische problemen die je ondervond.
Om dat even in perspectief te zetten, heb je de launch van WoW meegemaakt?
Of de patch day hell die na een jaar nog niet opgelost was.
Blijkbaar kon men dat in die tijd nog door de vingers zien terwijl tegenwoordig direct alles perfect moet werken...

Dit spel heeft naar mijn idee een van de beste verhalen/quests/storylines die ik ooit in een MMO heb gezien en dat had best even gemeld mogen worden. (heerlijke cutscene filmpjes)

Verder ben ik het wel met je eens dat het spel geen 12¤ per maand rechtvaardigt en ik mis ook het MMO aspect in het spel. Toch heb ik genoten van al de missies en ach, ik heb er maar 30¤ voor betaald :)
pi_92232498
Standaarden veranderen inderdaad met de tijd. Er zijn nu meer verwachtingen rond MMO's, deels door WoW, maar dit geldt voor alle genres. Games gaan met de tijd mee en criteria veranderen ook. Wil niet zeggen dat alles perfect moet zijn, maar er zijn in mijn ogen veel meer dingen mis met DCUO dan dat er goed aan zijn. De Champions Online launch was ook niet geweldig, maar wel vrij stabiel, en ondanks een gebrek aan quests rond een bepaald level heb ik die game toch met plezier gespeeld in de eerste maand, om daarna te stoppen. Zelfde geldt voor Lord of the Rings Online, was ook niet zoveel mis mee na launch. In 2004 waren er nog niet zoveel alternatieven, dat is nu wel anders, zelfs met superhelden-MMO's.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')