quote:
Op woensdag 2 februari 2011 13:44 schreef Noray het volgende:Om maar even mijn zegje te doen: Ieder zijn mening respecteer ik, maar niks wat in mijn review staat is uit de lucht gegrepen in mijn ogen. Alle bugs en problemen die ik opnoem heb IK ondervonden, dat andere mensen zeggen "Hier had ik geen last van" (zeker als ze de PC-versie hebben gespeeld), daar kan ik natuurlijk niks mee. Spawnbugs en flinke vertraging vanaf de server kant (bijvoorbeeld een move met stun gebruiken en dat de vijand een seconde later pas gestund is bv.), servers die om de haverklap plat gingen, allemaal meegemaakt, dus voel ik me verplicht om dat soort dingen te melden in de review. En ik heb geen slecht internet, ik speel al jaren verschillende MMO's, van Final Fantasy XI tot WoW en Champions Online. Zelfs Age of Conan, die belabberd was bij launch, vond ik beter dan dit. Zelfs als er geen bugs waren zou ik de actie onbevredigend vinden, maar dat is een kwestie van smaak, en een review is een mening. Er is ook geen excuus voor de slechte sociale interface in een MMO in mijn ogen.
Ik ging niet dit spel spelen met het idee "ik ga hem met de grond gelijk maken", ik wierp me meteen op toen de review werd aangeboden. Kijk naar mijn avatar, ik ben een groot Batman-fan en ik hou van MMO's, what could go wrong? Alles aan de game viel me gewoon ontzettend tegen. Niet goed genoeg als een MMO waar maandelijks betaald voor moet worden en ook niet als actiegame. Mijn mening, take it or leave it. Jullie zijn vrij om zelf je mening te verkondigen in de fora, in de comments of zelf ergens een review te schrijven. En gezien de andere reviews op metacritic blijkt de game erg verdelend te zijn.
Bedankt voor je reactie.
Een review mag best een mening bevatten maar ik vind dit meer een klachtenbrief geworden waar alle mogelijke negatieven punten die je in het spel kan vinden terug leest.
De helft van de review bespreek je al de technische problemen die je ondervond.
Om dat even in perspectief te zetten, heb je de launch van WoW meegemaakt?
Of de patch day hell die na een jaar nog niet opgelost was.
Blijkbaar kon men dat in die tijd nog door de vingers zien terwijl tegenwoordig direct alles perfect moet werken...
Dit spel heeft naar mijn idee een van de beste verhalen/quests/storylines die ik ooit in een MMO heb gezien en dat had best even gemeld mogen worden. (heerlijke cutscene filmpjes)
Verder ben ik het wel met je eens dat het spel geen 12¤ per maand rechtvaardigt en ik mis ook het MMO aspect in het spel. Toch heb ik genoten van al de missies en ach, ik heb er maar 30¤ voor betaald