Gewoon online gekocht, daarnaast heeft de Media markt hem sinds donderdag te koop, het is erg druk op de Europese servers.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:45 schreef Sixty4 het volgende:
Zo even kijken of ie al te koop is. Iemand die 'm al heeft gespot?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:33 schreef RickoKun het volgende:
Ik hou deze even in het achterhoofd!
kan je ook vliegen? Of super hoog springen? EN kan je guilds maken ?quote:Op maandag 17 januari 2011 09:33 schreef Sixty4 het volgende:
Na een weekendje gespeeld te hebben:![]()
![]()
Eigenlijk weinig 'slechte' dingen tegengekomen. Quests zijn gevarieerd, besturing is goed en het ziet er ook (op enkele plekken na) erg goed uit!
(PS3)
speel jij ps3 of pc en moet je echt maandelijks betalen ?quote:Op maandag 17 januari 2011 09:51 schreef Sixty4 het volgende:
Ja, je kan kiezen of je wilt vliegen, hard rennen (ook tegen gebouwen op zag ik) of acrobatiek. Ik heb gekozen voor vliegen, dus kan je niet veel vertellen over de andere 2 manieren van vervoer.
Je zult vast wel iets van guilds kunnen maken, heb ik me nog niet in verdiept.
PS3. Je krijgt sowieso de eerste maand bij het spel. Lang genoeg om te bepalen of je wel/niet de maandelijkse kosten wilt betalen.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
speel jij ps3 of pc en moet je echt maandelijks betalen ?
Dat zou zijn maar dan heb je het spel al wel gekocht , Kan je het spel retouren als je besluit niet te willen betalen of zit je dan met een spel van 60 euro waar je vervolgens niets aan hebt ?quote:Op maandag 17 januari 2011 10:07 schreef Sixty4 het volgende:
[..]
PS3. Je krijgt sowieso de eerste maand bij het spel. Lang genoeg om te bepalen of je wel/niet de maandelijkse kosten wilt betalen.
TWINTIG EURO!?quote:Op maandag 17 januari 2011 09:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het schijnt dat je met de ps3 ook maandelijks moet betalen.
Omdat ik geen creditcard heb moet ik dan elke maand die 20 euro kaarten gaan kopen.
Jammer want het lijkt mij best een tof spel maar aan die maandelijks betalen onzin doe ik niet mee.
voor het spel zelf 15 euro per maand maar de creditcard service werkt niet in NL dus dan kan je idd elke maand die ps3 tegoed kaarten gaan kopen.quote:
Hoezo werkt de creditcard service niet? Bij mij wel hoor.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
voor het spel zelf 15 euro per maand maar de creditcard service werkt niet in NL dus dan kan je idd elke maand die ps3 tegoed kaarten gaan kopen.
Kan je mijn vorige vraag eens beantwoorden ?quote:Op maandag 17 januari 2011 11:10 schreef Sixty4 het volgende:
[..]
Hoezo werkt de creditcard service niet? Bij mij wel hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |