Vlag in je oog enzoquote:Op zondag 9 januari 2011 15:32 schreef Greys het volgende:
In 2009 was het NSF ook met alleen staan volgens mij:
Maar ik vind het zelf gewoon kut
Ik hou niet van dat opgepropte met al die mensen.
quote:
Als we uberhaupt aan kaarten kunnen komenquote:Op zondag 9 januari 2011 15:34 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben ook niet zo van staan. Het lijkt wel een complot, wil ik een keer NSF, alleen staanplaatsen.![]()
Maar we gaan toch wel he?
De hele visafslag in de studioquote:Op zondag 9 januari 2011 15:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Als we uberhaupt aan kaarten kunnen komen
Die Jees twitterden al dat de kaarten 'zeer schaars' zijn.
WHY? Met alleen staan kunnen er toch juist heel veel in die studio? Of zou er stiekem al een heel deel gereserveerd zijn voor heul Volendam?Ook de dame van de Tros waar ik mee mailde deze week (om te kijken wat er te regelen viel) zei dat ze verwachtte dat ze er heel snel doorheen zijn morgenochtend.
Melt met doekkiequote:Op zondag 9 januari 2011 15:35 schreef Cat22 het volgende:
Bad loopt vol.Ik schrik me nog elke keer dood als ik weer een nieuwe kraan open draai: klusje van gisteren heeft geleid tot lucht in de leidingen en er kwam zelfs roestkleurig water uit mijn badkraan.
![]()
Melt met doekkie zit erin, maskers voor gezicht en haar liggen klaar.
Mijne is al opquote:
quote:
Dan vergeet het maar.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Als zij hun eigen familie mochten uitnodigen sterft het daar van de Kwakmannen, Schilders en De Witten. Dan mogen ze vast alle familie van de vriendinnen ook nog vragen, dus dan zitten alle Keizers en Veermannen er ook. Hup, zaal vol!
En de Smitjes nogquote:Op zondag 9 januari 2011 15:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Als zij hun eigen familie mochten uitnodigen sterft het daar van de Kwakmannen, Schilders en De Witten. Dan mogen ze vast alle familie van de vriendinnen ook nog vragen, dus dan zitten alle Keizers en Veermannen er ook. Hup, zaal vol!
Oh dat kunnen wij!quote:Op zondag 9 januari 2011 15:41 schreef ElisaB het volgende:
En anders maken jullie toch je eigen NSF. Met een Nederlandstalige versie van Halleluuuujaaaaa
Oeh lekker!!!quote:Op zondag 9 januari 2011 15:35 schreef Cat22 het volgende:
Bad loopt vol.Ik schrik me nog elke keer dood als ik weer een nieuwe kraan open draai: klusje van gisteren heeft geleid tot lucht in de leidingen en er kwam zelfs roestkleurig water uit mijn badkraan.
![]()
Melt met doekkie zit erin, maskers voor gezicht en haar liggen klaar.
quote:Op zondag 9 januari 2011 15:42 schreef Greys het volgende:
Oh dat kunnen wij!
Sterker nog, dat hebben wij al gedaan, he Elies?
'Hallelujaaaaaaaaaaa... erhm... tra la laaaaaaaaaaaa!'
Geweldig nummer die al vaak genoeg verkracht is, dus zuwwe die maar niet doen?quote:Op zondag 9 januari 2011 15:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat kunnen wij!
Sterker nog, dat hebben wij al gedaan, he Elies?
'Hallelujaaaaaaaaaaa... erhm... tra la laaaaaaaaaaaa!'
Wil je nu zeggen dat je de versie van Greyz & ElisaB niet mooi vondquote:Op zondag 9 januari 2011 16:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Geweldig nummer die al vaak genoeg verkracht is, dus zuwwe die maar niet doen?
Sowwiequote:Op zondag 9 januari 2011 16:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat je de versie van Greyz & ElisaB niet mooi vond
Dat had ik nooit achter je gezocht
Nee ho, wij hebben het over de Eurovisie versie he, wel ff oplettenquote:Op zondag 9 januari 2011 16:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Geweldig nummer die al vaak genoeg verkracht is, dus zuwwe die maar niet doen?
Ooooooh, die mag je best verkrachten van mijquote:Op zondag 9 januari 2011 16:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ho, wij hebben het over de Eurovisie versie he, wel ff opletten
Die Elies en ik in Landal deden. Deze dus, die bedoelde jij vast niet
Sjeeez, die tandenquote:Op zondag 9 januari 2011 16:12 schreef Greys het volgende:
Dat was het verkeerde linkje
Nu staat de goede.
Maar stiekem best een gezellig nr he?quote:
Ik ken emquote:Op zondag 9 januari 2011 16:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar stiekem best een gezellig nr he?![]()
La lalala laaaaaaaaaaaaa la laaaaaaaaaaaa.
Dat wordt dus gekozen op de 30e, mutsquote:Op zondag 9 januari 2011 16:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ken em![]()
Wat gaan de JJJ's eiks voor nummer zingen?
Oh, hihiquote:Op zondag 9 januari 2011 16:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat wordt dus gekozen op de 30e, muts
Dan zingen ze er 5 en dan wordt er daar eentje van gekozen.
Ah joh, op easy raak je bijna alles....zelfs ikquote:Op zondag 9 januari 2011 16:18 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhhhhhh Elies, wat zijn we ergIk zit het terug te kijken.
Ik denk dat we op Singstar niet één balkje hadden geraakt
Wat dacht jij dat ze op het Nationaal Songfestival deden dan?quote:
Luister dan filmpje nog even en zeg dit dan nogmaalsquote:Op zondag 9 januari 2011 16:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ah joh, op easy raak je bijna alles....zelfs ik
Ik had er nog niet echt over nagedachtquote:Op zondag 9 januari 2011 16:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat dacht jij dat ze op het Nationaal Songfestival deden dan?
Pinda's verkopen?
quote:Op zondag 9 januari 2011 16:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik had er nog niet echt over nagedacht![]()
Dat is inmiddels opgelostquote:En ik weet de landal login niet meer
Wij hebben dan ook beiden twee handicapsquote:Op zondag 9 januari 2011 16:18 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhhhhhh Elies, wat zijn we ergIk zit het terug te kijken.
Ik denk dat we op Singstar niet één balkje hadden geraakt
We kunnen niet zingen en we kunnen niet zingen?quote:Op zondag 9 januari 2011 16:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij hebben dan ook beiden twee handicaps
Beowhahahahahaquote:Op zondag 9 januari 2011 16:35 schreef Greys het volgende:
We kunnen niet zingen en we kunnen niet zingen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op zondag 9 januari 2011 16:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Beowhahahahaha
3 handicaps dusDa's geen excuusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Dat was mijn grapje ookquote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 16:42 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij zijn weer thuis van de wijk nieuwjaarsreceptie. Tegenwoordig zit ik liever bij een concert maar als ik helemaal gezond ben sta ik het liefst ervaar je het toch wat intenser ben ik van mening.
Jouw voeten denken vast 'Gloeiende gloeiende... wat koud!'quote:Op zondag 9 januari 2011 16:44 schreef Cat22 het volgende:
Uitgebadderd.En mijn voetjens ingesmeerd met Lao Tze cooling foot balm van Rituals (gekregen in kerstpakket).
Mijn voetjes gloeien!
Hij zou toch moeten coolen?
Dat zal het zijn.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:46 schreef Greys het volgende:
[..]Was het wat, de receptie?
[..]
Jouw voeten denken vast 'Gloeiende gloeiende... wat koud!'
Ik zag em veranderenquote:Op zondag 9 januari 2011 16:49 schreef Greys het volgende:
Oh, je quote hem zonder de w achter jou
Zie je, toch die gifwolk
Mijn ene oog had het gemist.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:49 schreef Greys het volgende:
Oh, je quote hem zonder de w achter jou
Zie je, toch die gifwolk
Da's dan wel een leuke manier om mensen te leren kennen.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:49 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij vonden de opkomst nogal laag en vooral oudere mensen van onze straat niemand. Wel leuk om toch wat mensen gezien en gesproken te hebben wij wonen hier nl nog niet zo lang.
Door wie?quote:Op zondag 9 januari 2011 16:55 schreef Oognip het volgende:
Halloho!
Mijn zelfgebakken cake wordt nu gebakken
badkuipputjes ook?quote:Op zondag 9 januari 2011 16:58 schreef Greys het volgende:
Niet rukken onder de douche!
[ afbeelding ]
Ew.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:58 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 januari 2011 16:58 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Acherrum!quote:Op zondag 9 januari 2011 17:20 schreef Ml-etje het volgende:
![]()
Heb een keuze probleempje voor vanavond![]()
Winter bath/ Honey bee/ Tisty Tosty/ The Comforter/Ceridwyn's Cauldron/ Geo Phyzz
Ga even kijken welke bij mijn fripse lentebui past
quote:Op zondag 9 januari 2011 17:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Acherrum!![]()
Honey bee is wel lekker frips en zoet en lente.
altijd leuk zulk initiatiefquote:Op zondag 9 januari 2011 16:49 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij vonden de opkomst nogal laag en vooral oudere mensen van onze straat niemand. Wel leuk om toch wat mensen gezien en gesproken te hebben wij wonen hier nl nog niet zo lang.
Ik zie het probleem ff nietquote:Op zondag 9 januari 2011 17:22 schreef Goodbye het volgende:
Ik was bezig de keuken te poetsen en ben daar halverwege mee opgehouden om film te kijkenNu maar even verder, anders kan ik niet koken straks!
Exaaaaactlyquote:
We hebben vrijdag al afgehaaldquote:
Wij gisteren, dus nu staan hier de aardappels en groente op.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
We hebben vrijdag al afgehaaldEn vanavond eet ik iets lekkers, dus dat wil ik best wel even koken
Oh, dan mag je vanavond afhalenquote:Op zondag 9 januari 2011 17:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik lieg; we hebben gisteren wel patat gehad, maar niet afgehaald.
Dat jullie het ff weten
Van de wat?quote:Op zondag 9 januari 2011 17:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wij gisteren, dus nu staan hier de aardappels en groente op.![]()
Maar wel met een lekkere sneutzel van die kurslagerfestival
Da's zuur. Hond gered, baasje dood.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:25 schreef Ynske het volgende:
Hoogwater eist leven in Limburg
Update: zondag 9 jan 2011, 17:16
Het hoogwater heeft in Limburg een leven gekost: een 52-jarige man kwam in een dorp in de buurt van Roermond om toen hij zijn te water geraakte hond achterna sprong. De man werd door de stroming meegesleurd. Hij stierf in het ziekenhuis. De hond is gered.
In Limburg wordt vanavond door regen een nieuwe piek verwacht in het peil van de Maas. Er zijn daarom maatregelen genomen: in de Roer zijn sluisdeuren dicht om te voorkomen dat delen van Roermond onderlopen.
Bij Itteren zijn tijdelijke kademuren geplaatst en op diverse plaatsen staan extra pompen.
Geen stroop?quote:Op zondag 9 januari 2011 17:55 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]
tast toe
de kaas, bastardsuiker, smeerkaas, chocopasta, kersen en jam staan ernaast klaar
in de kast duikt.... yep die heb ik ook nog voor jequote:Op zondag 9 januari 2011 18:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen stroop?![]()
Ik eet vanaaf restje van de gegrilde haan van een paar dagen geleden. Met een sausje en lauw warme pasta. En groenten die nog in de koelkast lagen te slingeren. Restjesmaaltijd FTW!
Morgen het laatste beetje pasta en dinsdag en woensdag eet ik niet thuis.
quote:Op zondag 9 januari 2011 18:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
in de kast duikt.... yep die heb ik ook nog voor je
quote:Op zondag 9 januari 2011 17:55 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]
tast toe
de kaas, bastardsuiker, smeerkaas, chocopasta, kersen en jam staan ernaast klaar
De keurslagertquote:Op zondag 9 januari 2011 17:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Van de wat?![]()
Hier vanavond ajam paniki (kip in een lekker sausje), sajoer boontjes (boontjes in een lekker sausje), rijst en cassave kroepoekEn lekker makkelijk om te maken ook!
Oh!quote:Op zondag 9 januari 2011 18:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
[..]
De keurslagert![]()
En tis inmiddels al op....dat van jou klinkt jammie
Met Kirsty and Philquote:Op zondag 9 januari 2011 18:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh!![]()
![]()
Ja, ga zo koken. Ben nu nog De Grote Verhuizing aan het kijken, vind ik altijd zo leuk
Jaaaaaaquote:
Die zijn zooooo leuk samenquote:
Kirsty die altijd muren wil slopen.quote:
Donequote:Op zondag 9 januari 2011 18:20 schreef Cat22 het volgende:
Tombo! Gooi je inbox leeg!
Ook de verwijderde items, remember?
En de Ensuite....echt, ze mekkeren altijd als er geen guestbathroom is.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kirsty die altijd muren wil slopen.Terwijl de Engelsen zo gesteld zijn op hun seperate dining room.
Officieel ditquote:Op zondag 9 januari 2011 18:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Is het trouwens Tombo - La Fan of Tombolafen
quote:Op zondag 9 januari 2011 18:22 schreef Goodbye het volgende:
En er zit nu echt een heel stom, arrogant stel inMaar ze hebben wel veel geld, dus dat is leuke huisjes kijken
echt een tof programquote:Op zondag 9 januari 2011 18:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh!![]()
![]()
Ja, ga zo koken. Ben nu nog De Grote Verhuizing aan het kijken, vind ik altijd zo leuk
Die pastorie vond ik inderdaad ook geweldigquote:Op zondag 9 januari 2011 18:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]zit ook te kijken, die verbouwde schuren (nr 2 dan met name) en die pastorie
Da's een herhalingquote:Op zondag 9 januari 2011 18:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]zit ook te kijken, die verbouwde schuren (nr 2 dan met name) en die pastorie
En die komt fan...?quote:
Heb iets met witte huizen denk ikquote:Op zondag 9 januari 2011 18:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die pastorie vond ik inderdaad ook geweldig
Dan ben je vast al 13285728 keer in Thorn geweest.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb iets met witte huizen denk iken huisjes
In wat? *google aanslingert.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan ben je vast al 13285728 keer in Thorn geweest.
Succes!quote:
En hier ben je fan van?quote:Een tombola is een soort loterij, waarbij altijd wordt uitgekeerd. Tombola is een van oorsprong Italiaans woord en het is een soort rieten mand die bij de Italiaanse variant van het spel gebruikt wordt om de loten uit te trekken.
Vaak gaat het niet om geldbedragen, maar om prijzen in natura. De spanning bevindt zich in het feit dat alle waardevolle en minder waardevolle prijzen naast of door elkaar staan uitgestald. Hoe meer loten er worden gekocht, hoe meer kans er is op een grote prijs.
De loterijnummers kunnen vooraf aan de prijzen zijn toegekend, zodat van tevoren bekend is welk nummer correspondeert met welke prijs. De prijs kan dan direct na het kopen van het lot worden geïncasseerd. Een andere variant is dat wanneer alle loten zijn verkocht de prijzen één voor één worden verloot door per prijs een nummer uit de tombola te trekken dat correspondeert met het nummer op één van de verkochte loten.
Tombola's worden vaak georganiseerd door charitatieve instellingen om geld voor een goed doel in te zamelen. De prijzen zijn dan meestal gratis (eventueel door sponsoren) ter beschikking gesteld.
Bedrijven hanteren het tombola-principe vaak om de kerstgeschenken te verdelen onder het personeel.
Het is echt een leuk ding.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:30 schreef Ml-etje het volgende:
Ah het witte dorp stadjein Limburg.
Nou in maart gaan we weer die kant op dus wie weet
Die natura, dat doet het hem natuurlijk.quote:
Heb je zoveel geld, is het nog niet genoeg.quote:
die zit wel in Weltenquote:Op zondag 9 januari 2011 18:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is echt een leuk ding.Klinkerstraatjes, oud kerkje en al.
En een Visser bonbonzaak.Is weg!
![]()
Nou ja, juist als ik zoveel geld had zou ik zeker willen zijn van mezelfquote:Op zondag 9 januari 2011 18:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb je zoveel geld, is het nog niet genoeg.
Oh dat zeker, maar als het onder je neus verkocht wordt dan is het ook dan zuur.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, juist als ik zoveel geld had zou ik zeker willen zijn van mezelf
Da's het verschil met de UK en NL. Als hier een bod aanvaard is, dan wordt gauw genoeg de voorlopige koopovereenkomst afgesloten en zit je eraan vast. Beiderzijds. Kun je wel vanaf maar dat heeft haken en ogen.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:34 schreef Ynske het volgende:
wat me wel opvalt is dat t best vaak voorkomt, dat er alle moeite gedaan word, dr een bod word gedaan, aanvaard, en alsnog afgeblazen word
das idd niet fijn nee, maar ook veel aanstaande kopers die zich bedenken en toch niet doorzetten, dan denk ik wel eens, zou t van de druk van t programma komen?quote:Op zondag 9 januari 2011 18:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's het verschil met de UK en NL. Als hier een bod aanvaard is, dan wordt gauw genoeg de voorlopige koopovereenkomst afgesloten en zit je eraan vast. Beiderzijds. Kun je wel vanaf maar dat heeft haken en ogen.
In de UK mogen ze tijdens het bieden ook met anderen in zee gaan (evt. opbieden) en ook op het laatste moment de overeenkomst nog afblazen. Lijkt me echt de hel.![]()
En dan heb je nog dat biedsysteem in Schotland/Ierland (weet ik niet meer), daar snap ik helemaal niks van. Verkoper noemt minimum bedrag en je mag als koper één eindbedrag op tafel leggen. Geloof ik.
Moet je wel letten op de datum van de opname. De laatste 2 jaar is de markt daar geëxplodeerd.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Huizen zijn daar wel een stuk goedkoper valt me telkens weer op
En dat ze nooit iets aan het huis willen doen..."lelijk behang, rare kleuren, akelige vloerbedekking"quote:Op zondag 9 januari 2011 18:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moet je wel letten op de datum van de opname. De laatste 2 jaar is de markt daar geëxplodeerd.
Of door de wetenschap dat je bod nog vrij veilig is, omdat je er zo makkelijk vanaf kunt. In NL moeten mensen zich dat al een stuk eerder bedenken. En dat vind ik helemaal niet verkeerd.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
das idd niet fijn nee, maar ook veel aanstaande kopers die zich bedenken en toch niet doorzetten, dan denk ik wel eens, zou t van de druk van t programma komen?
Al hebben ze daar meestal wel helemaal gelijk in.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En dat ze nooit iets aan het huis willen doen..."lelijk behang, rare kleuren, akelige vloerbedekking"
Dat zijn toch dingen die een NLer als eerste eruit trekt
een van ons zou daar doorheen (proberen) te kijkenquote:Op zondag 9 januari 2011 18:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En dat ze nooit iets aan het huis willen doen..."lelijk behang, rare kleuren, akelige vloerbedekking"
Dat zijn toch dingen die een NLer als eerste eruit trekt
Truttig vind ik het altijdquote:Op zondag 9 januari 2011 18:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Al hebben ze daar meestal wel helemaal gelijk in.![]()
![]()
Volgens mij niet; eerst selecteren, adres ingeven en betalen.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:45 schreef tombolafan het volgende:
Moet je inloggen ofzo voor die tickets?
Lekker, wat voor?quote:
Was het droog? (Qua uit de lucht danquote:Drie truitjes gemaakt en een uur met de honden langs de Maas gelopen, ze waren helemaal confuus dat het rengedeelte nog maar zo smal was en zelfs Sjon en Bil renden af en toe bijna het water in
Wij ook.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb iets met witte huizen denk iken huisjes
Quiche met spekjes, champi's en preiquote:Op zondag 9 januari 2011 19:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekker, wat voor?
[..]
Was het droog? (Qua uit de lucht dan).
Dat jij het geduld hebt om die truitjes in elkaar te prutsen
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:13 schreef ElisaB het volgende:
Ik zit morgen vanaf 8:30 achter mijn bureau en heb alle tijd om voor iemand te proberen NSF kaartjes te bestellen, dus roept u maar
Thanks, but no thanks.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:13 schreef ElisaB het volgende:
Ik zit morgen vanaf 8:30 achter mijn bureau en heb alle tijd om voor iemand te proberen NSF kaartjes te bestellen, dus roept u maar
Ik herhaal: Thanks, but no thanks.quote:
Goed (maar traag) baasje ben je.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:07 schreef tombolafan het volgende:
Zo, ik heb de chips van Sjefke en Nelis maar eens op mijn naam gezet
Misschien moet je naar Greys en Tombo roepen. Die gingen bestellen, ook voor mij omdat ik achter mijn bureau geen tijd heb om te bestellen.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:13 schreef ElisaB het volgende:
Spuit elfquote:Op zondag 9 januari 2011 19:21 schreef Ynske het volgende:
ik kom ook weer ergens achter
![]()
Ferry van Kinderen Voor Kinderen - Ramon's Verjaardag is Kelly
De spuit is er inmiddels vanaf. Of ze moet kunnen squirten.quote:
Nee ik maakte mezelf in 1 keer duidelijk dacht ikquote:
eerder, hoe weinig dat mens me interesseertquote:
Maar het toch hier noemen!quote:Op zondag 9 januari 2011 19:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
eerder, hoe weinig dat mens me interesseert
Dat hoor ik nu ook voor het eerstquote:Op zondag 9 januari 2011 19:21 schreef Ynske het volgende:
ik kom ook weer ergens achter
![]()
Ferry van Kinderen Voor Kinderen - Ramon's Verjaardag is Kelly
Echt niet. Dit is meer mijn ding.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Misschien moet je naar Greys en Tombo roepen. Die gingen bestellen, ook voor mij omdat ik achter mijn bureau geen tijd heb om te bestellen.![]()
Pagan en oh-oh: your loss!![]()
Als alles meezit ga ik lekker minimeeten en wapperen!![]()
![]()
(dan doe ik mijn oren wel dicht als ik de muziek helemaal niks vind)
En voor mijquote:Op zondag 9 januari 2011 19:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Misschien moet je naar Greys en Tombo roepen. Die gingen bestellen, ook voor mij omdat ik achter mijn bureau geen tijd heb om te bestellen.![]()
Pagan en oh-oh: your loss!![]()
Als alles meezit ga ik lekker minimeeten en wapperen!![]()
![]()
(dan doe ik mijn oren wel dicht als ik de muziek helemaal niks vind)
speciaal voor Ingquote:
quote:
Wat heb jij op?quote:
Lekkerquote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 17:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Van de wat?![]()
Hier vanavond ajam paniki (kip in een lekker sausje), sajoer boontjes (boontjes in een lekker sausje), rijst en cassave kroepoekEn lekker makkelijk om te maken ook!
Succesquote:Op zondag 9 januari 2011 19:40 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben even sociaal doen bij mn ouders
Dan doe ik wel asociaal thuis. Is alles weer in balans.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:40 schreef tombolafan het volgende:
Ohh lekker! Heb je over?quote:
Succesquote:Op zondag 9 januari 2011 19:40 schreef tombolafan het volgende:
ja? is t een leuk programma?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan doe ik wel asociaal thuis. Is alles weer in balans.![]()
Ik kijk nu naar wie is de reisleider. Programma met potentie. Behalve als die Brandsteder boy erop is.
Nee, dat gaat hier altijd schoon op!quote:
Dat kan ik me voorstellen, hopelijk is alles goed! Laat je het even weten?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:43 schreef Muis006 het volgende:
Ik moet morgen naar de neuro voor controle
Stiekem ben ik een beetje zenuwachtig.
Gelijk heb je eigenlijkquote:Op zondag 9 januari 2011 19:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, dat gaat hier altijd schoon op!
Aber naturlichquote:Op zondag 9 januari 2011 19:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen, hopelijk is alles goed! Laat je het even weten?
Fijnnnquote:
Ego! Maar ik ben de enige hier thuis dus ik kijk het meestal op maandag via uitzendinggemist.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Fijnnn![]()
Zeg, wie zijn hier ook al weer BZV kijkers?
Oeh, da's balen. Ik zet hier de tv gewoon op Nederland 1, puntquote:Op zondag 9 januari 2011 19:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ego! Maar ik ben de enige hier thuis dus ik kijk het meestal op maandag via uitzendinggemist.
is dat vanaaf?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Fijnnn![]()
Zeg, wie zijn hier ook al weer BZV kijkers?
Jup, altijd op zondagquote:
Eh nee, dit is een andere boerinquote:Op zondag 9 januari 2011 19:48 schreef Ynske het volgende:
k vind die boerin, zo bekend, heeft die vorig jaar niet ook meegedaan? die met die jurre?
Maar jij hoeft alleen de meneer onder duim te houden.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oeh, da's balen. Ik zet hier de tv gewoon op Nederland 1, punt![]()
Al heb ik het volgens mij vorig jaar niet gevolgd? Nou ja, dit jaar vind ik het wel leuk in ieder geval
Merde.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar jij hoeft alleen de meneer onder duim te houden.
Ik moet vanavond rekening houden met mijn mister, ouders en opa
Even mamma ompraten
Spannendquote:Op zondag 9 januari 2011 19:43 schreef Muis006 het volgende:
Die van vorig jaar was Agnes, die was leukquote:Op zondag 9 januari 2011 19:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Eh nee, dit is een andere boerinDie vond ik trouwens leuker.
I feel for youquote:
Sterkte meid!quote:Op zondag 9 januari 2011 19:43 schreef Muis006 het volgende:
Ik voel me superquote:Op zondag 9 januari 2011 19:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Spannend![]()
Maar je voelt je wel goed toch?
Ik ga voor je duimen iig
Komt goed schatje.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:43 schreef Muis006 het volgende:
Succes Yns! En veel plezier natuurlijk.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:06 schreef Ynske het volgende:
k ga afsluiten, laatste rotzooi regelen, ff bank hangen en op tijd naar bed
best spannend morgen
Mag de Mr mee?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:09 schreef Ingetje79 het volgende:
The Green Mile![]()
Succes morgen Yns![]()
Ik ga het bad es ff vol laten lopen en de bubbeltjesmat van de muur trekken.
Nu nog een fles wijn en wat franse kaasjes op de rand en tis net echt
Oeh kwijl!quote:
Daar gaan we voorquote:Op zondag 9 januari 2011 19:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik voel me superhopelijk is dat ook te zien op de CT!
Nope, dat kan niet als de bubbelmat erin zit, want dan moet ik op de slang.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet quoten aub, haal het zo weer weg
[ Bericht 55% gewijzigd door tombolafan op 09-01-2011 21:27:30 ]J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Dat was vast de combiquote:Op zondag 9 januari 2011 21:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik had de spaceballistic erin, maar die schuimde heul niet.
Liet wel akelige vlekken na in het bad trouwens, dus direct het bad maar gepoetst.
Kon ook komen doordat ik er ietwat royaal Kneipp badolie in had gegooid![]()
Maar ik ben nu wel lekker frips en glimmend
Ehhh na het camera incident met schoonzus pas ik evenquote:Op zondag 9 januari 2011 21:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Je zeurt niet Tombo![]()
Ik herken het zelfs wel, ook al heb ik niet van die heftige rammelstokkies als jij![]()
Het valt nu net bij jou gewoon net ff heel kut allemaal op 1 hoop en tegelijk enzo.
En als je niet snel een kerelt vindt, is de volgende asielactie voor jou en gaan we iedere controle met je mee en puffen we met je mee aan het bed.
De heeeeele SC![]()
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Je zeurt niet Tombo![]()
Ik herken het zelfs wel, ook al heb ik niet van die heftige rammelstokkies als jij![]()
Het valt nu net bij jou gewoon net ff heel kut allemaal op 1 hoop en tegelijk enzo.
En als je niet snel een kerelt vindt, is de volgende asielactie voor jou en gaan we iedere controle met je mee en puffen we met je mee aan het bed.
De heeeeele SC![]()
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Oke, Em El dan niet, maar daar maken we een film voor
Ja, wat zal dat kind een hoop peettantes hebbenquote:Op zondag 9 januari 2011 21:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Je zeurt niet Tombo![]()
De heeeeele SC![]()
Florianneke Faunalienquote:Op zondag 9 januari 2011 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, wat zal dat kind een hoop peettantes hebben![]()
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Oke, Em El dan niet, maar daar maken we een film voor
Lekker stel zijn zij en ik danquote:Op zondag 9 januari 2011 21:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Florianneke Faunalien
of
Florian Faunos
Of gewoon Ingetje
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En de hele SC aan mn bed
Ga ik van te voren nog wel eens deleten denk ik
Een soort Buurman en Buurman, maar dan net ff andersquote:Op zondag 9 januari 2011 21:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lekker stel zijn zij en ik dan
Flora gewoon, of Fauna
Gewoon mijn naam, lekker apartquote:Op zondag 9 januari 2011 21:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lekker stel zijn zij en ik dan
Flora gewoon, of Fauna
Luiers vind ik zo'n eitje juist!quote:Op zondag 9 januari 2011 21:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
shop wel graag kinderkleertjes
![]()
Pas ook op, mits iemand anders de luiers doet en ik weet wanneer het kindje wordt opgehaald![]()
Schei uit, dat kind houdt er een trauma aan over als ik al kokhalzend een poging waag.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Luiers vind ik zo'n eitje juist!
Ik verschoonde mn zusje al toen ik 6 was
Nee gelukkig nietquote:Op zondag 9 januari 2011 21:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Een soort Buurman en Buurman, maar dan net ff anders![]()
Tis trouwens toch niet je zusje weer he?
Of die andere?
Maar jij bent een natuurtalentquote:Op zondag 9 januari 2011 21:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Luiers vind ik zo'n eitje juist!
Ik verschoonde mn zusje al toen ik 6 was
Das waar, maar dan moet ze voor- EN achternaam spellen altijdquote:
Maar even het PvA? Jij hebt jezelf toch een doel gesteld?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet
Die andere kwam van de week langs "zomaar" en dat doet ze nooit... Dus mn andere zusje zei: "straks is ze zwanger!"
En ik dacht echt; als dat zo is dan stort ik in, echt, dat trek ik niet
En toch weet je er dan nog een glimlach en felicitatie uit te persen, om vervolgens in te stortenquote:Op zondag 9 januari 2011 21:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet
Die andere kwam van de week langs "zomaar" en dat doet ze nooit... Dus mn andere zusje zei: "straks is ze zwanger!"
En ik dacht echt; als dat zo is dan stort ik in, echt, dat trek ik niet
Dat moet ik ook altijd, kan ze in ieder geval spellen laterquote:Op zondag 9 januari 2011 21:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Das waar, maar dan moet ze voor- EN achternaam spellen altijd
Ik vind Lena een mooie naam
ESF FTW
Baan vinden, studie af, en dan serieus gaan werken aan een baby iddquote:Op zondag 9 januari 2011 21:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Maar even het PvA? Jij hebt jezelf toch een doel gesteld?
Wordt het niet minder als je daaraan denkt?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Baan vinden, studie af, en dan serieus gaan werken aan een baby idd
Wel een beetjequote:Op zondag 9 januari 2011 21:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wordt het niet minder als je daaraan denkt?
Soort van gedrevenheid? Het weten dat jij ook je kans gaat krijgen?
Hoe dan?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wel een beetjeMaar het is gewoon ver weg nog, ik had mn toekomst anders voor ogen zeg maar
In mn toekomstbeeld was ik nu allang afgestudeerd, getrouwd en moederquote:Op zondag 9 januari 2011 21:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hoe dan?
Dat je nu een vriend had en tijdens studie kindje krijgen?
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
In mn toekomstbeeld was ik nu allang afgestudeerd, getrouwd en moeder
Maar goed, dat zat er niet in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, dat heb je met mij; ik zeg wat ik denk
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Natuurlijk, maar het is meer zo dat het steeds weer een beetje wordt uitgesteld enzo, en dan "ineens" ben je 28 en heb je nog steeds niksquote:Op zondag 9 januari 2011 21:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]maar om even bot te zijn
dat wist je toch al toen je aan deze studie begon?
Of heeft het langer geduurd?
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:46 schreef ElisaB het volgende:
En toch...Ik dreig niet in te storten om alle vrouwen hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, dat heb je met mij; ik zeg wat ik denk
Ik heb er moeite mee, en mn zusje heeft nog een onstabielere situatie dan ik, dus dat zou ik heel moeilijk vinden als zij zwanger zou zijn
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
28 joh tijd genoeg toch?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar het is meer zo dat het steeds weer een beetje wordt uitgesteld enzo, en dan "ineens" ben je 28 en heb je nog steeds niks
Het kan altijd ergerquote:Op zondag 9 januari 2011 21:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar het is meer zo dat het steeds weer een beetje wordt uitgesteld enzo, en dan "ineens" ben je 28 en heb je nog steeds niks
Ik wilde het niet zeggenquote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:46 schreef ElisaB het volgende:
En toch...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, dat heb je met mij; ik zeg wat ik denkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:
Net als in je droomquote:Op zondag 9 januari 2011 21:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, in mn jeugd had ik gewoon bedacht dat ik nu al mn derde zou hebben ofzo
Ik ga maar voor een drieling![]()
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik denk niet dat Tombo met instorten ook echt finaal crashen bedoelt![]()
Meer van "godver, zij wel, ik niet, JdikkeF.....Goh, wat leuk! Gefeliciteerd....deur uitwerken en potje janken"
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]Ja datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Oh echt?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, in mn jeugd had ik gewoon bedacht dat ik nu al mn derde zou hebben ofzo
Ik ga maar voor een drieling![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, en dan een kabouter die de kast in rentquote:
Je krijgt een drieling van Van Velzen en ze worden in de kast geborenquote:Op zondag 9 januari 2011 21:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, en dan een kabouter die de kast in rent
Een drieling wil ik niet neequote:Op zondag 9 januari 2011 21:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh echt?
Moet bekennen dat als ik nu vriendinnen al dan niet ouder soms moeilijk zie doen of zie balen dat ik zoiets heb van tsja.. is het nou echt zo leuk.
Maar kan me ook voorstellen dat iemand het geweldig vindt. Gisteravond zat de visite vol overgave te vertellen hoe leuk ze kids vindt
Het zal aan mij liggen, maar 28 is vet jongquote:Op zondag 9 januari 2011 21:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Of in de kast verwektquote:Op zondag 9 januari 2011 21:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je krijgt een drieling van Van Velzen en ze worden in de kast geboren
Heet ze stiekem toch Marloesquote:Op zondag 9 januari 2011 21:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het zal aan mij liggen, maar 28 is vet jong![]()
Desalniettemin (die heb ik nou altijd al eens willen gebruiken!) toch kut voor je
Hij heeft wel een groot hoofdquote:Op zondag 9 januari 2011 21:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]Als ze net zo klein zijn als hij wordt het een makkelijke bevalling
Hihi toch nietquote:Op zondag 9 januari 2011 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Een drieling wil ik niet nee![]()
Maar idd, iedereen is anders
Ja, wat nouquote:
Ik ook ja!quote:Op zondag 9 januari 2011 21:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik denk ook dat iedereen echt eerst moet wennen aan de drukte van een fulltime kind
Ik denk serieus dat ik er nooit aan zou kunnen wennenquote:Op zondag 9 januari 2011 21:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik denk ook dat iedereen echt eerst moet wennen aan de drukte van een fulltime kind
Desalniettemin betwijfel ik het op zijn plaats zijn van dit woord Qquote:Op zondag 9 januari 2011 21:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, wat noudie kan ik nooit ergens bij gebruiken!
Je weet het echt niet, over 2 jaar, als je helemaal gesetteld bent in jullie huis, een leuke baan hebt enz. enz. kun je zo ineens beginnen te rammelen.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat ik er nooit aan zou kunnen wennen![]()
Je bent ook al je vrijheid kwijt dan, zeg maar.
Maar goed, 21 year old (almost 22) speakingafijn, over 5 jaar zwanger
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ondanks dat krijg je een likje op je wimper!quote:Op zondag 9 januari 2011 22:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Desalniettemin betwijfel ik het op zijn plaats zijn van dit woord Q
Zwart graag, Maybellinequote:Op zondag 9 januari 2011 22:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ondanks dat krijg je een likje op je wimper!
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:59 schreef Qwea het volgende:
JIj mankeert iets hoorquote:Op zondag 9 januari 2011 22:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoppaaaaa, schaamlipcorrectie en buikbandenadd....het moet niet gekker worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |