Nee, niets bijzonders. Heb vanmiddag al Yoga gehad. Straks komt wel mijn pa even langs, die moet wat aan mijn fiets doen.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ga je vandaag nog iets leuks doen? Ik zou naar acteerles moeten maar ik ga niet want ik heb geen zin
Niks bijzonders. Ik slik wel medicatie die gedragsveranderingen kunnen veroorzaken, maar we zaten beetje te geinen.quote:
Hoe is het gegaan met yoga eigenlijkquote:Op zondag 9 januari 2011 15:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, niets bijzonders. Heb vanmiddag al Yoga gehad. Straks komt wel mijn pa even langs, die moet wat aan mijn fiets doen.
Was wel leuk. Wel moeilijk soms maar denk wel dat ik dit vaker wil gaan doen.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe is het gegaan met yoga eigenlijk
Klinkt goedquote:Op zondag 9 januari 2011 15:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Was wel leuk. Wel moeilijk soms maar denk wel dat ik dit vaker wil gaan doen.
EK allround dit weekend, en nee daar heb ik maar niet aan meegedaan.quote:
Nee maar ik vind het niet eens erg, dit was echt zo vet goed gedaan door Skobrevquote:
Hoe sympathiek van jequote:Op zondag 9 januari 2011 15:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
EK allround dit weekend, en nee daar heb ik maar niet aan meegedaan.
Ik gun een ander ook eens keer een kans
Sympathieke vent ookquote:Op zondag 9 januari 2011 15:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee maar ik vind het niet eens erg, dit was echt zo vet goed gedaan door Skobrev
Ja, ik krijg ook een enorme dut. Ga ook maar iets van koffie tot me nemenquote:
Ken je de cd. Leftoverture van ze (Kansas dus)quote:Op zondag 9 januari 2011 15:36 schreef TheFamousMan het volgende:
I close my eyes,
only for a moment,
and the moment is gone
Heb ik om twee uur al gedaan. Champignon-Hamquote:
ik een sapjequote:
Dat heb ik nou nooit in huis. Meestal drink ik sinas of lemon lime. Af en toe heb ik casis in huis.quote:
OKeequote:
Cassisquote:Op zondag 9 januari 2011 15:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nooit in huis. Meestal drink ik sinas of lemon lime. Af en toe heb ik casis in huis.
wat gaaf zegquote:
Duurt mij ook meestal te lang. Geef mij maar spelletjes als Set enzoquote:
Het grootste nadeel vind ik inderdaad de tijd van het spelquote:Op zondag 9 januari 2011 16:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Duurt mij ook meestal te lang. Geef mij maar spelletjes als Set enzo
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Dan is de strategie simpel. Alles kopen wat je kopen kunt.quote:
Druiper?quote:
quote:
Lekkerquote:Op zondag 9 januari 2011 17:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, naturel.
Heb eten meegekregen van Marijke![]()
Forum Opties | |
---|---|