Genoteerd.Alleen inclusief verzenden nog wel iets te laag.quote:
Ff uit mijn hoofd heb ik er idd zo'n apparte "module" bij laten plaatsen, zodat die stabiel op een auto-accu kan blijven draaien. Deze is simpel los te koppelen en een gewone voeding aan te sluiten. Heb ut geheel in een houten kistje getimmerd. Zal daar vanavond wel even een foto van maken.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:57 schreef Sjechov het volgende:
Zit hier ook alles bij tbv de stroom voorziening?
Als hij helemaal compleet is (en ik er dus niets meer voor hoef bij te kopen) dan denk ik even na over een bod.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:25 schreef ursel het volgende:
[..]
Genoteerd.Alleen inclusief verzenden nog wel iets te laag.
[..]
Ff uit mijn hoofd heb ik er idd zo'n apparte "module" bij laten plaatsen, zodat die stabiel op een auto-accu kan blijven draaien. Deze is simpel los te koppelen en een gewone voeding aan te sluiten. Heb ut geheel in een houten kistje getimmerd. Zal daar vanavond wel even een foto van maken.
Is goed (zal vast morgen worden, overigens geen probleem).quote:Op maandag 10 januari 2011 16:14 schreef ursel het volgende:
Hij was idd compleet en klaar om geinstalleerd te worden.
Ik zou nu geen flauw idee meer hebben wat er exact inzit, behalve wat er nog op de dozen staat.![]()
Ik kom er vanavond wel even op terug
Het liefst verkoop ik het allemaal als een set. Even afwachten wat de andere geinteresseerden doen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:51 schreef djkoelkast het volgende:
En hoe veel wil je voor de touchscreen alleen?
Staat in Den Haag.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:02 schreef rood_wit_blauw het volgende:
waar eventueel getest af te halen?
Via een sigaretten aansteker dinges.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:48 schreef Sjechov het volgende:
Hoe wordt deze uiteindelijk voorzien van stroom?
Direct van de accu af of via de aansteker plug?
Wat is er mogelijk ... ?
2 sigaretten aanstekers?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:23 schreef ursel het volgende:
Via een sigaretten aansteker dinges.![]()
Touchscreen trouwens ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |