quote:Op zondag 9 januari 2011 12:43 schreef LieLie het volgende:
Hier ook zo'n zondagje!
Beetje computeren, straks nog even wandelen en wat lezen voor m'n essay en eten koken.
Drukke week voor de boeg, met de trip naar Brussel!
Wordt nog wel afkicken van hier!![]()
quote:
Wandelen, rotzooi ruimen, brood bakken, Geroosterde Kip met couscous met rozijnen en amandelen maken, rotzooi ruimen en hopelijk EIN-DE-LIJK eens beginnen met een trouwalbumquote:Op zondag 9 januari 2011 12:41 schreef DarkElf het volgende:
lekkere aanrommelzondagendje wandelen zo, wat koken, wat lezen, misschien in bad... heerlijk zo'n dagje
wat gaan jullie doen en koken/eten vandaag?
Viskoekjes zijn van Ainsleyquote:Op zondag 9 januari 2011 12:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
wandelen met Sam, wat lezen, viskoekjes van Pee koken en hangoptoetje toe maken..
Oeh goeie! Ik heb nog in balsamico ingelegde uitjes om door de salade te doenquote:Op zondag 9 januari 2011 12:48 schreef DarkElf het volgende:
viskoekjes van ainsley zijn idd erg lekker, met een salade met sjalotjes uit de oven met balsamico en parmezaanse kaas nog lekkerder
Ik noteer dit evenquote:Op zondag 9 januari 2011 12:48 schreef DarkElf het volgende:
viskoekjes van ainsley zijn idd erg lekker, met een salade met (bijv rucola) sjalotjes uit de oven met balsamico en parmezaanse kaas nog lekkerder(vind ik dan he?
)
ainsley's viskoekjes zijn ook yummie, die bedoelde ik met die saladequote:Op zondag 9 januari 2011 12:53 schreef PdeHoog het volgende:
Ze waren niet van AinsleyZe waren van Gino
![]()
quote:Op zondag 9 januari 2011 12:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ainsley's viskoekjes zijn ook yummie, die bedoelde ik met die salade
Zie je.. gewoon van Pee dusquote:Op zondag 9 januari 2011 12:53 schreef PdeHoog het volgende:
Ze waren niet van AinsleyZe waren van Gino
![]()
Die salade staat ook in Ainsley toch?quote:Op zondag 9 januari 2011 12:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ainsley's viskoekjes zijn ook yummie, die bedoelde ik met die salade
yep. meestal gooi ik er nog wat dingen extra door: pijnboompitten bijv en wat verse kruiden als ik ze heb...quote:Op zondag 9 januari 2011 12:54 schreef LieLie het volgende:
[..]
Die salade staat ook in Ainsley toch?
Oe...die is goedquote:Op zondag 9 januari 2011 12:55 schreef golfer het volgende:
Hier ook iets van Ainsley vanavond.
Kip met chorizo stoofpot.
Wij halen alles van inet, hebben geen boeken van hem hoorquote:Op zondag 9 januari 2011 12:57 schreef DarkElf het volgende:
ainsley verdient leuk geld aan al die fokkers
Kipfilet gebruikenquote:Op zondag 9 januari 2011 12:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de stoofkip met bot, maar we zullen zien
door je naked chef van t botje laten plukken voor je je bordje krijgt?quote:Op zondag 9 januari 2011 12:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de stoofkip met bot, maar we zullen zien
Die heb je al tutquote:
Jaquote:Op zondag 9 januari 2011 12:57 schreef DarkElf het volgende:
ainsley verdient leuk geld aan al die fokkers
Wel waar, we hebben wel 1 gekregen kookboek van hem tussen de kookboeken staan.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:57 schreef Bluezz het volgende:
Wij halen alles van inet, hebben geen boeken van hem hoor
quote:Op zondag 9 januari 2011 12:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die heb je al tutOf had ik die aan iemand anders gestuurd
Nou ja...ff geduld
Zit er ook bij. Samen met stukken kip aan bot.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:57 schreef PdeHoog het volgende:
Kipfilet gebruikenDoe ik ook
In kleine stukjes gesneden
Wordt het lekker lobbig/dik van he?quote:Op zondag 9 januari 2011 13:14 schreef Sunnythesun het volgende:
de hangop van karnemelk wordt lekker
Heb het even doorgeroerd omdat de dikke laag aan de theedoek er voor zorgde dat de rest van het vocht er niet uit kon. Lepeltje even afgelikt en jum! Dat gaat erg lekker worden vanaaf met de kletskop (kijken of ik het voor elkaar krijg er daar maar 4 van te maken) en caramelsaus (en ook dat moet in heel kleine portie, kijken of dat lukt)
![]()
Dat klinkt heerlijk!quote:Op zondag 9 januari 2011 13:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Heb het even doorgeroerd omdat de dikke laag aan de theedoek er voor zorgde dat de rest van het vocht er niet uit kon. Lepeltje even afgelikt en jum! Dat gaat erg lekker worden vanaaf met de kletskop (kijken of ik het voor elkaar krijg er daar maar 4 van te maken) en caramelsaus (en ook dat moet in heel kleine portie, kijken of dat lukt)
![]()
ja! ben benieuwd naar het eindresultaatquote:
Ja, dat klinkt idd heerlijk!quote:Op zondag 9 januari 2011 13:14 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
quote:Op zondag 9 januari 2011 13:14 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
lekkerquote:Op zondag 9 januari 2011 13:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik wil binnenkort ook eens Tzatziki maken. Dan de yoghurt ook uit laten lekken en dan met komkommer en knoflook evt andere dingetjes een lekkere smaak er aan geven
Klinkt als slecht weer om te tennissen, FFT!quote:Op zondag 9 januari 2011 13:47 schreef FutureFairytale het volgende:
kan wel janken. Wat een k-baan/wedstrijd. 2x op mn bek gegaan, knieen open, ballen kwamen niet omhoog, veel wind, verblind door de zon.. Echt frustrerend
Balen!quote:Op zondag 9 januari 2011 13:47 schreef FutureFairytale het volgende:
kan wel janken. Wat een k-baan/wedstrijd. 2x op mn bek gegaan, knieen open, ballen kwamen niet omhoog, veel wind, verblind door de zon.. Echt frustrerend
Hier ook soep, maar dan mosterdsoep.quote:Op zondag 9 januari 2011 13:47 schreef Isabeau het volgende:
Soep staat op (broccoli-courgette) (volgens het recept 'roomsoep' maar dat vind ik toch wat overdreven als je melk ipv slagroom gebruikt).
Kopje thee tegen de hoofdpijn hier
Hij durft je irl geen prettig verblijf te wensen.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:06 schreef Stereotomy het volgende:
Zo geland
Mooie kamer. Alleen waarom heeft die jongen nou geen afvalbak?
Also tevens eerste vel papier wat ik op z'n bureau aantref begint met 'Lief, ik schrijf deze brief aan je omdat als ik voor je sta ik geen woorden kan vinden...'Mensen ruim je spul op als je verhuist!!
_!
Anyway. Even kijken of onderbuurmeisje al wakker is en spullen verhuizen.
Leuk!quote:Op zondag 9 januari 2011 14:26 schreef Vork het volgende:
[..]
En ik heb geen idee wat ik er allemaal in heb gedaan, maar het is wel goed gelukt
Ik kon geen goed recept vinden. Nouja, eentje met geglaceerde worteltjes, maar ik had alleenmaar winterpeen in huis en geen zin om meer dan een pan te moeten gebruiken. Uiteindelijk heb ik er wel nog wat peen in gedaan en meegekookt en een beetje ahornsiroop voor het idee.quote:
Ik kook bijna nooit precies volgens een recept en het lukt altijd wel. Zelfs als ik ui wegliet, smaakte het prima!quote:Op zondag 9 januari 2011 14:36 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik kon geen goed recept vinden. Nouja, eentje met geglaceerde worteltjes, maar ik had alleenmaar winterpeen in huis en geen zin om meer dan een pan te moeten gebruiken. Uiteindelijk heb ik er wel nog wat peen in gedaan en meegekookt en een beetje ahornsiroop voor het idee.
Ik had nu ook geen ui trouwens en dat terwijl ik gewoon uien in huis heb en ik eigenlijk vrij weinig klaar maak zonder ui. Wel knoflookquote:Op zondag 9 januari 2011 14:39 schreef krakkemieke het volgende:
Ik kook bijna nooit precies volgens een recept en het lukt altijd wel. Zelfs als ik ui wegliet, smaakte het prima!
Ik ook meestal, maar dit was ivm een dieet. Dus ook geen knoflook.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:41 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik had nu ook geen ui trouwens en dat terwijl ik gewoon uien in huis heb en ik eigenlijk vrij weinig klaar maak zonder ui. Wel knoflook.
Mag ook niet op zondag.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, was lekker buiten![]()
Moet eigenlijk stofzuigen zie ik, maar ik heb geen zin![]()
Je wilde graag Hare Krishna worden?quote:Op zondag 9 januari 2011 14:41 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ook meestal, maar dit was ivm een dieet. Dus ook geen knoflook.
Samquote:Op zondag 9 januari 2011 14:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, was lekker buiten![]()
Moet eigenlijk stofzuigen zie ik, maar ik heb geen zin![]()
Die is er de oorzaak van jaquote:
Fotoquote:Op zondag 9 januari 2011 14:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die is er de oorzaak van ja![]()
*proest* zie nu dat hij in de andere hoek van de bank ligt te tukken, met zijn kop tussen 2 kussens in de hoek gedruktziet er echt niet uit!
Ik moest het even googlen, want in tegenstelling tot sommige mensen hier heb ik totaal geen enkele vorm van medische achtergrond, maar een chronische darmontsteking dus. Naar lijkt me dat.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:49 schreef krakkemieke het volgende:
Nee, mijn vader had colitis ulcerosa.
Heel vervelend idd. Maar dat is dan ook alles, je gaat er niet dood aan.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:57 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik moest het even googlen, want in tegenstelling tot sommige mensen hier heb ik totaal geen enkele vorm van medische achtergrond, maar een chronische darmontsteking dus. Naar lijkt me dat.
Goed gedaan, zolang red ik nog niet!quote:Op zondag 9 januari 2011 14:59 schreef PdeHoog het volgende:
Hi85 minuten gewandeld
Zo eens even de GPS-log erbij pakken
Nu eerst wat olijfjes en een glaasje spa appel
Nou, ik ben inmiddels wel tot de conclusie gekomen dat die vierdaagse dit jaar een tikkie te hoog gegrepen zou zijn: ik heb nu last van mijn rug, mijn knieeen en mijn scheenbenenquote:Op zondag 9 januari 2011 15:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Goed gedaan, zolang red ik nog niet!
quote:Op zondag 9 januari 2011 15:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, ik ben inmiddels wel tot de conclusie gekomen dat die vierdaagse dit jaar een tikkie te hoog gegrepen zou zijn: ik heb nu last van mijn rug, mijn knieeen en mijn scheenbenen
quote:Op zondag 9 januari 2011 15:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, ik ben inmiddels wel tot de conclusie gekomen dat die vierdaagse dit jaar een tikkie te hoog gegrepen zou zijn: ik heb nu last van mijn rug, mijn knieeen en mijn scheenbenen
quote:Op zondag 9 januari 2011 15:15 schreef Anthraxx het volgende:
Is dit het groepje die series met de 4daagse mee willen doen?
quote:Op zondag 9 januari 2011 15:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
je moet dat ook rustig opbouwen. Volgend jaar als mogelijk doel stellen, dan heb je nog 1,5 jaar. Lijkt me realistischer
quote:En als je écht serieus bent probeer ik met je mee te doen, goed?
Seriesquote:Op zondag 9 januari 2011 15:15 schreef Anthraxx het volgende:
Is dit het groepje die series met de 4daagse mee willen doen?
Series = Serieusquote:Op zondag 9 januari 2011 15:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SeriesNee hoor
Een keer is meer dan genoeg
quote:Op zondag 9 januari 2011 15:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Series = Serieus. Niet meerdere keren dus, maar een enkele keer
. Wil ik ook nog steeds
Nadeel is wel dat ik van bijna nul beginquote:Op zondag 9 januari 2011 15:19 schreef golfer het volgende:
Half jaar oefenen is meestal wel genoeg, maar dan moet je je wel laten adviseren over goede schoenen om de spieren in been en rug te ontlasten.
Niks moet hequote:
Check! Ook maar weer mee beginnen vanaf morgenochtend.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:21 schreef Vork het volgende:
Buik- en rugspieren trainen is ook geen overbodige luxe
Begin maar met de avondvierdaagse dan.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:22 schreef PdeHoog het volgende:
Niks moet heMaar ik heb mezelf dat voorgenomen: gewoon een keer in mijn leven die vierdaagse doen! Ik ben verder helemaal niet sportief, maar dat moet ik kunnen!
Die ga ik dit jaar doen jaquote:Op zondag 9 januari 2011 15:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Begin maar met de avondvierdaagse dan.
quote:HAARLEM Twee PVV'ers hebben zich teruggetrokken van de kandidatenlijst van deze partij voor de Provinciale Statenverkiezingen in Noord-Holland.
Onder hen de nummer twee van de kandidatenlijst, Carlo de Bruijn. Naast De Bruijn stapt ook de nummer 14, Oege Bakker, op.
Volgens lijsttrekker Hero Brinkman is er geen sprake van ruzie binnen de partij. De Bruijn trekt zich terug omdat hij een nieuwe baan heeft die niet zou zijn te combineren met het lidmaatschap van Provinciale Staten. Bakker stapt op vanwege persoonlijke omstandigheden, die niet nader zijn toegelicht.
Brinkman vindt het ontzettend jammer dat de kandidaten van de lijst af zijn, maar zegt er alle begrip voor te hebben. De PVV in Noord-Holland gaat nu verder met 15 kandidaten voor de verkiezingen van Provinciale Staten. Die zijn op 2 maart.
Heel goedquote:Op zondag 9 januari 2011 15:26 schreef borisz het volgende:
[..]
Zes keer uitgelopen.
2x 5 en 4x 10 op de basisschool
Ik ook zoiets op de lagere school en daarna als begeleider van mijn zoontje nog 2x op latere leeftijd.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:26 schreef borisz het volgende:
Zes keer uitgelopen.
Ik vond die 5 van net al best watquote:Op zondag 9 januari 2011 15:41 schreef Sunnythesun het volgende:
ik wil binnenkort eens van station Nijverdal naar station Holten lopen (of andersom). Dat is 14 km. Als iemand zin heeft om mee te doen.. geen idee nog wanneer hoor..
Leuk! (onder voorbehoud dat ik kan).quote:Op zondag 9 januari 2011 15:41 schreef Sunnythesun het volgende:
ik wil binnenkort eens van station Nijverdal naar station Holten lopen (of andersom). Dat is 14 km. Als iemand zin heeft om mee te doen.. geen idee nog wanneer hoor..
Spreken we dan wel gewoon even goed afquote:Op zondag 9 januari 2011 15:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Leuk! (onder voorbehoud dat ik kan).
Er staat er hier ook net eentje in de oven. Ben benieuwd naar dat mengsel van Andesmeel met quinoa.quote:
Ik ook zoiets en ook nog een aantal keren een enkele avond als moeder zeg maarquote:Op zondag 9 januari 2011 15:26 schreef borisz het volgende:
Zes keer uitgelopen.
quote:Op zondag 9 januari 2011 15:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Spreken we dan wel gewoon even goed af![]()
Ik heb gister 9,5 gedaan, wil dat volgende week weer doen. Daarna iets meer.. rustige opbouw.
Leuke is dat we dan met de trein vanuit Wierden kunnen gaan: eerst naar het ene station en dan 3 uur lopen. Dan vanaf dat station weer naar Wierden.En daar dan lekker lunchen of zo!
Dat maakt het al weer een stuk aantrekkelijkerquote:Op zondag 9 januari 2011 15:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb gister 9,5 gedaan, wil dat volgende week weer doen. Daarna iets meer.. rustige opbouw.
Leuke is dat we dan met de trein vanuit Wierden kunnen gaan: eerst naar het ene station en dan 3 uur lopen. Dan vanaf dat station weer naar Wierden.En daar dan lekker lunchen of zo!
sja.. 14 kilometer he.. ga uit van gemiddeld 5km/h inclusief een kleine pauze tussendoorquote:
Ik vind het nog steeds wel een beetje zonde dat ik in het voorjaar toen we naar Lago Maggiore zijn geweest zo niet in vorm was. Want we hebben toen een stuk gewandeld in de bergen en dat was supermooi, maar ik had wel verder gekund en meer kunnen genieten als ik wat fitter was geweestquote:Op zondag 9 januari 2011 15:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
sja.. 14 kilometer he.. ga uit van gemiddeld 5km/h inclusief een kleine pauze tussendoor![]()
Wil komende zomer ook weer moeiteloos 12-15 km wandelingen in Wales (of wat het dan ook wordt) kunnen.
Ik snap het helemaal maar ik moet er niet aan denkenquote:Op zondag 9 januari 2011 15:49 schreef Sunnythesun het volgende:
sja.. 14 kilometer he.. ga uit van gemiddeld 5km/h inclusief een kleine pauze tussendoor![]()
Wil komende zomer ook weer moeiteloos 12-15 km wandelingen in Wales (of wat het dan ook wordt) kunnen.
Bekend plekje voor mijquote:Op zondag 9 januari 2011 15:51 schreef AnneX het volgende:
Weer terug van wandelen en even langs de Lek en óp de stuwen bij Vianen kijken.
Die staan open en het water stroomt hard.
Nog niet spectaculair hoog.
Dat had ik in Schotlandquote:Op zondag 9 januari 2011 15:52 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds wel een beetje zonde dat ik in het voorjaar toen we naar Lago Maggiore zijn geweest zo niet in vorm was. Want we hebben toen een stuk gewandeld in de bergen en dat was supermooi, maar ik had wel verder gekund en meer kunnen genieten als ik wat fitter was geweest
quote:Op zondag 9 januari 2011 15:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik snap het helemaal maar ik moet er niet aan denken![]()
Wales, leuk!!(lijkt me)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 januari 2011 16:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Kletskoppen zijn goed gelukt![]()
de kleinste net geproefd..
Lijkt me leukquote:Op zondag 9 januari 2011 15:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
en goeie schoenen kopenquote:Op zondag 9 januari 2011 16:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lijkt me leukMaareh...misschien moet ik eerst ff wat meer trainen
Deze maand dus ff geen geld voor helaasquote:
quote:Ik moet daar ook nog voor trainen hoor! Ik zou het nu wel redden, maar ik wil eerst de 10k makkelijk kunnen lopen. Dan weer een stapje verderEn ik moet dan nog gaan bedenken welke kant we op gaan lopen. Van Holten naar Nijverdal is meer klimmen denk ik, andersom meer dalen. En ik ben beter in klimmen
quote:Op zondag 9 januari 2011 16:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Deze maand dus ff geen geld voor helaas
[..]Klimmen is beter voor mijn benen denk ik
Minder schokken op de knieen
Yupquote:Op zondag 9 januari 2011 16:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
daarom ben ik daar ook beter in
![]()
En die schoenen komen wel, maar dan moet je nu niet gaan forceren, maar dat weet je zelf ook welMisschien handig eerst eens een paar keer achter elkaar 6 tot 8k lopen tot dat pijnvrij is.
Gewoon vaak doen dan dus!quote:Op zondag 9 januari 2011 16:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
YupIk heb wat bekende rondjes hier die ik fijn kan lopen.
ga ik ook eens doen...quote:Op zondag 9 januari 2011 16:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Kletskoppen zijn goed gelukt![]()
de kleinste net geproefd..
Zelfs de 5 ging mij een jaar geleden niet zo makkelijk afquote:Op zondag 9 januari 2011 16:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Gewoon vaak doen dan dus!![]()
Ik moest gister op die 10k ook mijn conditie aanspreken na 1,5 uur, ik wil dat dat niet meer nodig is, dan kan ik een stap verder gaan
ubersimpelquote:
Is het zonder amandel ook nog een kletskop?quote:Op zondag 9 januari 2011 16:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ubersimpel![]()
50gr bloem
100gr basterdsuiker
25gr boter
40gr amandelschaafsel grof gehakt
kaneel
deeg van kneden, beginnend bij de boter en suiker, dan bloem en kaneel er bij, drupje water om er een geheel van te maken, amandelschaafsel er door. 10 minuten op 220 graden of tot ze mooi bruin zijn. Ongeveer voor 20 stuks.
Dat betwijfel ikquote:Op zondag 9 januari 2011 16:26 schreef LieLie het volgende:
[..]
Is het zonder amandel ook nog een kletskop?
Dat blijktquote:
Dan moet ik mijnquote:Op zondag 9 januari 2011 16:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat betwijfel ikdan is het meer gesmolten suiker met bloem
Ziet er wild uit B!quote:Op zondag 9 januari 2011 16:28 schreef Bluezz het volgende:
Mooie foto AnneX!
Mijn andesbroodje is niet heul erg groot geworden, maar luchtig én lekker
Dat kapje wat er naast lag? Die is met boter en halvajam naar binnen verdwenen
[ afbeelding ]
Ja, ik dus ook pas na 1,5 uur flink stappen.. dus kan best snel iets verder gaan lopenquote:Op zondag 9 januari 2011 16:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat blijkt![]()
Conditietechnisch gezien viel het me mee. Ik werd pas echt moe toen ik vlak bij huis was
Hey wat leuk, we hebben alle ingrediënten in huis... maar ik wil ze niet maken want dan moeten ze ook opgegetenquote:Op zondag 9 januari 2011 16:26 schreef Sunnythesun het volgende:
ubersimpel![]()
50gr bloem
100gr basterdsuiker
25gr boter
40gr amandelschaafsel grof gehakt
kaneel
deeg van kneden, beginnend bij de boter en suiker, dan bloem en kaneel er bij, drupje water om er een geheel van te maken, amandelschaafsel er door. 10 minuten op 220 graden of tot ze mooi bruin zijn. Ongeveer voor 20 stuks.
Het viel hier in het bos redelijk mee!quote:Op zondag 9 januari 2011 16:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, ik dus ook pas na 1,5 uur flink stappen.. dus kan best snel iets verder gaan lopenen sneller.. zal ook makkelijker gaan als alle ijs verdwenen is
![]()
quote:Op zondag 9 januari 2011 16:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hey wat leuk, we hebben alle ingrediënten in huis... maar ik wil ze niet maken want dan moeten ze ook opgegeten
* Bluezz houdt adem inquote:Op zondag 9 januari 2011 16:32 schreef Stereotomy het volgende:
Dozen verhuisd
ff de weegschaal uitpakken en erop staan
Nicequote:Op zondag 9 januari 2011 16:28 schreef Bluezz het volgende:
Mooie foto AnneX!
Mijn andesbroodje is niet heul erg groot geworden, maar luchtig én lekker
Dat kapje wat er naast lag? Die is met boter en halvajam naar binnen verdwenen
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, dank je voor de kletskoppen reseppie ! -> opgeslagen.
En lekker broodje Blu: maakte dat ingrediënt nou nog wat uit ?
jezus wat lichtquote:Op zondag 9 januari 2011 16:37 schreef Stereotomy het volgende:
Weegschaal uitgepakt, ff op gaan staan: 63.7 kg![]()
![]()
Weeeee
Licht figuurtje jijquote:Op zondag 9 januari 2011 16:37 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
Weeeee
BMI in de 22'ers, lekker
quote:Op zondag 9 januari 2011 16:37 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
Weeeee
BMI in de 22'ers, lekker
Niks mis mee tochquote:
Dat zeg ik ook altijdquote:
Whehehe, ik heb ze toch gemaakt. Zitten nu in de oven.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:32 schreef Bluezz het volgende:
Hey wat leuk, we hebben alle ingrediënten in huis... maar ik wil ze niet maken want dan moeten ze ook opgegeten
quote:Op zondag 9 januari 2011 17:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Whehehe, ik heb ze toch gemaakt. Zitten nu in de oven.
quote:Op zondag 9 januari 2011 17:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Whehehe, ik heb ze toch gemaakt. Zitten nu in de oven.
Meer hoor. Wel tot 1,5 kilo per stuk.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:50 schreef Isabeau het volgende:
Dat zeg ik ook altijdVolgens mij minstens een kilo per stuk hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op zondag 9 januari 2011 17:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Meer hoor. Wel tot 1,5 kilo per stuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het ruikt erg lekkerquote:Op zondag 9 januari 2011 16:36 schreef AnneX het volgende:
En lekker broodje Blu: maakte dat ingrediënt nou nog wat uit ?
Ja, want ik kan er eentje gewoon opleggenquote:
ja was even doorkneden tot het minder plakte.. toen ik de amandelen er door deed ging het goed bij mij.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die man is niet te houwe vandaag in de kitchen![]()
Wel lastig en plakkerig
hehe ja ze lopen flink uit.. moet ook he: plat en knapperigquote:Op zondag 9 januari 2011 17:12 schreef golfer het volgende:
Ze worden in de oven nog wat groter en zitten nu bijna aan elkaar vast.
Goede beslissing, de grote golf aan masterstudenten komt nuquote:Op zondag 9 januari 2011 17:10 schreef Memento-Mori het volgende:
Steer, op de kamer in zelfde complex als mijn kamer (iets kleiner zelfs) staat nu iemand van juni 2008 bovenaan, heb best mazzel gehad
Bijna ging het te hard. Beetje donkerbruin aan de randjes geworden. Nu afkoelen en harden.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:13 schreef Sunnythesun het volgende:
hehe ja ze lopen flink uit.. moet ook he: plat en knapperig
heb net ontdekt dat de gamma 850 meter lopen isquote:Op zondag 9 januari 2011 17:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goede beslissing, de grote golf aan masterstudenten komt nu
Kan niet wachten totdat ik voor je kan koken hier.
Hooters woont in de buurt van die Gammaquote:Op zondag 9 januari 2011 17:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heb net ontdekt dat de gamma 850 meter lopen ishandig voor t verven
morgen woonpunt nog ff bellen voor contractondertekening enzo, dat dat pas maandag volgende week wordt
Oeh ja, lekker donker! Gaat snel he!! Minuut of 7-8 is misschien veiliger om aan te houdenquote:Op zondag 9 januari 2011 17:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Bijna ging het te hard. Beetje donkerbruin aan de randjes geworden. Nu afkoelen en harden.
[ afbeelding ]
Is die uit beeld trouwens?quote:Op zondag 9 januari 2011 17:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hooters woont in de buurt van die Gamma
wonen er ook lekkere kerels?quote:Op zondag 9 januari 2011 17:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hooters woont in de buurt van die Gamma
Die zit bij mij op het reservebankjequote:
Ze heeft 3 dronken Poolse kerels als huisgenotenquote:
ik sla overquote:Op zondag 9 januari 2011 17:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die zit bij mij op het reservebankje
[..]
Ze heeft 3 dronken Poolse kerels als huisgenoten![]()
Ja, ga ik volgende keer doen. Nu zat er dus echt een beetje verbrand smaakje aan en ze zijn nu in de vuilnisbak beland.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Oeh ja, lekker donker! Gaat snel he!! Minuut of 7-8 is misschien veiliger om aan te houden
Ook, maar ik ga meestal naar die van 200 meter verderop, aan de Helmstraat. Die is groter dan die van de Markt. Beide zijn dicht.quote:
Goed excuus iddquote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 17:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ook, maar ik ga meestal naar die van 200 meter verderop, aan de Helmstraat. Die is groter dan die van de Markt. Beide zijn dicht.
Stom, vorig jaar waren ze in december altijd op zondag van 12:00-18:00 open.
Nee. Wierden is gewoon achtergesteld gebiedquote:Op zondag 9 januari 2011 17:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Hier zijn winkels gewoon nooit open op zondagverwende nesten
![]()
Er is één grote AH open in Maastricht, aan de andere kant van de Maas.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Die van ons is nog steeds tussen 12 en 20u open.
Niet alleen Wierden hoorquote:Op zondag 9 januari 2011 17:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee. Wierden is gewoon achtergesteld gebiedTweedewereld gemeente
Wil je coke bij je kebab? Medium 1 gram, Large 2 gram, Supersizen 5 gram.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Hij zit in een soort steegje waar we verder nooit komen, dus hij was ons nooit opgevallen
Ik wilde ook gaan (bij ons wel open) maar heb geen zin.. och dan maar niet eten een keerquote:
we hebben het wel over een steegje in Wierden hequote:Op zondag 9 januari 2011 17:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wil je coke bij je kebab? Medium 1 gram, Large 2 gram, Supersizen 5 gram.
http://www.justeat.nlquote:Op zondag 9 januari 2011 17:49 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik wilde ook gaan (bij ons wel open) maar heb geen zin.. och dan maar niet eten een keer
Die van jou ook hoor schatquote:Op zondag 9 januari 2011 17:56 schreef golfer het volgende:
De stoofpot van Ainsley begint erg lekker te ruiken.
Alweer?quote:
Hij is ook gewoon echt lekkerquote:Op zondag 9 januari 2011 17:56 schreef golfer het volgende:
De stoofpot van Ainsley begint erg lekker te ruiken.
Tevens eigen douche en doilet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 januari 2011 17:57 schreef PdeHoog het volgende:
Alweer?Ruimt ze weer netjes achter haar kont op?
Jij boft maar met zo'n meidquote:
Ik ga komende week een bon van 10e gebruiken die gebruikt moet gaan wordenquote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 17:58 schreef Stereotomy het volgende:
Nieuw vakantiehuisje:niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens eigen douche en doilet.![]()
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
quote:Op zondag 9 januari 2011 17:58 schreef Stereotomy het volgende:
Nieuw vakantiehuisje:De inrichting lijkt op mijn oude studentenkamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens eigen douche en doilet.![]()
En dat klopte. Heerlijke smaakjes. Ik had i.p.v. kikkererwten er champignons bij gedaan.quote:
Ja, ik zag laatst een stukje over banaan in filodeeg.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:50 schreef borisz het volgende:
Dat Belgische dagelijkse kost is nog best wel grappig
Klinkt heerlijk!quote:Op zondag 9 januari 2011 19:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan niet scrollen in je spoiler, Steer, misschien omdat het in een citaat zit of zo
Maar de eerste foto is tof
Zit bijna mijn vingers op te eten bij het kippetje dat we hebben vanavond. Uit de oven met veel rozemarijn, citroen en knoflookteentjes
Tuurlijk, waarom nietquote:Op zondag 9 januari 2011 19:15 schreef krakkemieke het volgende:
Isa, zou dat recept ook kunnen met kippebouten?
Goed idee voor mijn certificaatsetentje. (honderd keer woordwaarde! )
Ik zou me zorgen maken of ik niet ga giechelen en dan dus de hele tijd denken: niet giechelen!quote:Op zondag 9 januari 2011 19:18 schreef Stereotomy het volgende:
Wat zijn jullie lekker aan het eten
Net kleinbroodje kebab gehaald, lekker. Nu in trein op weg naar Ehv. Ga naar de voorstelling met die vriend van me die in vol vrouwelijk ornaat gaat. Ik verwacht nog steeds half dat hij ons allemaal gaat uitlachen en zegt dat het een grap is ofzo
Don't mention the war!!!!quote:Op zondag 9 januari 2011 19:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou me zorgen maken of ik niet ga giechelen en dan dus de hele tijd denken: niet giechelen!
Mag ik dan na je dutje het recept? Of ooit?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tuurlijk, waarom niet
Toch maar besloten eerst te douchen voor mijn dutje
't is een transgender probleempje, geen Maastrichtse grot!quote:Op zondag 9 januari 2011 19:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou me zorgen maken of ik niet ga giechelen en dan dus de hele tijd denken: niet giechelen!
*Sgop!*quote:Op zondag 9 januari 2011 19:25 schreef LieLie het volgende:
Ik wil douchen maar ik krijg mezelf niet van de bank
Net een rare test gemaakt en daardoor nagedacht over huis en avontuur enzo: In het gezelschap van sommige mensen durf ik alles. Dus het is niet zozeer het huis. Pfff.quote:
Plak je zo erg?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:25 schreef LieLie het volgende:
Ik wil douchen maar ik krijg mezelf niet van de bank
Heb ik ook, ik durf alleen aan de ijscoboer niet te vragen of ze Snickersijs hebben, als ik met iemand anders ben durf ik dat welquote:Op zondag 9 januari 2011 19:27 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Net een rare test gemaakt en daardoor nagedacht over huis en avontuur enzo: In het gezelschap van sommige mensen durf ik alles. Dus het is niet zozeer het huis. Pfff.
Dat durf ik dan wel, maar met toffe mensen die iets niet durven, voel ik me stoerder. Misschien omdat ik dan voor ze kan zorgen, zeg maar.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb ik ook, ik durf alleen aan de ijscoboer niet te vragen of ze Snickersijs hebben, als ik met iemand anders ben durf ik dat wel
Maak me gek!quote:Op zondag 9 januari 2011 19:30 schreef Sunnythesun het volgende:
damn.. de hangop met kletskop en caramelsaus was ook echt mega lekker zeg!!
Hmmm....klinkt ook goedquote:Op zondag 9 januari 2011 18:44 schreef golfer het volgende:
[..]
En dat klopte. Heerlijke smaakjes. Ik had i.p.v. kikkererwten er champignons bij gedaan.
Zelf maken, pinda's en vanille ijs erbij: ==> snickersijs!quote:
Dan moet je nog chocolade!quote:Op zondag 9 januari 2011 19:32 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Zelf maken, pinda's en vanille ijs erbij: ==> snickersijs!
1 deel pure chocolade smelten met 1 deel boter en erover gieten. Dat wordt krokant.quote:
Je hebt al gesport gekkie!quote:Op zondag 9 januari 2011 19:34 schreef TAV74 het volgende:
Damn, wat heb ik lekker gegetenEn bewegen zit er niet meer in vandaag
Daarom ookquote:
Maar we zijn er dol op!quote:Op zondag 9 januari 2011 19:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nja die was eigenlijk het minst bijzonder van het geheel
Ik vind vrouwen ook niks aan.....quote:Op zondag 9 januari 2011 19:39 schreef z80 het volgende:
terug van een dagje sauna.
maar wat een gekakel van het aanwezige vrouwvolk, die kunnen niet even een paar minuten de waffel dicht houden.
en als je vraagt of het wat stiller/rustiger mag krijg je een grote bek terug.
echt? nog nooit meegemaakt! meestal zijn de mensen gewoon stil in de sauna's zelfquote:Op zondag 9 januari 2011 19:39 schreef z80 het volgende:
terug van een dagje sauna.
maar wat een gekakel van het aanwezige vrouwvolk, die kunnen niet even een paar minuten de waffel dicht houden.
en als je vraagt of het wat stiller/rustiger mag krijg je een grote bek terug.
normaal is het inderdaad rustig/stil in de sauna.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:41 schreef DarkElf het volgende:
[..]
echt? nog nooit meegemaakt! meestal zijn de mensen gewoon stil in de sauna's zelf
Goed opgevoede kinderen dus!quote:Op zondag 9 januari 2011 19:49 schreef z80 het volgende:
[..]
normaal is het inderdaad rustig/stil in de sauna.
maar vandaag was het zo erg dat 2 kinderen er zelfs opmerkingen over maakten.
WAT!quote:Op zondag 9 januari 2011 19:57 schreef freecell het volgende:
Zo, kinderloze post en ik krijg ze pas dinsdag terug
Morgen dus echt uitslapenquote:Op zondag 9 januari 2011 19:57 schreef freecell het volgende:
Zo, kinderloze post en ik krijg ze pas dinsdag terug
Kan je niet een stoofschotel met filet maken?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:59 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zit vol![]()
Net de kip verder schoongemaakt zodat ik morgen nog een keer kan eten. Echt zo lekker dit
Morgen maak ik er wel haricot verts bij
![]()
Ik wilde dit eigenlijk volgende week ook op het menu zetten, maar ik twijfel of ik al dat gedoe met in stukken hakken en kluiven wel zo prettig vind. Misschien van de week een kort experimentje met kipfilet doen
TARA is vrijquote:Op zondag 9 januari 2011 19:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Morgen dus echt uitslapenBlijft Tara ook thuis?
Ja, met de oudste heb ik ook geen moeite voor één of twee nachtjes hoorquote:Op zondag 9 januari 2011 20:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ooit gaan ze helemaal het huis uit heur.....
Niet sinds je zijn haar geknipt hebt.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, met de oudste heb ik ook geen moeite voor één of twee nachtjes hoorDie slaapt overal en is dolgelukkig bij opa en oma...
Maar die kleine.... is nog zo klein!
Nou, ik vond dit gewoon zo lekker eigenlijkquote:Op zondag 9 januari 2011 19:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Kan je niet een stoofschotel met filet maken?
Alu-folie erover tot de honing erover gaat?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, ik vond dit gewoon zo lekker eigenlijkEens kijken of ik een variantje kan maken
Het was kip ingesmeerd met een mengsel van wat olie, limoensap, gemberpoeder, kaneel, peper en zout en dan daar wat honing over na zoveel minuten. Als ik nou gewoon kipfiletjes neem en datzelfde mengsel eroverheen doe, zou ik verwachten dat het goed komt
En dan op het laatst wat honing erbij. Moet ik alleen nog ff een manier zien te vinden om te voorkomen dat de kipfilets uitdrogen.
Hmmm, hij is nog niet eens een jaar..... De oudste ging voor het eerst één nachtje weg toen hij iets an 15 maanden was....quote:Op zondag 9 januari 2011 20:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Niet sinds je zijn haar geknipt hebt.Was idd een heel verschil.
Ik weet niet wanneer ik voor het eerst ging logeren..... Iig toen ik 3,5 was en mijn moeder mijn zus kreeg.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:04 schreef freecell het volgende:
KLinkt lekker die kip
[..]
Hmmm, hij is nog niet eens een jaar..... De oudste ging voor het eerst één nachtje weg toen hij iets an 15 maanden was....
Ik ga ook wel genieten, maar nog even niet, want ze zouden smsen als hij sliep en ik heb nog geen sms en normaal slaapt hij rond 18:30 alDus als hetniet gaat ga ik hem weer halen.
Komt wel goed, hij mag opblijven met chips en cola.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:04 schreef freecell het volgende:
KLinkt lekker die kip
[..]
Hmmm, hij is nog niet eens een jaar..... De oudste ging voor het eerst één nachtje weg toen hij iets an 15 maanden was....
Ik ga ook wel genieten, maar nog even niet, want ze zouden smsen als hij sliep en ik heb nog geen sms en normaal slaapt hij rond 18:30 alDus als hetniet gaat ga ik hem weer halen.
Ze hebben de uitknop nog niet gevonden, laat ze even hun best doen. Stuur anders een sms'je of het goed gaat.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:04 schreef freecell het volgende:
KLinkt lekker die kip
Wat Lein zegt.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Liefie, maak je niet druk en probeer ervan te genieten
Vind ik zo mutserig overkomenquote:Op zondag 9 januari 2011 20:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ze hebben de uitknop nog niet gevonden, laat ze even hun best doen. Stuur anders een sms'je of het goed gaat.
Komt vast wel morgenquote:Op zondag 9 januari 2011 20:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Liefie, maak je niet druk en probeer ervan te genieten
Een sms moet kunnen hoor.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Vind ik zo mutserig overkomen
[..]
Komt vast wel morgen
Ben gewoon een kloek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |