quote:Op zondag 9 januari 2011 12:43 schreef LieLie het volgende:
Hier ook zo'n zondagje!
Beetje computeren, straks nog even wandelen en wat lezen voor m'n essay en eten koken.
Drukke week voor de boeg, met de trip naar Brussel!
Wordt nog wel afkicken van hier!![]()
quote:
Wandelen, rotzooi ruimen, brood bakken, Geroosterde Kip met couscous met rozijnen en amandelen maken, rotzooi ruimen en hopelijk EIN-DE-LIJK eens beginnen met een trouwalbumquote:Op zondag 9 januari 2011 12:41 schreef DarkElf het volgende:
lekkere aanrommelzondagendje wandelen zo, wat koken, wat lezen, misschien in bad... heerlijk zo'n dagje
wat gaan jullie doen en koken/eten vandaag?
Viskoekjes zijn van Ainsleyquote:Op zondag 9 januari 2011 12:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
wandelen met Sam, wat lezen, viskoekjes van Pee koken en hangoptoetje toe maken..
Oeh goeie! Ik heb nog in balsamico ingelegde uitjes om door de salade te doenquote:Op zondag 9 januari 2011 12:48 schreef DarkElf het volgende:
viskoekjes van ainsley zijn idd erg lekker, met een salade met sjalotjes uit de oven met balsamico en parmezaanse kaas nog lekkerder
Ik noteer dit evenquote:Op zondag 9 januari 2011 12:48 schreef DarkElf het volgende:
viskoekjes van ainsley zijn idd erg lekker, met een salade met (bijv rucola) sjalotjes uit de oven met balsamico en parmezaanse kaas nog lekkerder(vind ik dan he?
)
ainsley's viskoekjes zijn ook yummie, die bedoelde ik met die saladequote:Op zondag 9 januari 2011 12:53 schreef PdeHoog het volgende:
Ze waren niet van AinsleyZe waren van Gino
![]()
quote:Op zondag 9 januari 2011 12:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ainsley's viskoekjes zijn ook yummie, die bedoelde ik met die salade
Zie je.. gewoon van Pee dusquote:Op zondag 9 januari 2011 12:53 schreef PdeHoog het volgende:
Ze waren niet van AinsleyZe waren van Gino
![]()
Die salade staat ook in Ainsley toch?quote:Op zondag 9 januari 2011 12:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ainsley's viskoekjes zijn ook yummie, die bedoelde ik met die salade
yep. meestal gooi ik er nog wat dingen extra door: pijnboompitten bijv en wat verse kruiden als ik ze heb...quote:Op zondag 9 januari 2011 12:54 schreef LieLie het volgende:
[..]
Die salade staat ook in Ainsley toch?
Oe...die is goedquote:Op zondag 9 januari 2011 12:55 schreef golfer het volgende:
Hier ook iets van Ainsley vanavond.
Kip met chorizo stoofpot.
Wij halen alles van inet, hebben geen boeken van hem hoorquote:Op zondag 9 januari 2011 12:57 schreef DarkElf het volgende:
ainsley verdient leuk geld aan al die fokkers
Kipfilet gebruikenquote:Op zondag 9 januari 2011 12:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de stoofkip met bot, maar we zullen zien
door je naked chef van t botje laten plukken voor je je bordje krijgt?quote:Op zondag 9 januari 2011 12:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de stoofkip met bot, maar we zullen zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |