Ik heb nog geen enkele error gehad.quote:Op zondag 9 januari 2011 04:07 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Krijg jij ook de error in ASIO sound driver als je VD opstart of niet?
Nee ik heb al mijn nummers van FrostWire.quote:Op zondag 9 januari 2011 04:09 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Draai je nummers van youtube waar video bijzit of niet?
Dan gooi ik over 10 minuten de hele zender maar plat.quote:Op zondag 9 januari 2011 04:11 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Oke laat mijn sessie maar even zitten, komt geen geluid uit...
Okee na deze plaat kun je.quote:Op zondag 9 januari 2011 04:17 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Ok laat me nog eens proberen, met de gratis versie hoor ik wel geluid...!
Ja.quote:
Ik luister nog wel even een paar minuten mee.quote:Op zondag 9 januari 2011 04:22 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Truste allemaal, ik vermaak me nog wel even. Wie luistert er nog half?
Dan luister ik even met je mee. En ondertussen op zoek naar een goede versie voor op m'n Mac, want dat werkt niet erg mee.quote:Op zondag 9 januari 2011 09:25 schreef ElmoFan het volgende:
Jongens, ik ga even draaien, het een en ander testen in vDJ. Ik hoor eht wel als iemand anders wil
Daar zijn vast wel goede programma's voor lijkt me...quote:Op zondag 9 januari 2011 09:30 schreef TWP het volgende:
[..]
Dan luister ik even met je mee. En ondertussen op zoek naar een goede versie voor op m'n Mac, want dat werkt niet erg mee.
Ja wel lekker, wat ander dan hardcore/hardstyle. Klopt het dat je nu Five Finger Death Punch draait? Oh, en nu de samplequote:
En nu wat commercieelsquote:Op zondag 9 januari 2011 09:38 schreef TWP het volgende:
[..]
Ja wel lekker, wat ander dan hardcore/hardstyle. Klopt het dat je nu Five Finger Death Punch draait? Oh, en nu de sample
geen idee, probeer hem er eens opnieuw in te zettenquote:Op zondag 9 januari 2011 09:53 schreef wiebelstront het volgende:
jongens, heb ik wat gemist? met vlc doet ie het niet meer.
nope, hij werkt niet. ik ga nu eens bij mijn desktop proberen.quote:Op zondag 9 januari 2011 09:55 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
geen idee, probeer hem er eens opnieuw in te zetten
Ok, jij kan nu welquote:Op zondag 9 januari 2011 09:58 schreef TWP het volgende:
Elmo, zou ik zou even kunnen kijken of het werkt bij mij? Dan doe ik een nummertje en dan kan jij weer
Hoe lang duurt dit nummer? Je mag best wat kloten met instellingen en effecten hoorquote:Op zondag 9 januari 2011 10:03 schreef TWP het volgende:
Oke top! Wil jij nu weer? Was meer als test dit.
Nog 2 minuten. Maar dan ga ik offline wel wat kloten met de effecten.quote:Op zondag 9 januari 2011 10:04 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Hoe lang duurt dit nummer? Je mag best wat kloten met instellingen en effecten hoor
ok, kan ookquote:Op zondag 9 januari 2011 10:05 schreef TWP het volgende:
[..]
Nog 2 minuten. Maar dan ga ik offline wel wat kloten met de effecten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |