Kom je in je midlife crisis of zo?quote:Op zondag 9 januari 2011 11:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja he? Ik weet niet wat er met mij aan de hand is.
zo letterlijk neem ik dat niet op hoorquote:Op zondag 9 januari 2011 12:01 schreef Watertornado het volgende:
Awww!
Ik weet alleen niet of ik direct het als een compliment zie dat je wordt gefigureerd als een nijlpaard.
Ik lig er ook nog in, hihi. Ik ga zometeen eens ontbijten met een dampende tosti denk ik.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:06 schreef PeuRac het volgende:
Moguh, k heb geen zin om uit bed te komen.
Leuk kaartjequote:Op zondag 9 januari 2011 12:00 schreef Memento-Mori het volgende:
Middag
gister een soortn afscheidsborrel gegeven, lief kaartJE gekregen van mn collega's
[ afbeelding ]
LOL ! ik nu t formaat pasquote:Op zondag 9 januari 2011 12:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
enorm ding om mee te zeulen alleenen allemaal lieve krabbels erin
Leuk tochquote:Op zondag 9 januari 2011 12:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
enorm ding om mee te zeulen alleenen allemaal lieve krabbels erin
Het zou zomaar kunnen. In een midlifecrisis ga je toch ook flirten met vrouwen die qua leeftijd je dochter hadden kunnen zijn?quote:
goedquote:
Gecondoleerd.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:15 schreef Memento-Mori het volgende:
goedniks anders dan anders eigenlijk, begin me bijna schuldig te voelen ofzo dat ik niet mega verdrietig ben maar tis goed zo voor oma
Om een midlife crisis te hebben moet je toch eerst een leven hebbenquote:Op zondag 9 januari 2011 12:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen. In een midlifecrisis ga je toch ook flirten met vrouwen die qua leeftijd je dochter hadden kunnen zijn?
Hi you!
Volgens mij wel ja...quote:Op zondag 9 januari 2011 12:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen. In een midlifecrisis ga je toch ook flirten met vrouwen die qua leeftijd je dochter hadden kunnen zijn?
Hi you!
Nope voelde me bij opa hetzelfde, geen traan gelaten toen en de begrafenis is woensdagquote:Op zondag 9 januari 2011 12:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gecondoleerd.Misschien komt dat nog op de begrafenis / crematie? (er vanuit gaande dat die nog niet is geweest)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |