Illusionist ken ik. Goed idd! Met Norton toch? Die is ook sterk, maar zie je niet veel. Bale is ook beter.quote:Op zondag 9 januari 2011 03:33 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Klinkt cool.
Haha..heb je the Illusionist gezien? Zelfde idee, maar The Prestige is wel van een hoger niveau mijn inziens.
Hangover geniaal hehe..mooie film .:)
Reservoir dogs,, echt een lowbudget film..kosten circa een ton maar..maar zo geniaal gemaakt.![]()
Geniale figuren.
C. keek vol verbazing* naar mijn verzameling...quote:Op zondag 9 januari 2011 03:39 schreef Boudibou het volgende:
Holy shit..
Fight Club, the Dark Knight, the Pianist, Scarface, Hurt Locker, the Departed..![]()
Mooie films ouwe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op zondag 9 januari 2011 03:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
C. keek vol verbazing* naar mijn verzameling...
Als je komt feesten; neem je harde schijf/ven mee!Komt vast wel goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe er lekker een biertje en joint erbij...lekker kijken.
Heb je American History X en Hotel Rwanda gezien? Heb die lijst niet helemaal doorgelezen..![]()
Ja, zeker een topper en nee, heb ik er wel op staan. Komt een dezer dagen.quote:Op zondag 9 januari 2011 03:43 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Komt vast wel goed.![]()
Heb je American History X en Hotel Rwanda gezien? Heb die lijst niet helemaal doorgelezen..
Ah cool! Death Race heb ik wel, X-Men nog niet.quote:Op zondag 9 januari 2011 03:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Trouwens, Mata, Death Race heb ik dubbel, evenals X-Men the Last Stand..
Die heb ik alle 4 trouwens, 1.5, 2, 3 en Origins: Wolverine's Revengequote:Op zondag 9 januari 2011 03:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah cool! Death Race heb ik wel, X-Men nog niet.
Goeie tip!
Allemaal hebbuh!quote:Op zondag 9 januari 2011 03:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die heb ik alle 4 trouwens, 1.5, 2, 3 en Origins: Wolverine's Revenge
Expendables moet ik nog es hier in mijn hippiekamer zien, op een crappy vliegtuigschermpie wassie al goed, de andere ken ik nog niet nee.quote:Op zondag 9 januari 2011 03:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik zie trouwens Iron Man, Transformers en Expendables er ook niet tussen staan
Wat zijn jouw favo films/aanraders?quote:
ik hou altijd mn handen voor mn ogen bij die voortanden op de stoeprand scenequote:Op zondag 9 januari 2011 03:43 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Komt vast wel goed.![]()
Heb je American History X en Hotel Rwanda gezien? Heb die lijst niet helemaal doorgelezen..
Een van de gruwelijkste filmscenes ooit idd.quote:Op zondag 9 januari 2011 03:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik hou altijd mn handen voor mn ogen bij die voortanden op de stoeprand scene
Af! Die heb ik zelf bij elkaar gespaard ja, allemaal Origineel.. Transformers ook weer dubbel.. dvd en BlueRay.. Maar BluRay was 1 en 2 samen..quote:Op zondag 9 januari 2011 03:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Allemaal hebbuh!
Jij hebt het doucheputje weer volgefapt?
elephantquote:Op zondag 9 januari 2011 03:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat zijn jouw favo films/aanraders?
Laatste ken ik nog niet. Goeie smaak!quote:Op zondag 9 januari 2011 03:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
elephant
goodbye lenin
into the wild
death proof
hard candy
funny games us
Nee, man die is goed! Echt een gegroeid acteur. EN heel vette film. Heb hem in het vliegtuig naar Soedan gezienquote:Op zondag 9 januari 2011 03:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
Blood Diamond, die vind ik zelf best erg...
Minpuntje is alleen die DiCaprio..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |